welkom bij
opdieet.nl
onze diëtiste is lid
van de vereniging
van diŽtisten

Vragen over
dit forum ?

Opdieet.nl forum - Wie gebruikt ook Modifast Intensive?
| Alle onderwerpen | Nieuw onderwerp | Zoeken |

Wie gebruikt ook Modifast Intensive?

29-04-2015

Ik ben in de derde week van Modifast Intensive fase A. Wie is er ook met dit dieet bezig, in welke fase dan ook? Ik kan wel wat tips gebruiken want ik vind het erg moeilijk om weer een gewone maaltijd te gaan eten in fase B en straks C.

07-02-2016
16:07:31
Reactie van pompon:

Hoi Merel,
Ik ben lang niet op dit forum geweest, maar krijg een melding dat er hier weer iemand heeft gepost. Wat goed dat je begonnen bent en dat je nu al aan je 7e dag zit. De eerste week zit er op!

Ik ben sinds het najaar niet meer met Modifast bezig. Wel neem ik af en toe nog de muesli of een pudding als ontbijt. Ik ben helaas ook wel weer aangekomen, dus ik was van plan weer te beginnen. Maar de knop wil nog niet om in mijn kop. Gelukkig weet ik mezelf wel redelijk in de hand te houden met eten. Ook ben ik goed blijven bewegen sinds mijn dieet. Ik weet ook nog niet zeker of ik het hele traject Modifast binnenkort weer aandurf - misschien ga ik op een minder zwaar dieet.

Hoe ben jij van plan het modifasten aan te pakken? Doe je dit met hulp van een dietist of de huisarts? Hoe ga je de fases aanpakken?

05-02-2016
14:19:53
Reactie van merel:

Hallo,
Ik ben Merel en ben bezig met mn 5e dag modifast intensive.
Ik wil graag 30 kilo afvallen.
Het is redelijk goed vol te houden de eerste dagen vind ik.
Ondanks het hongergevoel probeer ik ernaast de 1e weken niets te eten, daardoor zou je dat gevoel sneller kwijt raken....
Omdat ik een lange weg te gaan heb wil ik me hier ook graag aan houden...
Ik wens iedereen heel veel succes toe tijdens het afvallen.
Groet, Merel

25-11-2015
16:18:23
Reactie van pompon:

Zullen we trouwens een apart draadje op dit forum openen over vegetariŽr zijn en diŽten? Hopelijk komen daar wat meer mede-lijners op af die voor wat extra ideeŽn en motivatie kunnen zorgen. Jij modifast ten slotte niet en ik ben er mee gestopt...

25-11-2015
16:17:12
Reactie van pompon:

Hoi Eliza,
Ik zie dat ik langer afwezig ben geweest dan ik dacht. Toch maar weer eens melden hier, in de hoop iets van motivatie terug te vinden.

Dit keer zijn die extra kilos, je weet wel, die 4 kilo in 1 week, er niet meer afgegaan. Op een beetje na dan. Een keer 84,5 toen naar 84,2 en toen weer 84,7. Nu heb ik een paar dagen al weer niet gewogen.

Ik slik nu een (natuurlijk) middeltje om de vochthuishouding wat beter te regelen. Het is een kuur van een dag of 14. Merk soms wel verschil, meer plassen, voel mijn nieren 'zitten', alsof ze aan het werk zijn.
Verder gaat het de ene dag prima qua snoepen, zit ik lekker aan de bleekselderij en de wortels. De andere dag doe ik weer flinke grepen in de pepernoten/chocola bak.
De rest van wat ik eet is gezond, veel groenten, ook bij lunch. Ontbijt vaak met havermout (in water) of ongezoete muesli - maar ook wel (te veel?) fruit daarbij. Helaas weeg ik mijn eten nooit meer, ben ook de lijst kwijt van wat ik mag. Heb af en toe ook wel een shakeje van Modifast genomen, daar staat de kast nog mee vol, maar dat zet natuurlijk geen zoden aan de dijk.
Fietsen: stuk minder door het matige weer, doe het wel vaak maar de afstanden zijn korter.

16-11-2015
17:47:58
Reactie van elize:

P.S. De site lijkt het goed te doen! Reactie versturen ging in 1 keer!

1  2  3  4  5  6  7  8  9  ... 28  Volgende

Onderdeel forum

OpDieet.nl
All rights reserved 2000-2006ģ
Design: Esther en Frank
Software: Frank