welkom bij
opdieet.nl
onze diëtiste is lid
van de vereniging
van diėtisten

Vragen over
dit forum ?

Opdieet.nl forum - Wie heeft er ervaring met Slimjoy?
| Alle onderwerpen | Nieuw onderwerp | Zoeken |

Wie heeft er ervaring met Slimjoy?

12-03-2015

Hallo,
Ik hoor de laatste tijden veel positieve verhalen over Slimjoy. Mijn twee vriendinnen zijn er al een tijdje geleden mee begonnen en zijn enorm afgevallen. Ze zeggen dat je er ongeveer 8 kilo per maand mee kwijt raakt. Ik overweeg het om er ook mee te beginnen maar voordat ik begin zou ik er graag wat meer over willen weten.
Mijn vraag aan jullie is: Of jullie hier ervaring mee hebben? En zo ja, heeft het gewerkt voor jullie?

groetjes, Lineke

27-10-2017
12:38:49
Reactie van nijn68:

Hallo allemaal,
De ervaringen die ik hier lees geven mij de moed en motivatie om door te gaan. Ikzelf heb al ruim 10 jaar overgewicht en begin het echt zat te worden.
Twee weken geleden ben ik begonnen met slimjoy.
De resultaten zijn tot nu toe geweldig. Ik ben 4 kilo afgevallen en ik moet zeggen dat ik niet heel veel last had van eetlust of een gebrek aan energie.
Ik voel me nu al een stuk lichter. Ben van plan om nog 12 weken door te gaan en 15 kilo lichter te worden.

Groet

20-09-2017
22:11:44
Reactie van s:

Hoi Sandra,
Leuk dat je laat weten hoe het gaat.
Ik moet ook maar eens gaan beginnen.
Ik weeg bijna 83 kg.

29-08-2017
16:20:51
Reactie van sandra:

Hoi iedereen,
Stap voor stap ga ik richting mijn streefgewicht. Daarbij ben ik in 6 weken tijd 9 kilo afgevallen en heb ik er nog 11 te gaan. Ik vind het fijn om elke week op de weegschaal te gaan, want ik heb de afgelopen 6 weken mezelf elke week lichter zien worden. Het schema vind ik makkelijk te volgen en de shakes werken zeer snel. Wanneer ik mijn streefgewicht heb bereikt laat ik het jullie weten!
Groet, Sandra

26-06-2017
10:21:24
Reactie van sihem:

Einde van de ramadan, gewicht: 79,5 kg.

31-05-2017
09:00:46
Reactie van sihem:

Nog geen reacties,
Momenteel bezig met de ramadan.
Mijn doel is om niet aan te komen. Weeg nu 78.8 kg.

Rond 27 juni is het einde ramadan.

Dan ga ik door met afvallen.

Kunnen jullie nog laten weten wat jullie op een dag aten?

Vorige  1  2  3  4  5  6  7  8  9  ... 48  Volgende

Onderdeel forum

OpDieet.nl
All rights reserved 2000-2006®
Design: Esther en Frank
Software: Frank