welkom bij
opdieet.nl
onze diëtiste is lid
van de vereniging
van diėtisten

Vragen over
dit forum ?

Opdieet.nl forum - Weight care
| Alle onderwerpen | Nieuw onderwerp | Zoeken |

Weight care

11-06-2014

Hoi allemaal,
Is er nog iemand die net begonnen is met Weight care? Of al een tijdje bezig is en ook graag ervaringen wil delen?

15-09-2014
12:28:54
Reactie van brigitte:

Oja vergeten te zeggen, de eerste week was ik ook heel snel moe, ik geloof tegen 20 uur lag ik al te snurken in de zetel.....

15-09-2014
12:25:56
Reactie van brigitte:

Hoi Sam :)
het is altijd leuk om reactie te krijgen vind ik, hoeft niet altijd goed nieuws te zijn. gewoon leuk dat er iemand tijd neemt voor je, is aangenaam.
zo herkenbaar, aan eten denken! en vooral aan hetgene dat niet aan te raden is, lol. ik heb een zwakte voor chips....ik heb afgelopen weekend een zakje gekocht. maar heb er nu een besteld via waight care. voor het geval dat ik een herval, dan heb ik die liggen ipv van de gewone, want daar zit wat tooooo much calorieen in. weet je wat mij wel geholpen heeft in de eerste keer stap A: veel water en thee drinken en die tussendoortjes. het is een andere levensstijl en dat aanpassen is sowieso niet gemakkelijk. ben net bezig met zo'n mueslie van stap A. die zijn wel best lekker.
als je de tijd gevonden hebt om je te verdiepen in die weight care profiel, zoek me gerust op. Brigitte uit Deurne/ Antwerpen!
Ik wens je veel succes!

13-09-2014
14:39:50
Reactie van sam:

Hoi Brigitte,
Leuk dat je reageert! :-)
Ik vond de eerste dagen juist heel moeilijk, ik had steeds trek enz en dacht alleen maar aan eten hihi, erg he.
nu gaat het eigenlijk erg goed, vanmorgen was ik precies 3 kilo kwijt (zal ook wel wat vocht zijn) dus ik ben tot nu toe erg positief! ik ben savonds wel sneller moe voor mn genoel, heb jij dat ook?
Wat goed die 8cm buikomtrek! echt veel hoor!! lekker zeg.
ik heb op weightcare ook een profiel, maar had me daar nog niet echt in verdiept ik ga eens rond kijken..klinkt leuk :-)
veel succes alvast voor aankomende maandag!

Groetjes!

13-09-2014
11:18:38
Reactie van brigitte:

Dag Sam,
fijn te horen dat je mee doet met Weight Care. Je bent gestart met stap A. Hoe is die verlopen? Ik vond die Stap niet zo gemakkelijk. De eerste drie dagen verliep vlotjes, maar daarna ervoer ik toch wat moeilijkheden. ik werd sneller moe en had de indruk dat ik niet voldoende gegeten had. die laatste twee dagen in de mist. Ben toen niets in gewicht verloren maar wel 8 cm buikomtrek. afgelopen week geen stap gedaan. maar de komende maandag doe ik stap A terug. Alsook heb ik me ingeschreven in weight care. daar kan je je profiel aanmaken etc. ook om anderen te vinden die je een duwtje in de rug geven of gewoon om je ervaringen te delen. Doen zou ik zeggen. ;)

06-09-2014
20:15:39
Reactie van sam:

ik zou graag met jullie mee willen schrijven.
ik ben sinds vandaag begonnen met stap A..Ben erg benieuwd en hoop er goed mee te kunnen afvallen.
hoe gaat het bij jullie?

1  2  Volgende

Onderdeel forum

OpDieet.nl
All rights reserved 2000-2006®
Design: Esther en Frank
Software: Frank