welkom bij
opdieet.nl
onze diëtiste is lid
van de vereniging
van diėtisten

Vragen over
dit forum ?

Opdieet.nl forum - Wie heeft er ervaring met Slimjoy?
| Alle onderwerpen | Nieuw onderwerp | Zoeken |

Wie heeft er ervaring met Slimjoy?

12-03-2015

Hallo,
Ik hoor de laatste tijden veel positieve verhalen over Slimjoy. Mijn twee vriendinnen zijn er al een tijdje geleden mee begonnen en zijn enorm afgevallen. Ze zeggen dat je er ongeveer 8 kilo per maand mee kwijt raakt. Ik overweeg het om er ook mee te beginnen maar voordat ik begin zou ik er graag wat meer over willen weten.
Mijn vraag aan jullie is: Of jullie hier ervaring mee hebben? En zo ja, heeft het gewerkt voor jullie?

groetjes, Lineke

05-04-2016
15:01:21
Reactie van ferry:

Gefeliciteerd miep, wat een fantastische resultaten. Ik ben er ook maar eens mee begonnen omdat ik het erg moeilijk heb met afvallen en ik heb vaak gehoord dat slimjoy dan wel werkt. Ik ben al 4 dagen bezig en toch ben ik wel op de weegschaal gegaan en ik ben nu al 2 kilo afgevallen. Het gaat sneller dan ik had verwacht. Hannah waarom is het bij jou niet gelukt dan? Aan welke richtlijnen heb jij je gehouden?

02-04-2016
12:42:00
Reactie van hannah:

Goh, wat een enthousiaste verhalen allemaal. Zelf ben ik minder tevreden, hoewel ik me goed aan de voorschriften houdt.
Daarom besloten over te gaan naar mijn vertrouwde VP3 systeem onder begeleiding van een arts. Geeft ook een veiliger gevoel. En de consulten worden vergoed door de verzekering.

29-03-2016
15:00:28
Reactie van miep:

Hallo,
Hoe gaat het met jullie Slimjoyers? Met mij gaat het erg goed. Ik ben begin deze maand begonnen met slimjoy met de hoop dat ik 10 kilo's af te vallen voor de lente. Tot nu gaat het prima en het is me gelukt om 7 kilo af te vallen (3,5 week tijd). Afgelopen week was ik een beetje ziek en ging het wat minder ondanks het feit dat ik me wel gewoon aan de schema heb gehouden. Mijn coach heeft me verteld dat de stofwisseling tijdens een verkoudheid wat trager werkt. Hoe dan ook, ik ben erg tevreden en de laatste 3 kilo wil ik in 2 weken kwijt raken zodat ik tip top klaar ben voor de lente.

24-02-2016
12:23:06
Reactie van r. moerman:

Hallo samira, ik ben ook pas begonnen met Slimjoy, vorige week maandag om precies te gaan. Tot nu gaat het perfect. In totaal 3,2 kilo afgevallen. Maar ik moet ook nog 16 kilo kwijt dus we zijn nog wel een tijdje bezig.

20-02-2016
09:23:19
Reactie van samira35:

Hallo,
Vandaag start ik met Slimjoy. Ik weeg 80,3 kg mijn streven is om 22 kg af te vallen.

Ik ben er dus maanden mee bezig.

Vorige  1  ... 5  6  7  8  9  10  11  12  ... 48  Volgende

Onderdeel forum

OpDieet.nl
All rights reserved 2000-2006®
Design: Esther en Frank
Software: Frank