welkom bij
opdieet.nl
onze diëtiste is lid
van de vereniging
van diėtisten

Vragen over
dit forum ?

Opdieet.nl forum - Weight-care en de te verliezen 22 kilos
| Alle onderwerpen | Nieuw onderwerp | Zoeken |

Weight-care en de te verliezen 22 kilos

16-01-2014

Dag lieve mensjes :-)
Ik ben vandaag begonnen met het Weight-care shakes en ben benieuwd naar het resultaat!
Nu is mijn vraag zoals het volgende: Zijn er mensen tussen jullie die dit dieet hebben kunnen volhouden en hoeveel zijn jullie dan de eerste 2 weken afgevallen met Plan A?

Ik zit nu in plan A, en ik zou graag in 2 weken tijd zeker 7 kilo afgevallen zijn :-(
Zou dit lukken? Ik weeg nu 77 kg en zou graag binnen 2 weken 70 wegen.
Mijn streefgewicht erna is 55kg omdat ik vrij klein ben (1,63m).

Ik wacht op jullie antwoord en tips!

21-08-2014
10:16:23
Reactie van mieke:

Beste,

Aangezien je graag naar de 55kg wilt, zou ik u het Reasons eiwitdieet aanbevelen.
Zij staan voor een hoge kwaliteit en een betaalbare prijs.
Ook de Reasons drinks zijn heerlijk en stimuleren de vetverbranding.

Samen met een vriendin hebben wij 10 weken het Reasons eiwitdieet stap 2 gevolgd.
Mijn vriendin is -10,5 kg afgevallen en ik -12,7 kg.
En dit met maar 2 shakes per dag en 's avonds een caloriearme maaltijd.
Ook zijn wij zeer te spreken over hun klantenservice. Een echte aanrader!

Ik denk dat dit een dieet is wat ook bij jou past.

Wij zullen dan ook iedereen Reasons eiwitdieet aanbevelen.

Vriendelijke groet,
Mieke

21-08-2014
09:40:57
Reactie van angie:

Hoi, ik doe anderhalf week 3 shakes op een dag, 1 kopje bouillon en wat rauwkost en natuurlijk veel water drinken en 2 stukjes fruit, is dat teveel?

28-06-2014
23:52:05
Reactie van caatje1988:

Ik ben sinds 1 april 2014 bezig met de weight care en ben tot nu toe 10 kg afgevallen.
Na 2 maanden was de 10 kg eraf (weekje plan a, dan weer een week plan b). Daarna ben ik in 2 weken weer langzaamaan gaan opbouwen omdat ik op vakantie ging en toch wel normaal wou eten.
Nu heb ik dus een maand 'normaal' gedaan en ben geen grammetje aangekomen.

ik ben sinds woensdag voor 3 weken weer aan plan a begonnen omdat er nog 10 kg af moet.
maar voor mij bevalt het heel goed.

De beste tip die ik je kan geven is: verdeel het goed, je mag/moet ook 2 stuks fruit per dag en rauwkost.
Nu ontbijt ik rond 9 uur met een shake.
rond 11 uur dan een stuk fruit.
rond 1 uur/ half 2 neem ik een reep of een shake.
tussen 4 en 5 nog een stuk fruit.
rond 7 uur m'n avondeten (gezonde maaltijd of een wc maaltijd).
En dan in de avond tussen 8 en 10 verdeel ik m'n rauwkost (schijfjes komkommer enz).

Vooral regelmatig eten is dus het advies en niet tegelijk je shake met fruit nemen, maar laat er wat tijd tussen zitten.
Heel veel succes

25-06-2014
09:15:29
Reactie van rel:

Hallo,

Ik ben sinds 10 dagen bezig met plan A en ben 4 kilo afgevallen. Ik vind het goed vol te houden en het gewichtsverlies stimuleert. Misschien is 7 kilo gewichtsverlies in 2 weken te veel gevraagd van je lichaam. Doe het rustig aan en geniet van elk onsje dat je afvalt. :-)

04-05-2014
18:35:50
Reactie van karin:

Nadat ik had gezien hoeveel suiker er in weightcare en kruidvat shakes zit, ben ik er gelijk mee gestopt.
Das echt veel.

1  2  Volgende

Onderdeel forum

OpDieet.nl
All rights reserved 2000-2006®
Design: Esther en Frank
Software: Frank