welkom bij
opdieet.nl
onze diëtiste is lid
van de vereniging
van diėtisten

Vragen over
dit forum ?

Opdieet.nl forum - afvallen met momentum kuur
| Alle onderwerpen | Nieuw onderwerp | Zoeken |

afvallen met momentum kuur

09-03-2015

Hallo allemaal!
Ik ben nieuw op dit forum! Mijn naam is Marloes, ik ben 34 jaar en al ruim 10 jaar aan het proberen af te slanken maar mijn gewicht blijft maar schommelen. Ik krijg het niet zover omlaag als ik zou willen. Ik ben 1.83 lang en weeg nu ca 95kg. Ik wil heel graag minstens 25 kilo afvallen en dat dan ook zo houden. Maar het is tot nu toe nooit gelukt, kwam niet verder dan 10 a 15 kilo en dan zat het er zo weer aan.
Ik heb verschillende kuren en diėten geprobeerd, maar zonder het gewenste resultaat of het duurde gewoon te lang met weinig resultaat. Elke keer punten tellen ging mij ook tegenstaan. Crash en shake dieten lijken mij niet gezond dus daar wil ik liever niet aan beginnen.
Een vriendin vertelde mij over afvallen met Momentum en dat ben ik eens gaan opzoeken. Zij was erg enthousiast over deze afslankkuur.
Van de info op de site begrijp ik dat de Momentum kuur een soort 3-stappenplan in de vorm van een 'gewoon' voedingsdieet is aangevuld met twee supplementen. Je kunt ook begeleiding krijgen per telefoon of email. En ik begreep dat je na 27 dagen al resultaten zou moeten kunnen zien.
Verder geen special of bijzonder gedoe, gewoon boodschappen doen bij de winkels waar je dat al deed. Schijnt ook dat het bij artsen, diėtisten etc populair is.
Zijn er mensen die afvallen met momentum, of dit kennen of al hebben geprobeerd? Is dit goed te doen? Ik ben erg benieuwd naar ervaringen voordat ik er mee begin.

Onderdeel forum

OpDieet.nl
All rights reserved 2000-2006®
Design: Esther en Frank
Software: Frank