welkom bij
opdieet.nl
onze diëtiste is lid
van de vereniging
van diŽtisten

Vragen over
dit forum ?

Opdieet.nl forum - Iemand ervaring met diŽtist NUTRIZORGSHOP ?
| Alle onderwerpen | Nieuw onderwerp | Zoeken |

Iemand ervaring met diŽtist NUTRIZORGSHOP ?

20-07-2014

Dag iedereen op dit forum :-)

Na lang surfen kwam ik toevallig uit op website van nutrizorgshop.be

Die geeft online voedingsadvies over een proteÔnedieet en blijkbaar verkoopt hij ook producten. Ik zie alleen weinig wafels en chocoladerepen er tussen staan, is dat normaal? O ja, 't is blijkbaar een RIZIV erkend diŽtist! Hij heeft een diŽtistenpraktijk in Turnhout heb ik ontdekt, das wel BelgiŽ. Maar ik zag dat hij ook gratis verzend naar nederland, dus mss iemand?

Ik heb al eens een proteinedieet gedaan, dat was allemaal met zakjes, taaie repen en pudding, bah! Denk niet dat het een diŽtist toen was, en was vrij duur. Bij deze diŽtist valt de prijs mega mee heb ik de indruk. Ik heb zin om nog snel te diŽten!

Ik vertrouw het wel, maar toch twijfel ik of ik het zou doen. Heeft er iemand van jullie op dit forum ervaring met hem?

04-08-2014
21:02:56
Reactie van ann:

Dag evelien,

Ik ben dan toch gestart met nutrizorgshop en ik heb er geen minuut spijt van! Proefjes heb ik niet gekregen, ik ben naar zijn praktijk geweest tijdens de openingsuren van de dieetwinkel en ik heb bijna alles mogen proeven!
Vooral de shakes en dranken zijn enorm lekker!

Ik ben nu 9 dagen ver en al 4kg slanker en hij is eerlijk want ik heb nu 2kg vetmassa verloren en de rest is vocht dat gebonden was aan glycogeen ofzo. Maar 't gaat super, geen honger, had ik niet verwacht en de begeleiding is vooral fijn. Ik heb hem vandaag opgebeld omdat ik een probleem had en hij nam echt tijd voor me.

Ik raad hem aan iedereen aan!

ann

22-07-2014
15:40:27
Reactie van evelien:

Geen ervaring er mee, maar vind zelf dat een dieet wel lekker moet zijn, anders hou je het niet vol. Misschien kun je om wat proefzakjes/producten vragen?
Succes!
Evelien

Onderdeel forum

OpDieet.nl
All rights reserved 2000-2006ģ
Design: Esther en Frank
Software: Frank