welkom bij
opdieet.nl
onze diëtiste is lid
van de vereniging
van diėtisten

Vragen over
dit forum ?

Opdieet.nl forum - Wie heeft er ervaring met Slimjoy?
| Alle onderwerpen | Nieuw onderwerp | Zoeken |

Wie heeft er ervaring met Slimjoy?

12-03-2015

Hallo,
Ik hoor de laatste tijden veel positieve verhalen over Slimjoy. Mijn twee vriendinnen zijn er al een tijdje geleden mee begonnen en zijn enorm afgevallen. Ze zeggen dat je er ongeveer 8 kilo per maand mee kwijt raakt. Ik overweeg het om er ook mee te beginnen maar voordat ik begin zou ik er graag wat meer over willen weten.
Mijn vraag aan jullie is: Of jullie hier ervaring mee hebben? En zo ja, heeft het gewerkt voor jullie?

groetjes, Lineke

31-05-2017
09:00:46
Reactie van sihem:

Nog geen reacties,
Momenteel bezig met de ramadan.
Mijn doel is om niet aan te komen. Weeg nu 78.8 kg.

Rond 27 juni is het einde ramadan.

Dan ga ik door met afvallen.

Kunnen jullie nog laten weten wat jullie op een dag aten?

28-04-2017
11:34:22
Reactie van sihem:

Hoi aysegul en elke,

Willen jullie aub mii uitleggen wat jullie op een dag eten?
Ik weeg 79 kg, ik blijf maar aankomen. Zondag ga ik WEER starten.

Ik word moe en verdrietig van mij zelf. Emotie-eten zorgt ervoor dat ik DIK blijf.

Graag hoor ik van jullie hoe een eetdag er uit ziet, en hoeveel jullie erbij sporten en wandelen/ fietsen. En hoeveel willen jullie nog afvallen?

Veel succes allemaal. :)

20-04-2017
15:16:51
Reactie van elke:

Knap hoor Aysegul! De tussendoortjes zijn inderdaad belangrijk voor het metabolisme en om gezond af te vallen. Ikzelf ben al 8 weken bezig en weeg nu 68 kilo en mijn begin gewicht was 79 kilo. De 8 kilo per maand hoef ik helemaal niet te halen, want dit is al een super resultaat voor mij.

20-04-2017
14:57:38
Reactie van aysegul:

Maandje bezig en het gaat weer goed. Ongeveer 8,5 kilo afgevallen. Ik heb zelfs gezondigd, maar toch blijft het voor mij goed werken. Ik ben het met sue eens dat de tussendoortjes heel belangrijk zijn. Zo blijf je je stofwisseling stimuleren.

12-04-2017
16:34:41
Reactie van sue:

Hoi Sihem,
Kun je er met je huisarts over praten? Misschien moet je wel eerst beter in je vel zitten om zo'n streng dieet aan te kunnen pakken....
En misschien met hulp en coaching kom je al verder...
Een dieetiste?
Je moet voor zoiets idioots als kilo's niet diep ongelukkig worden, joh!!
Vanavond gaat de zon gewoon onder en morgen weer gewoon op... een nieuwe dag.
Succes, koppie op!

1  2  3  4  5  6  7  8  9  ... 45  Volgende

Onderdeel forum

OpDieet.nl
All rights reserved 2000-2006®
Design: Esther en Frank
Software: Frank