welkom bij
opdieet.nl
onze diëtiste is lid
van de vereniging
van diėtisten

Vragen over
dit forum ?

Opdieet.nl forum - Kilo's kwijt, maar zie geen verschil.
| Alle onderwerpen | Nieuw onderwerp | Zoeken |

Kilo's kwijt, maar zie geen verschil.

28-01-2016

Hoi hoi !
Afgelopen maandag ben ik, zoals altijd, weer op de weegschaal gaan staan. Ik ben 10 kilo afgevallen! Ik begon met 91 kilo en woog afgelopen maandag 10,8, maar ik zie zelf geen verschil aan mijn lichaam. :(
's Morgens vroeg heb ik nog een klein buikje, maar als ik dan laat in de middag/'s avonds kijk, is het net of ik net zo dik ben als toen ik begon.
Soms vraag ik me dan wel eens af waarvoor ik al die moeite doe!

Iemand die mijn zorgen een beetje kan wegnemen?!
Gr Stephanie

29-01-2016
15:56:34
Reactie van loes de beer:

Hoi Stephanie,
Beautycol is geen middeltje. Het is een 100% natuurlijke aanvulling op de dagelijkse lifestyle voor wat betreft de lichaamseigen collageen aanmaak, dus met name ook voor huid haren en nagels. Die hebben er ook onder te lijden natuurlijk. Toevallig ondersteunt het ook de soepelheid van gewrichten, ook bij rugklachten. Het is eigenlijk een wondermiddel, en ik geloof niet in wondermiddelen, ben zo sceptisch als wat! Maar mij helpt het in elk geval.
Succes en hou je taai!

29-01-2016
14:24:25
Reactie van stephanie:

Dank je loes!
Ik gebruik verder geen middeltjes, capsules of iets dergelijks.
Gewoon gezonder gaan eten. Van mij hoeven al die middeltjes niet. ;)
Echt sporten doe ik momenteel niet wegens rugklachten, maar zou het dan straks wel sneller gaan (rond mijn buik liefste) met het verstrakken?

29-01-2016
12:55:59
Reactie van loes de beer:

Is altijd goed, wat kilootjes kwijt. Vaak een beetje op alle plekken waardoor je geen verschil ziet.
Je kunt je huid van binnenuit verstrakken, duurt wel even, denk 21 dagen, dan zie je wat verschil optreden. Heeft bij mij gewerkt, weet niet of jij ook baat hebt. Belangrijk is dat je geduld hebt.
Ik gebruik de Beautycol nu constant sinds 4 maanden, en zie ook bij mijn gezicht nu de lijntjes beter worden. Mijn gewicht is nu redelijk stabiel op 78,1 en dus nu ook zie ik van de buitenkant een beetje verschil. Google maar even voor meer info.
Succes.

Onderdeel forum

OpDieet.nl
All rights reserved 2000-2006®
Design: Esther en Frank
Software: Frank