welkom bij
opdieet.nl
onze diëtiste is lid
van de vereniging
van diėtisten

Vragen over
dit forum ?

Opdieet.nl forum - Wie heeft er ervaring met Slimjoy?
| Alle onderwerpen | Nieuw onderwerp | Zoeken |

Wie heeft er ervaring met Slimjoy?

12-03-2015

Hallo,
Ik hoor de laatste tijden veel positieve verhalen over Slimjoy. Mijn twee vriendinnen zijn er al een tijdje geleden mee begonnen en zijn enorm afgevallen. Ze zeggen dat je er ongeveer 8 kilo per maand mee kwijt raakt. Ik overweeg het om er ook mee te beginnen maar voordat ik begin zou ik er graag wat meer over willen weten.
Mijn vraag aan jullie is: Of jullie hier ervaring mee hebben? En zo ja, heeft het gewerkt voor jullie?

groetjes, Lineke

22-03-2017
07:45:32
Reactie van sihem:

Hallo,
Ik ben nog niet begonnen. Ik krijg de knop in mijn hoofd maar niet om.
Ook ben ik door al het emotie-eten bijna 1 kg aangekomen. Weeg nu 77,7 kg.
Ik begin maandag weer met de shakes. (Hoop ik).

68 kg moet ik wegen om geen obesitas meer te hebben.
57 kg om geen overgewicht meer te hebben.
52 kg om slank te zijn.

Totaal moet er dus 26 kg af!

Hoe krijg ik dat voor elkaar? Zoveel.

21-03-2017
15:53:00
Reactie van roelie:

Hoi Sihem,
Ik neem soms 2 twee tussendoortjes en de andere keer weer 3, dat verschilt en ligt echt aan mijn bui en of ik de tijd ervoor heb. Als tussendoortje gaat mijn voorkeur echt uit naar salades: tonijn salade, eierensalade (zonder eigeel), zalmsalade etc. Ik heb ook de reepjes van slimjoy voor als ik geen tijd heb voor een tussendoortje, maar heb liever een zelfgemaakt tussendoortje. Als avondmaaltijd neem ik vaak vlees, vis of kip met groenten. Er zijn genoeg recepten te vinden voor zo'n combi. De shakes van slimjjoy werken voor mij het beste en het afvallen gaat altijd sneller dan met andere shakes. Succes!

(update: laatste 2,5 weken 3,5 kilo afgevallen)
Groet, Roelie

10-03-2017
10:37:59
Reactie van suus:

Hoi Sihem,
Ik ben sinds gisteren begonnen maar dus noodgedwongen ivm kaak.
Ik ben ook te zwaar, dus is wel een winwin situatie! Ik wil van 72 naar 60 kg.
Vanmorgen shake gemaakt met vers fruit erdoor, lekker hoor.
Tussendoor wat yoghurt en als avondeten maak ik zelf soep en dit door de blender. Dus mocht je recepten hebben....kom maar op!
Succes!

07-03-2017
10:19:42
Reactie van sihem:

Hallo,
Hier ben ik weer. Gisteren ben ik weer begonnen. Startgewicht 76,8 kg.
Eerste doel is 69 kg, dan heb ik geen obesitas meer.
Ik hoop dat het op dit forum drukker wordt. Wie is er ook bezig of begint binnenkort?

03-03-2017
11:24:51
Reactie van suus:

Ik ga er volgende week mee beginnen, min of meer noodgedwongen, omdat ik minimaal 12 weken vloeibaar moet eten ivm kaakchirurgie.
Dus ik noem het maar een win/win situatie! Wel lastig wat ik dan als hoofdmaaltijd moet nemen en tussendoortjes... Ik denk maar een extra fruitsmoothie en veel experimenteren met soepen...
Iemand lekkere recepten? (moet dus wel in de blender/staafmixer kunnen).
Groetjes, Suus

Vorige  1  2  3  4  5  6  7  8  9  ... 48  Volgende

Onderdeel forum

OpDieet.nl
All rights reserved 2000-2006®
Design: Esther en Frank
Software: Frank