welkom bij
opdieet.nl
onze diëtiste is lid
van de vereniging
van diėtisten

Vragen over
dit forum ?

Opdieet.nl forum - Wie heeft er ervaring met Slimjoy?
| Alle onderwerpen | Nieuw onderwerp | Zoeken |

Wie heeft er ervaring met Slimjoy?

12-03-2015

Hallo,
Ik hoor de laatste tijden veel positieve verhalen over Slimjoy. Mijn twee vriendinnen zijn er al een tijdje geleden mee begonnen en zijn enorm afgevallen. Ze zeggen dat je er ongeveer 8 kilo per maand mee kwijt raakt. Ik overweeg het om er ook mee te beginnen maar voordat ik begin zou ik er graag wat meer over willen weten.
Mijn vraag aan jullie is: Of jullie hier ervaring mee hebben? En zo ja, heeft het gewerkt voor jullie?

groetjes, Lineke

10-04-2017
13:27:27
Reactie van sue:

Hoi!
Wat goed van je! Wel opletten dat je niet te weinig gaat eten, want dan springt je lichaam op de "noodstand" wat wil zeggen dat het alles vast houdt!
Die tussendoortjes zijn een must.
Neem ook gerust wat yoghurt met zoetstof (eventueel beetje muesli en kaneel) of Griekse yoghurt met wat honing en walnoten.

Hou je van soepen? Je kunt heerlijke dikke soepen maken met alleen maar groentes erin, supergezond en slank!

Laat maar weten, ik heb genoeg recepten inmiddels.
Ik mag nu van de kaakchirurg naar zacht voedsel, yeah! Maar hou het toch vooral op soep en kwark/yoghurt en 1 tot 2 shakes per dag.
Hou vol! En iedere dag is een nieuwe dag.

08-04-2017
21:43:06
Reactie van sihem:

De eerste dagen zijn goed gegaan.
Ik doe 2 shakes en een koolhydraatarme warme maaltijd.
tussendoor 1 appel en tweede tussendoortje is plakje kipfilet.
Vandaag wel 1 boterham met kipfilet gegeten. Was niet de bedoeling (zwak moment).

07-04-2017
07:47:01
Reactie van sihem:

Ik ben weer flink aangekomen.
Gewicht: 78,6 kg. Tot hier en niet verder.
Vandaag mijn eerste dag. Voor een snelle start begin ik met 3 shakes per dag. Hiernaast neem ik 2 fruit. Veel water met slimpie.

Eerste doel is 75 kg wegen.
Ik mag me maar 1 keer per week wegen.
Elke vrijdag is dus mijn weeg dag.

Wie is er nog meer bezig met dit dieet?

05-04-2017
07:27:24
Reactie van sihem:

Hallo,
Ik krijg de knop maar niet om. Ben veel aan het emotie-eten. Zit nu op de 77,2 kg. Gelukkig niet veel aangekomen.
Maar leuk is het niet. Ik moet inderdaad kleine doelen stellen. Eerst naar de 75 kg.
Voor nu is het belangrijk om stabiel te blijven en niet aan te komen.

30-03-2017
09:46:16
Reactie van sue:

Hoi Sihem,
Ik denk door kleine doelen te stellen en jezelf vooral niet uit te hongeren en te luisteren naar je lichaam...
Begin met terug te gaan naar de 75 kg en van daaruit naar 70, zou al mooi zijn, toch?

Ik val ook niet zo snel af, maar zit nu op 67,4... Dus er is al wat af.
Ik weeg mezelf maar 1x per week, ik weet dat ik anders helemaal geobsedeerd ben door die weegschaal...

Succes en hou vol!

Vorige  1  2  3  4  5  6  7  8  9  ... 48  Volgende

Onderdeel forum

OpDieet.nl
All rights reserved 2000-2006®
Design: Esther en Frank
Software: Frank