welkom bij
opdieet.nl
onze diëtiste is lid
van de vereniging
van diėtisten

Vragen over
dit forum ?

Opdieet.nl forum - Obesitas onderzoek! Wie doet er mee?
| Alle onderwerpen | Nieuw onderwerp | Zoeken |

Obesitas onderzoek! Wie doet er mee?

21-08-2015

Beste lezer,
Wij willen u graag uitnodigen om deel te nemen aan onderzoek van Novarum, Centrum voor Eetstoornissen en Obesitas. In dit onderzoek kijken wij naar wat de persoonlijkheidskenmerken zijn van mensen met en zonder obesitas (Body Mass Index groter dan 30). Voor het onderzoek zijn we zowel op zoek naar mensen met als zonder obesitas die geen behandeling hebben (gehad) voor een eetstoornis. Iedereen kan deelnemen!
Deelname aan het onderzoek bestaat uit het invullen van een aantal vragenlijsten (kost ong. 1-1,5 uur). Deze zijn niet ingewikkeld en het kan gewoon thuis. Uw gegevens blijven anoniem.
Door het invullen van de vragenlijsten helpt u ons meer inzicht te krijgen in de oorzaken en gevolgen van obesitas. Met meer kennis hierover hopen we in de toekomst de behandeling van obesitas verder te verbeteren.

Deelnemers die de lijsten volledig invullen krijgen een VVV bon van 7,50 euro.
Als u graag mee wilt doen aan ons onderzoek of vragen hebt mail dan naar obesitasonderzoek van novarum.
Alvast hartelijk dank!

26-08-2015
22:31:56
Reactie van pompon:

Dankjewel, ik heb meteen een mailtje gestuurd.

26-08-2015
12:21:39
Reactie van obesitasonderzoek:

Beste Pompon,
Dankjewel voor je reactie!
We zijn nog bezig het op de site te zetten. Het is een wetenschappelijk onderzoek, geen commercieel onderzoek.
Heel fijn als je mee wilt doen, je kunt mailen naar: obesitasonderzoek@novarum. nl.

hartelijk dank,
Laura

25-08-2015
11:40:40
Reactie van pompon:

Het lijkt me zinvol om mee te doen, maar ik kan het onderzoek op de site van Novarum niet vinden. Alleen een onderzoek naar maagverkleining.

Is Novarum een serieuze onderzoeker of is het meer een commercieel onderzoek?

Onderdeel forum

OpDieet.nl
All rights reserved 2000-2006®
Design: Esther en Frank
Software: Frank