online adverteren www.m4n.nl

welkom bij
opdieet.nl
onze diëtiste is lid
van de vereniging
van diëtisten
forum

Het forum van opdieet.nl is bedoeld voor alles wat met afvallen, dieet, voeding, gezondheid en overgewicht te maken heeft

Heb je vragen of tips ? Of wil je gewoon je verhaal kwijt ? Maak dan gebruik van ons forum !

Ons forum werkt heel simpel; je hoeft je niet te registreren en je blijft anoniem

Veel plezier !

Vragen over
dit forum ?

Opdieet.nl forum - brede heupen
| Alle onderwerpen | Nieuw onderwerp | Zoeken |

brede heupen

21-06-2006

hoi

ik ben een meisje van 17jaar en ben best dik.
ik weeg 50kg en ben maar 1,62 m groot, erg zwaar dus.
nou ben ik wel al 10kg afgevallen maar mijn heupen zijn heel breed.
Ik heb ze even gemeten om een indruk te geven, ze zijn 79cm en mijn taille is 64 cm, misschien klinkt het zo niet zo veel ofzo maar het ziet er echt heel erg uit.
Heeft iemand misschien tips ofzo om je heupen smaller te laten worden? ik sport al veel dus daar ligt het niet aan.
alvast bedankt:)

07-06-2011
00:04:54
Reactie van niemand:

Ik denk dat inderdaad iedereen moet wennen aan het idee van klein vormloos meisje die zich ineens ontpopt tot een vrouw... sowieso als je kijkt naar alleen de maten dus 79 cm heupomtrak is dit harstikke mooi! als je kijkt wat voor een maat hierbij hoort dan hoor je jezelf echt niet dik te vinden. Je bent zelfs aan de dunne kant, zeker niet afvallen dus! zo is dat harstikke mooi toch? in verhouding heb je wel wat bredere heupen natuurlijk. maar wat wil je anders? op dat kleine buurmeisje van je lijken?

07-02-2010
19:38:31
Reactie van ruth:

Ten eerste ben je helemaal niet veel te zwaar. Ik ben zeventien jaar, ben 175 cm lang en weeg 75 kilo en dat is ook helemaal niet te zwaar dus dat van jou ook niet. Bovendien, wees blij dat je brede heupen hebt! Zelf heb ik een redelijk 'mannelijk' lichaam met bijna geen zichtbare heupen en taille en ik zou zelf een moord doen voor bredere heupen zoals jij. Brede heupen zijn vrouwelijk, sierlijk en over het algemeen zijn er heel erg veel mensen die brede heupen hartstikke mooi vinden. Ik zou echt met je willen wisselen qua verhouding van de taille en de heupen hoor. Wees blij met je vrouwelijke lichaam! ;)

05-05-2008
15:32:55
Reactie van aad:

Ik ben een volwassen man met een lengte van 183 en 95 kilo. Ben goed gespierd en heb een echte V in mijn bovenlichaam. Mijn probleem is dat mijn heupwijdte 35 cm breder is als mijn taille. Lijk dus van onder erg vrouwelijk en vraag me af hoe ik daar kan afvallen. Ik heb behalve vrouwelijke heupen ook erg grote billen. Is er een oefening of medicijn die dit kan verminderen. Ik weet dat normaal gesproken bij mannen taille heup ongeveer even groot zou moeten zijn.

03-05-2008
18:51:30
Reactie van 13:

Hallo!

Ik ben zelf iets jonger dan jou, ben 1 cm groter maar weeg bijna 10 kg meer! ook mijn taille en heupen zijn bijna 10 cm breder. Ik wil dan ook afvallen, maar wil jou ook vertellen dat je zeker niet te dik bent. Míjn BMI is niet eens teveel, dus die van jou al helemaal niet! :)

09-07-2006
18:40:16
Hoi. Weet je wat ik denk? Dat je nog moet wennen aan het feit dat je geen recht meisjesfiguur meer hebt, maar heupen. Je bent nu eenmaal vrouw hč, dan krijg je dat. Wat ik laatst trouwens las en waarvan ik denk dat het helemaal waar is: Qua aantrekkelijkheid gaat het niet zozeer om de breedte van je heupen, maar hoe die in verhouding staat tot je taille. Als de verhouding heupen:taille bijv. 70:70 is wordt dat als onaantrekkelijker gezien als 90: 80. Ik heb een vriendinnetje en die heeft brede heupen en voor de rest is ze ook niet heel smal (maar wel een taille) en mannen vinden haar prachtig. en die zal denk ik wel 25 kilo zwaarder zijn dan jij. Het zijn vaak de vrouwen die zeuren over brede heupen, dus maak je geen zorgen. (tenzij je op vrouwen valt haha)

03-07-2006
21:04:32
hm oke:)
dank jullie!!

27-06-2006
13:34:35
je bent echt totaal niet dik, praat jezelf geen dingen aan afvallen is het laatste waar je je zorgen over moet maken en brede heupen zijn mooi (ik ben een man btw:P)

21-06-2006
17:05:28
wees blij met je brede heupen!
ik heb zelf ook brede heupen en ben er echt super trots op!
brede heupen is zo vrouwelijk...... het is mooier dan een rechte lijn van boven naar beneden, dat lijkt op een kinderlichaampje!

21-06-2006
13:37:21
hoi,

toevallig ben ik net zo groot als jij en toen ik 17 jaar was woog ik 58 kilo, een prima gewicht! dus je hoeft echt niet af te vallen!!!

21-06-2006
11:27:45
Als eerste; volgens mij is een gewicht van 50 kilo bij 1m62 voor een 17jarige helemaal niet te dik!
Wat betreft je heupen: Bedenk dat die omtrek niet alleen bepaald wordt door eventueel vet dat daar zit, maar vooral door de bouw van je skelet; je heupbeen (of was het je bekken?) steekt uit. Je kunt hem ook voelen zitten, als het goed is. Aan dat bot is niets te veranderen, en dat het daar dus breder is dan in je taille (dat onder je onderste ribben zit, en boven je heupbeen/bekken) wil niets zeggen over dat je te dik bent.

Onderdeel forum

OpDieet.nl
All rights reserved 2000-2006®
Design: Esther en Tim
Software: Tim