welkom bij
opdieet.nl
onze diëtiste is lid
van de vereniging
van diëtisten

Vragen over
dit forum ?

Opdieet.nl forum - TimFit AminoSlank
| Alle onderwerpen | Nieuw onderwerp | Zoeken |

TimFit AminoSlank

10-01-2014

Hoi Allen,
Ik ben reeds eerder 11 kilo kwijtgeraakt met TimFit Eiwit-/Proteïnedieet.
Dat is nu 2 jaar geleden en heb dit aardig in stand kunnen houden.
In december ben ik heerlijk een weekje all-inclusive naar Tenerife geweest. Daarna de kerstdagen en oud en nieuw, tja.... toen zijn er toch weer wat kilootjes bij gekomen.
Ik ben gisteren begonnen met TimFit AminoSlank, dit is een heel nieuw product van TimFit, met Aminozuren. Verder eet je gewoon, brood (koolhydraat arm), crackers, groente, fruit, vlees en vis.
Na één dag 1 kilo kwijt!
Indien gewenst zal ik mijn vorderingen hier plaatsen, ben zelf ook heel benieuwd!
Groetjes,
Chenny

08-01-2015
10:33:50
Reactie van martha:

Na de kerst toch ook weer wat aangekomen, maar wie niet. ;-)
Dus even 1 of 2 shakeweken en ik ben ze weer kwijt.
Voor mij werkt TimFit super! Bovendien zijn er nu 6 smaken shakes.
Er zijn ook proefpakketen om eerst kennis te maken met alle smaken.
Door mijn enthousiasme over Timfit ben ik zelf consulente geworden, bestellen kun je met de code - rima - dan krijg je korting op alle producten.
Kijk op timfit.nl, daar kun je ook een consulente bij jou in de buurt vinden.
Veel succes en mocht je vragen hebben, mijn gegevens vind je daar ook onder Flevoland "Martha".

07-01-2015
22:16:39
Reactie van denise:

Jaaaaaaaa ik ben ook bij brenda...... topwijf!!

18-11-2014
14:06:50
Reactie van daphne:

Hi Liesieeee... Dacht, ga al die succes verhalen ook eens lezen! Goeie tip om hier eens te kijken. Heb je gisteren nog even een bericht vanuit de AH gestuurd, wilde weten of ik aubergine mocht. Je hebt trouwens nog steeds niet geantwoord! Brenda maar even geappt en meteen een heerlijk recept gekregen! Mijn hele gezin blij. :) Mams gaat eindelijk creatief worden in de keuken! Ik ben nu Vier dagen bezig, gewoon op zaterdag begonnen. Want zoals Brenda mij al vertelde, als je wilt en gemotiveerd bent wacht je niet op een maandag! Ik ga me zaterdag weer wegen, word vast een leuk begin van het weekend!!!!

P.s. Weet jij of je de code Brenda ook kan gebruiken bij het bestellen van alleen het smaakwater?

18-11-2014
10:36:44
Reactie van liesbeth:

Ik ben ook begonnen na het lezen en horen van alle ervaringen. Alleen de keuze vond ik wel moeilijk, wat is er veel te koop en hoe weet ik wat goed is? Alleen dat al was een heel traject, maar goed ik ben gegaan voor AminoSlank van TimFit nadat ik een goed gesprek met een consulent heb gehad die dit o.a. verkoopt. Ook daar mensen gesproken die het ook hadden gevolgd en zeer enthousiast waren. Mooie start dus...
De eerste dagen vond ik het wel wennen, maar al met al zat ik er snel in, en inderdaad geen hongergevoel. Afvallen echt op mijn buik, benen en billen
(yesss, dit was ook de bedoeling) en ik bruis van de energie. Ik ben nu al na 3 weken 9 kilo kwijt in vet, maar ga toch nog voor een 2e kuur, het bevalt zo ontzettend goed dat ik nu ook door wil gaan, strak oud en nieuw in, hoe geweldig is dat!!
Moet er ook wel bij zeggen dat ik heel enthousiast ben begeleid door Brenda uit Almere, top!! En goede tips die je af en toe gaf, super!! Zal al mijn vrienden naar jou door sturen, want dat is nu al gebeurd nadat ze mij 3 weken later hebben gezien, haha 9 kilo lichter, hoe gaaf is dat!

12-05-2014
11:50:59
Reactie van brendana:

Hoi Anneke,

Goed hoor! Voor mij werkt het ook goed elke dag op de weegschaal.
Zo merk je sneller of het weer de verkeerde kant op gaat ;-)

Groetjes, Chenny

1  2  3  4  5  6  Volgende

Onderdeel forum

OpDieet.nl
All rights reserved 2000-2006®
Design: Esther en Frank
Software: Frank