welkom bij
opdieet.nl
onze diëtiste is lid
van de vereniging
van diėtisten

Vragen over
dit forum ?

Opdieet.nl forum - brede heupen
| Alle onderwerpen | Nieuw onderwerp | Zoeken |

brede heupen

21-06-2006

hoi

ik ben een meisje van 17jaar en ben best dik.
ik weeg 50kg en ben maar 1,62 m groot, erg zwaar dus.
nou ben ik wel al 10kg afgevallen maar mijn heupen zijn heel breed.
Ik heb ze even gemeten om een indruk te geven, ze zijn 79cm en mijn taille is 64 cm, misschien klinkt het zo niet zo veel ofzo maar het ziet er echt heel erg uit.
Heeft iemand misschien tips ofzo om je heupen smaller te laten worden? ik sport al veel dus daar ligt het niet aan.
alvast bedankt:)

12-03-2015
09:41:50
Reactie van tosca:

hoi,
ik ben 16, bijna 17 jaar oud. Weeg 71 kilo en ben 165 cm..
Veelste dik dus.. Mijn omtrek van mijn dijen is 102 cm en van mijn taille 96 cm... Ik zit op voetbal, probeer beetje gezond te eten en doe elke avond oefeningen.. Alleen het lukt me gewoon niet om die 'te' brede heupen en dikke buik weg te werken.. In legging en broeken steken me dijen zo erg uit, het is echt verschrikkelijk!!
Heeft er iemand tips? Wil er zo graag vanaf.

06-08-2012
14:42:43
Reactie van ethel:

ik ben 16 jaar, 169 cm en weeg 44,5 kg. Ik wil vermageren door veel te sporten want ik wil niet volwassen worden zoals de andere mensen in mijn klas, ik vind het afschuwelijk! ik eet gezond en ik wil niet ziek worden door te gaan overgeven ofzo...

23-07-2012
15:48:12
Reactie van ka:

Hoi, 50 kg voor 1,62 is absoluut niet te zwaar. Je hebt een BMI van 19, dit is aan de ondergens zelfs. Een BMI tussen de 18,5 en 25 is normaal.
Inmiddels is het weer een paar jaar verder, dus waarschijnljk heb je deze reactie niet meer nodig.
Succes in ieder geval.

07-06-2011
00:04:54
Reactie van niemand:

Ik denk dat inderdaad iedereen moet wennen aan het idee van klein vormloos meisje die zich ineens ontpopt tot een vrouw... sowieso als je kijkt naar alleen de maten dus 79 cm heupomtrak is dit harstikke mooi! als je kijkt wat voor een maat hierbij hoort dan hoor je jezelf echt niet dik te vinden. Je bent zelfs aan de dunne kant, zeker niet afvallen dus! zo is dat harstikke mooi toch? in verhouding heb je wel wat bredere heupen natuurlijk. maar wat wil je anders? op dat kleine buurmeisje van je lijken?

07-02-2010
19:38:31
Reactie van ruth:

Ten eerste ben je helemaal niet veel te zwaar. Ik ben zeventien jaar, ben 175 cm lang en weeg 75 kilo en dat is ook helemaal niet te zwaar dus dat van jou ook niet. Bovendien, wees blij dat je brede heupen hebt! Zelf heb ik een redelijk 'mannelijk' lichaam met bijna geen zichtbare heupen en taille en ik zou zelf een moord doen voor bredere heupen zoals jij. Brede heupen zijn vrouwelijk, sierlijk en over het algemeen zijn er heel erg veel mensen die brede heupen hartstikke mooi vinden. Ik zou echt met je willen wisselen qua verhouding van de taille en de heupen hoor. Wees blij met je vrouwelijke lichaam! ;)

1  2  3  Volgende

Onderdeel forum

OpDieet.nl
All rights reserved 2000-2006®
Design: Esther en Frank
Software: Frank