welkom bij
opdieet.nl
onze diëtiste is lid
van de vereniging
van diėtisten

Vragen over
dit forum ?

Opdieet.nl forum - Wie heeft er ervaring met Slimjoy?
| Alle onderwerpen | Nieuw onderwerp | Zoeken |

Wie heeft er ervaring met Slimjoy?

12-03-2015

Hallo,
Ik hoor de laatste tijden veel positieve verhalen over Slimjoy. Mijn twee vriendinnen zijn er al een tijdje geleden mee begonnen en zijn enorm afgevallen. Ze zeggen dat je er ongeveer 8 kilo per maand mee kwijt raakt. Ik overweeg het om er ook mee te beginnen maar voordat ik begin zou ik er graag wat meer over willen weten.
Mijn vraag aan jullie is: Of jullie hier ervaring mee hebben? En zo ja, heeft het gewerkt voor jullie?

groetjes, Lineke

09-11-2017
15:30:39
Reactie van feyza:

Bea, ik ben ook pas begonnen (2 weken) en het gaat tot dusver erg goed. Mijn doel was om in mijn eerste maand 6 kilo kwijt te raken en ben er nu al 4,5 kwijt. :D Als je je aan de richtlijnen in het boekje houdt, dan moet het perfect kunnen.

08-11-2017
13:40:24
Reactie van jacqueline:

Ik vind de shakes van slimjoy echt heerlijk. Ik heb eerder shakes van verschillende merken gekocht, maar de smaak vond ik niks en de resultaten waren ook een stuk minder. Ik heb twee weken geleden mijn doel qua gewicht bereikt. In totaal ben ik 8,5 kilo afgevallen. Sinds twee weken drink ik wel nog steeds 1 shake op een dag om mijn gewicht te behouden.

07-11-2017
14:42:50
Reactie van bea:

Wow, knap hoor mensen... Mijn vriendin is ook supermooi afgevallen met Slimjoy en ik heb het pakket vandaag binnengekregen. Ik hoop ook dat ik dezelfde resultaten als jullie kan behalen...

06-11-2017
13:13:47
Reactie van alesia:

Ik heb tips nodig voor tussendoortjes. Ben pas twee weken bezig en het gaat erg goed: 4,5 kilo afgevallen.
Echter, ik heb wel nieuwe soort tussendoortjes nodig, want ik ben nu te lui om nieuwe dingen uit te vinden en ik eet eigenlijk elke dag hetzelfde.

Groet, Alesia

03-11-2017
16:58:01
Reactie van danielle:

Supergoed hoor nijn! Ikzelf ben ook 9 kilo afgevallen in mijn eerste maand met slimjoy!
Er zijn momenten dat het verveelt, maar de resultaten gaan zo snel dat ik het zonde vind om te snoepen.

Vorige  1  2  3  4  5  6  7  8  9  ... 48  Volgende

Onderdeel forum

OpDieet.nl
All rights reserved 2000-2006®
Design: Esther en Frank
Software: Frank