welkom bij
opdieet.nl
onze diëtiste is lid
van de vereniging
van diėtisten

Vragen over
dit forum ?

Opdieet.nl forum - slim bool
| Alle onderwerpen | Nieuw onderwerp | Zoeken |

slim bool

24-05-2014

heeft er iemand ervaring met Slim Bool. Een pilletje dat een ballon in je maag wordt.

04-08-2017
19:23:53
Reactie van marina:

ik heb een maagring gehad en heb die moeten laten weg nemen omdat hij ingroeiden en de slokdarm was aan het verbranden en nu hebben ze een mini bypass gedaan en ben daar heel goe mee op een jaar tijd ben ik 40 kg vermagerd en je komt niet meer bij voor mensen die een maagring hebben die kunnen dat laten weg doen en een mini bypass laten doen en dat kost u vraag het eens aan de dokter die u maagring heeft geplaatst , bij dit product heb ik nog niet gedaan en ken het niet ik heb het besteld voor mijn echtgenoot die is suikerpatcient en heeft cholesterol dus ga dat eens proberen en ga daar verslag van brengen naar jullie van de slim bool

19-06-2015
16:50:29
Reactie van johan ausloos:

Vandaag heb ik mijn bestelling correct aangekregen vanuit Slovakia 034 04 Ruzomberok 4
Ben benieuwd.

18-09-2014
09:00:20
Reactie van els:

Ik heb er besteld, maar nog altijd geen levering gezien. telkens mail ik om te vragen hoe en wanneer ik mijn bestelling kan ontvangen, krijg ik de melding dat de mail niet kan afgeleverd worden omdat het email adres niet juist is of niet bestaat. denk dat dit niet helemaal klopt, dus wees gewaarschuwd.

02-06-2014
10:34:00
Reactie van patrick:

Nee heb er geen ervaring mee, maar zou het wel eens willen proberen.
Heb al zoveel diėten gedaan en zelfs een maagring, maar niks helpt.

Onderdeel forum

OpDieet.nl
All rights reserved 2000-2006®
Design: Esther en Frank
Software: Frank