welkom bij
opdieet.nl
onze diëtiste is lid
van de vereniging
van diėtisten

Vragen over
dit forum ?

Opdieet.nl forum - lipo control pillen ervaring?
| Alle onderwerpen | Nieuw onderwerp | Zoeken |

lipo control pillen ervaring?

29-01-2014

hi,
Ik zag weer eens een nieuwe reclame over pillen... we zijn beinvloedbaar wat dat betreft, maar heeft iemand hier al ervaring mee?

26-01-2015
16:35:56
Reactie van dirkx:

ik heb lipo13 geslikt samen met Carbuloss. weer bedrogen, het helpt niets. (of gaat het pas werken na 2a3 potten??).

24-11-2014
16:02:45
Reactie van marlies:

Mijn vriend en ik zijn hier nu een tijd mee bezig en het helpt niets.

Vallen niet af maar komen alleen maar aan terwijl we toch op onze voedingsinname letten.

Veel geld kwijt en een illusie armer.

25-10-2014
15:29:55
Reactie van w. gaus:

Mijn man en ik hebben een maand lang beide producten geprobeerd. Mijn man is 3 kilo afgevallen, maar wel met een dieet erbij en ik ben niets afgevallen, want ik at altijd al mager.
Je denkt dat als een man als Dr. Oz zijn naam aan zoiets geeft, geloof je dat het echt helpt.
Maar ja, alles voor de commercie, hij zal er wel een goed salaris voor hebben ontvangen.

24-10-2014
16:35:28
Reactie van romy:

Pillen 14 dagen geslikt, werkt niet meiden. Veel sporten en op je voeding letten, daarvan val je af. Niet van 'wondermiddeltjes'. Ben nu 5 maanden bezig met deze manier en mijn buik is strak.

25-09-2014
23:26:11
Reactie van nadja hasselman:

Hoi allemaal!
Ik ben nu in totaal 10 dagen bezig met lipo13 en carbuless! En ik zal je eerlijk zeggen dat het bij mij wel echt helpt! Ik ben nu al 3,5 kilo afgevallen! Drink er ook nog water bij en eet hartstikke gezond. Ik heb niet eens zin meer in een vette hap! Kreeg inderdaad wel buikpijn boven mn navel maar ben gewoon doorgegaan. Ben benieuwd hoe veel ik nog af ga vallen. Succes allemaal!

Nadja hasselman

1  2  3  4  5  6  7  8  9  ... 14  Volgende

Onderdeel forum

OpDieet.nl
All rights reserved 2000-2006®
Design: Esther en Frank
Software: Frank