welkom bij
opdieet.nl
onze diëtiste is lid
van de vereniging
van diŽtisten

Vragen over
dit forum ?

Opdieet.nl forum - Daily Lift, een sapje boordevol superfoods
| Alle onderwerpen | Nieuw onderwerp | Zoeken |

Daily Lift, een sapje boordevol superfoods

28-06-2017

Haal jij het dagelijkse advies van 200 gram groentes en 2 stuks fruit? En dat elke dag?
Hoewel groenvoer best lekker is, schiet dit er soms bij in. Gewoon te bewerkelijk of toch niet zo aantrekkelijk als bijvoorbeeld een bord pasta. En juist daarom is er Daily Lift. Een sapje met superfoods, zodat je zeker niet tekort komt aan waardevolle voedingsstoffen. Ervaringen van gebruikers zeggen dat het je helpt om beter in je vel te zitten. Wat vind jij? Heb jij ervaring met Daily Lift, of andere smoothies? Ik gebruik het nu 2 weken en heb er een positief gevoel bij. Maar hoe denk jij over zoiets? Of heb je andere ideeŽn om snel, makkelijk en lekker om aan een gezonde kost te komen? En wat kinderen ook lusten? Want dat is soms ook lastig.

15-08-2017
09:58:56
Reactie van jaquelien:

mensen vallen met gemak af als je
lekkere en gezonde recepten eet en niets hoeft leren eten.
Ook zijn deze recepten super makkelijk uit te voeren dus je hoeft geen ervaring te hebben
In de horeca om het te begrijpen. voor de gezondste makkelijkste
En de lekkerste recepten.
Typ in google healthycookbook
Ga vervolgens naar zap-power en klik dan op de receptenbijbel.

04-07-2017
13:50:47
Reactie van kay:

Superfoods klinkt inderdaad lekker hip. Maar waarschijnlijk als je goed gaat onderzoeken en vergelijken, is er wel een reden dat dit soort producten de weg naar de markt vinden. Groente en fruit zijn er wel genoeg, maar bevatten ze ook genoeg? Iedereen kiest zijn eigen weg naar gezondheid en resultaten. Ik zou als man zeker open staan voor quick fix oplossingen als dailylift...

29-06-2017
22:17:25
Reactie van anneke:

Heb het idee dat hier weer vreselijk veel geld mee verdiend wordt. Als je zelf gezond eet en genoeg vezels tot je neemt, voel je je toch ook goed?
We weten zelf best wel wat goed en wat slecht voor ons is. Als je de bewerkte en andere ongezonde voeding laat staan, merk je dit al snel.
Ik bedoel dit; je kunt een heel gezond duur drankje drinken, maar als je daarnaast gewoon suiker en bv light dranken gebruikt, is het weggegooid geld.
Kortom, gewoon gezond eten en je bereikt hetzelfde.
Maar dat is mijn mening.

Succes in ieder geval!
Groetjes Anneke

Onderdeel forum

OpDieet.nl
All rights reserved 2000-2006ģ
Design: Esther en Frank
Software: Frank