welkom bij
opdieet.nl
onze diëtiste is lid
van de vereniging
van diėtisten

Vragen over
dit forum ?

Opdieet.nl forum - Wie heeft er ervaring met Slimjoy?
| Alle onderwerpen | Nieuw onderwerp | Zoeken |

Wie heeft er ervaring met Slimjoy?

12-03-2015

Hallo,
Ik hoor de laatste tijden veel positieve verhalen over Slimjoy. Mijn twee vriendinnen zijn er al een tijdje geleden mee begonnen en zijn enorm afgevallen. Ze zeggen dat je er ongeveer 8 kilo per maand mee kwijt raakt. Ik overweeg het om er ook mee te beginnen maar voordat ik begin zou ik er graag wat meer over willen weten.
Mijn vraag aan jullie is: Of jullie hier ervaring mee hebben? En zo ja, heeft het gewerkt voor jullie?

groetjes, Lineke

23-02-2017
07:04:46
Reactie van sihem:

Hoi roellie,

Prachtig resultaat weer. Ik ga binnenkort ook weer beginnen. Wat eet jij op een dag en so?
Sport jij er ook bij?
Wel ga ik de shakes van body en fit gebruiken. Veel goedkoper als slimjoy of dieet pro.
Ben je klaar met afvallen of wil je nog veel kwijt?

22-02-2017
13:14:17
Reactie van roelie:

Ik ben een maandje terug begonnen met slimjoy. De eerste week ging heel goed en ben ik netjes 2,8 kilo afgevallen. Maar ik wilde wachten met posten, omdat het in het begin bijna altijd snel gaat ivm vocht. Maar de 3 weken daarna ben ik ook gewoon 6 kilo afgevallen. In totaal 8,8 kilo dus. Ik ben trots op mezelf. :D

22-08-2016
11:36:48
Reactie van resi:

Knap hoor Eloise.
Ik ben pas terug van vakantie en wil weer beginnen met slimjoy. Voor de vakantie ben ik er namelijk 10 kilo mee afgevallen. Eigenlijk wilde ik nog 6 kilo kwijt, maar toen moest ik op vakantie. :( Ik ben wel weer gemotiveerd omdat ik precies weet hoe ik nu moet afvallen. :D

groetjes, Resi

10-08-2016
12:29:48
Reactie van eloise van vugt:

De vakantiekilootjes zijn er vanaf! Begin juni was ik 3 weken op vakantie en ben toen 3 kilo aangekomen. Terug in Nederland ben ik maar gelijk begonnen met de shakes van slimjoy. Ik ben nu ongeveer 5 weken bezig en ik ben weer terug op mijn oude niveau. In totaal 7 kilo afgevallen. Wat een opluchting. :D

20-05-2016
15:13:49
Reactie van vanessa:

Ga er op 1 juni mee starten, ik hou jullie op de hoogte of het werkt of niet! Ik zelf ben alvast benieuwd.

Vorige  1  ... 3  4  5  6  7  8  9  10  ... 48  Volgende

Onderdeel forum

OpDieet.nl
All rights reserved 2000-2006®
Design: Esther en Frank
Software: Frank