welkom bij
opdieet.nl
onze diëtiste is lid
van de vereniging
van diėtisten

Vragen over
dit forum ?

Opdieet.nl forum - W8Balance
| Alle onderwerpen | Nieuw onderwerp | Zoeken |

W8Balance

28-07-2016

Hallo,
Ik ben ruim een maand begonnen met de W8Balance. In tegenstelling tot alle andere middeltjes en zo, belooft W8Balance geen kastelen of zo. Maar dit tabletje pakt de vetcellen direct aan, in de maag al. Het is ook een soort van Garcinia. Moet zeggen, voel me minder vol, maar moet nog even kijken hoe het werkt op gewichtsafname. Iemand anders al ervaringen?

Wilma

01-11-2016
11:45:09
Reactie van wilma chin seung:

Hallo allemaal,
Nu vandaag gewogen en ben in totaal 14,3 kilo afgevallen. Is wel een beetje op de lange termijn, maar ik moet zeggen dat er geen bijwerkingen zijn en ik voel me fit. Echt gezond afvallen dus, en niet met kilo's per dag tegelijk, dat is helemaal niet gezond!
Heb geen spijt in elk geval.

Wil

14-08-2016
16:49:40
Reactie van kira:

Waar kan ik dit kopen?

08-08-2016
17:27:47
Reactie van suzy:

Ben nu 6 dagen bezig, niet echt iets kwijt, slechts een halve kilo, maar ik voel me wel erg goed en energie is er beter op.
Groets, Suzy

04-08-2016
09:52:01
Reactie van wilma chin seung:

Moet je nou eens kijken wat ik vond op internet. In Canada en Amerika is het een enorm succes!
Ben benieuwd omdat ik nu na een maand pas 4,1 kilo ben afgevallen, maar mijn lichaam moet denk ik even wennen. Ik zie het wel.

Wil

02-08-2016
18:15:11
Reactie van suzy:

Bedankt Afke, ik heb het ook besteld vandaag, nadat ik gebeld heb en geinformeerd heb naar het product.
Groets, Suzy

1  2  Volgende

Onderdeel forum

OpDieet.nl
All rights reserved 2000-2006®
Design: Esther en Frank
Software: Frank