welkom bij
opdieet.nl
onze diëtiste is lid
van de vereniging
van diėtisten

Vragen over
dit forum ?

Opdieet.nl forum - Recepten die wel werken!
| Alle onderwerpen | Nieuw onderwerp | Zoeken |

Recepten die wel werken!

23-02-2016

Ik zal mezelf even voorstellen. Ik ben Timothy, 28 jaar en woog 103 kilo. Samen met mijn moeder ben ik hieraan begonnen. Mijn moeder is 52 jaar en woog 89 kilo. In verhouding met onze lengte waren we veel te zwaar en merkte we dit aan alle dagelijkse bezigheden. Van opstaan, naar het werk gaan, huishouden, trap lopen, leuke dingen doen, alles verliep veel zwaarder waardoor je een stuk minder geniet van alle dingen waar je dagelijks mee te maken hebt.

Na van alles geprobeerd te hebben en het gebruik van verschillende soorten afslankmethodes kwam er een moment dat we ten einde raad waren. En geloof me, dit maakt je aardig ongelukkig. Je wilt heel graag, zoekt hulp, maar negen van de tien keer verkondigt men onzin en werkt het gewoon weg niet. We hebben ons door middel van mond op mond reclame laten vertellen over verschillende soorten afslankrecepten. Het is waar, dat de juiste voeding het belangrijkste onderdeel is van een goede vetverbranding gecombineerd met sport. Mijn moeder en ik zijn samen begonnen aan de zoveelste afslank methode. Dit keer wilde we een methode dat ook echt blijvend resultaat zou opleveren. Al bij de eerste week leverde het resultaat op, iets wat niet vreemd zou moeten zijn. Het is namelijk al vaker voorgekomen dat we de eerste week kilo's verloren met een afslankmethode, maar nog niet zo veel en effectief als op deze manier. Ons zelfvertrouwen nam toe en onze uitstraling was een stuk energieker en vrolijker. Je bent daadwerkelijk wat je eet. Al vanaf week twee zagen we een enorm verschil in ons buik vet en de weegschaal werd onze beste vriend. De kilos verdwenen wekelijks en we combineerde deze recepten door in de avond een stukje te wandelen samen.

Door puur en alleen het maken van verschillende verantwoorde en overheerlijke recepten, is het ons gelukt om af te vallen. Het is heel goed betaalbaar en vooral tegenover andere afslank methodes waar allerlei dure shakes bij komen kijken. We geloofde onze ogen niet en hebben zelfs een keer de batterij vervangen van de weegschaal maar het klopte allemaal. Er staan hier boordevol recepten in zelfs voor de moeilijke eter. Wat ons ook aan sprak naar alle mogelijkheden, is het niet goed geld terug garantie. Je kunt het boek dus 2 maanden uitproberen.

In totaal zijn mijn moeder en ik 48 kilo afgevallen. Ik weeg nu een nette 83 kilo wat gezond is aan mijn lengte en mijn moeder weegt nu 61 kilo wat ook gezond is tegenover haar lengte. We voelen ons allebei veel fitter en kunnen veel beter omgaan met de dagelijkse bezigheden. Je levens lust neemt aardig toe, zodra je er goed uit ziet en lekker in je vel zit. Wil je weten waar ik mijn recepten vandaan heb vraag het me gerust.

We wensen je veel succes!
Timothy

05-04-2016
16:15:12
Reactie van g:

Jammer dat degene die dit heeft gepost niet meer reageert.

20-03-2016
14:44:33
Reactie van stephanie:

Hoi Timothy,
Wat leuk om te lezen dat het zo goed heeft geholpen! Nu ben ik toch wel benieuwd waar je je recepten vandaan hebt gehaald.
Zelf ben ik 12 kilo afgevallen, maar ik merk nu dat ik eigenlijk niks meer afval. Ook al sport ik 3 keer in de week en ik doe bijna alles te voet. Ik snap er niks van. Verder heb ik niks veranderd in mijn eetgedrag sinds ik ben begonnen.
Groetjes

11-03-2016
20:17:26
Reactie van ria:

Nou gefeliciteerd!! Wat een geweldig resultaat! Ben wel benieuwd wat de methode is. Ieder dieet brengt zijn recepten mee, dunkt me.

Groetjes, Ria

Onderdeel forum

OpDieet.nl
All rights reserved 2000-2006®
Design: Esther en Frank
Software: Frank