welkom bij
opdieet.nl
onze diëtiste is lid
van de vereniging
van diėtisten

Vragen over
dit forum ?

Opdieet.nl forum - Wie heeft er ervaring met Slimjoy?
| Alle onderwerpen | Nieuw onderwerp | Zoeken |

Wie heeft er ervaring met Slimjoy?

12-03-2015

Hallo,
Ik hoor de laatste tijden veel positieve verhalen over Slimjoy. Mijn twee vriendinnen zijn er al een tijdje geleden mee begonnen en zijn enorm afgevallen. Ze zeggen dat je er ongeveer 8 kilo per maand mee kwijt raakt. Ik overweeg het om er ook mee te beginnen maar voordat ik begin zou ik er graag wat meer over willen weten.
Mijn vraag aan jullie is: Of jullie hier ervaring mee hebben? En zo ja, heeft het gewerkt voor jullie?

groetjes, Lineke

19-05-2016
14:23:47
Reactie van ziggy:

Hoeraaa! Week 4 met slimjoy en mijn resultaten zijn verbluffend: 8,5 kilo afgevallen. Ik heb wel wat meer variatie nodig voor mijn eetmomenten, want ik heb nu steeds het gevoel dat ik dezelfde dingen eet en creatief ben ik niet. :( Heeft er iemand suggesties?

17-04-2016
08:20:26
Reactie van maja:

Hallo Roel,
Je hebt gelijk, ook ik heb gisteren de shakes ontvangen. Ik weeg 71,5 kilo en wil naar de 60, dus dat gaat even duren. Wens je veel succes en het zou leuk zijn om elkaar op de hoogte te houden.
vriendelijke groet,
Maja

16-04-2016
17:29:24
Reactie van roel:

Hoi Maja,
Als het goed is, heb je vandaag je zending Slimjoy binnengekregen. Ik tenminste wel, ook op 2 april besteld bij Groupdeal. Morgen ga ik van start! Tussen de 6 en 8 kg moet ik kwijt en dan ben ik weer om door een ringetje te halen. ;-) En ik zie er niet tegenop. Het menu wat je erbij mag eten ziet er best goed uit.
Succes ermee.

16-04-2016
11:35:28
Reactie van maja:

Hallo Samira,
Ik heb wel interesse maar het ligt er aan hoeveel je vraagt?
Heb 2 bussen besteld via groupdeal (op 2 april) en ze nog steeds niet ontvangen.
Groet, Maja

09-04-2016
17:57:45
Reactie van samira35:

Hallo allemaal,
Ik heb nog genoeg potten Slimjoy, ik wil hiermee nog 2 maanden door gaan dan overstappen op docslim. Ik heb over: 3 potten Slimjoy, smaak aardbei. 2 dicht en 1 heb ik 2 scheppen van genomen dus ook zo goed als vol. Wie wilt ze overnemen voor een redelijke prijs?

Bij geen interesse zet ik ze op marktplaats, maar dacht eerst aan jullie.
Ik hoor het wel.

Vorige  1  ... 4  5  6  7  8  9  10  11  ... 48  Volgende

Onderdeel forum

OpDieet.nl
All rights reserved 2000-2006®
Design: Esther en Frank
Software: Frank