welkom bij
opdieet.nl
onze diëtiste is lid
van de vereniging
van diŽtisten

Vragen over
dit forum ?

Opdieet.nl forum - Maagverkleining
| Alle onderwerpen | Nieuw onderwerp | Zoeken |

Maagverkleining

12-05-2015

Ik wil een operatie tegen mijn overgewicht uitlaten voeren via Cosmetic-services bij OBKlinka in Praag.
Ik heb al informatie via de site van Cosmetic-services opgevraagd, ziet er allemaal goed uit, ook de prijs en de hulp van een privť assistent.
Ik wilde vragen heeft iemand ervaring met Cosmetic-services en OBKlinka kliniek, en is de kliniek echt zo goed?

Groetjes, Linda

19-12-2015
14:55:28
Reactie van linda:

Hallo Allemaal,
Ik heb mij ook in Praag laten behandelen voor een maagverkleining-gastric-wrap. De service is echt top zoals jullie al zeiden en de informatie van cosmetic-services klopt helemaal en dat voor een stuk lagere prijs dan hier. Ik wil als ik genoeg ben afgevallen ook een buikwandcorrectie daar uitlaten voeren.
Groetjes, Linda

05-11-2015
11:47:57
Reactie van karin:

Beste Sylvia,
Ik ben geweest, super, echt, meen ik.
Gr. karin

05-11-2015
00:16:22
Reactie van silvia:

Beste Karin,

Met de hygiŽne is het goed, de kamers zien er goed uit, alles ziet er nieuw uit, kijk maar op hun website, en de mensen zijn echt lief.

gr. Silvia

13-09-2015
22:04:07
Reactie van karin van tongeren.:

beste Sylvia,
Ik heb ook overwogen om mij in Praag te laten helpen, dus (maagverkleining, ik vind het fijn dat ik dit van jou kan lezen). Hoe is het met de hygiŽne? Ik hoop een antwoord te krijgen.
Vele groetjes, Karin.

12-05-2015
12:36:37
Reactie van silvia:

Hallo allemaal,
Na wat twijfels heb ik via cosmetic-services een maagverkleining in Praag ondergaan.
Ik ben hier heel blij mee. Het voordeel is een lagere prijs en dat tegen een super goede service. Het personeel was erg aardig. De kliniek waar ik behandeld ben (OBKlinka) is ISO 9001 gecertificeerd en is Bariatric and Centre of Excellence Metabolic Surgery. Dit is erkend door de IFSO, de overkoepelende organisatie van operatie tegen overgewicht in Europa. Ik had gekozen voor het All inclusive pakket van deze kliniek dat was incl.:
transfer van en naar de luchthaven van Praag, een persoonlijke assistent tijdens het verblijf in TsjechiŽ, uitgebreide consult voor en na de operatie met de chirurg, preoperatieve onderzoek, de operatie + narcose, verblijf in de kliniek na de operatie, verblijf in een appartement (voor en na de operatie), documenten voor de huisarts, bevestiging om te mogen vliegen.
Ik ben nu al 60 kg afgevallen en ben tijdens mijn voortraject ook goed geÔnformeerd door cosmetic-servces.
Als ik voldoende ben afgevallen denk ik dat ik weer via hun een buikwandcorrectie laat uitvoeren.

Silvia

Onderdeel forum

OpDieet.nl
All rights reserved 2000-2006ģ
Design: Esther en Frank
Software: Frank