|
13 jaar->60 kilo vraag voor diëtiste
01-07-2006
Hallo,, ik ben een meisje van 13 en weeg al 60 kilo. Ik zie dr niet echt dik uit maar iedereen loopt wel te zeggen dat ik paar kilo's af moet vallen.. iemand zei nog tegen me: ben je zwanger? je bent pas 13. en dat raakte me echt. mijn probleemgebied is mn buik. Ik heb een blubberbuikje dat wel. maar is het nouw gezond om af te vallen?? En ikheb alle soorten dieten geprobeerd en heb zelf een sauna belt gekocht voor 100 euro. Maar wie van jullie weet nou een goeid dieet? En Dit is ook een vraag voor de diëtiste |
|
|
|
|
18-01-2012 17:38:32 |
Reactie van ilse:
Hee, ik ben 13 jaar, tussen de 1,50 en 1,60 en ik weeg ongeveer 48kg. Is dit te zwaar? Ik ben best wel onzeker enzo. dankje! |
|
01-09-2011 15:12:47 |
Reactie van meike:
Heey,,
ik ben 13 jaar, ik ben 1.67 meter en ik weeg 64.2 kilo =$... ik wil graag wat kilo's kwijt... ik heb een blubberbuikje en dat wil ik niet meer...
Ik fiets iedere dag 45 min. naar school (en terug). Ik volleybal 1.5 uur per training en ik train 2x in de week. Ik speel ook 1 x wedstrijd per week van 1.5 uur...
ik wil dat blubberbuikje kwijt... iemand ideeën?? hulp zou ik zeker waarderen!
Groetjes... |
|
31-08-2011 15:22:40 |
Reactie van dieeter:
hallo ik hadheb het zelfde probleem eerst ging ik mezelf ook uit hongeren en het heeft niets geholpen weet je waarom niet je kan het lang vol houden heel lang zelfs maar op een moment je iets lekkers en dan denk je mm maae als je het gelijdelijk doet denk je van ik heb al iets lekkers op ik kan het wel laten lichen en ik doe buikspier en beenspier oefeningen en ik zit altijd recht op want zo verbrand je calorieen ik eet nu best wel weinig maar ik eet wel gewoon ik eet veel fruit en ik eet weinig zetmeel ik zit nu in groep acht en als ik naar de eerst ga ben ik hoe ik wil zijn PS als jullie tips willen om gezond aftevallen moet je het maar vragge !!!!!!! EET WEL OOK AL WIL JE AF VALLEN !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
29-08-2011 11:46:27 |
ik ben 13 jaar 1,68 m en weeg 53 kg is dit te veel ? |
|
06-08-2011 08:23:34 |
Reactie van zendaya lovato:
hey ben 1.65 ,ben 13 jaar en weeg nu al ongeveer 75 kg !!! kan iemand me tips geven om mijn cholestrol te verlagen PLZ ??? |
|
04-07-2011 14:08:38 |
Reactie van hopeloos-meiske:
ik ben bijna 13 en ik ben 1.69. ik weeg rond de 85kg en ik voel me wel een tientonner. ik vind zelf dat mijn buik wel meevalt als ik recht sta, maar mijn billen zijn echt te dik!!! ik kan wel zeggen dat 1 bil dikker is dan een normaal meisje haar buik uit de klas. als ik naar mn broek kijk denk ik: dat kan niet meer + ik heb net een leuke jongen. hij vind mij ook wel leuk maar hij knapt af op mn benen en dat zie ik ook. please, kan iemand een tip geven? ik voel me belachelijk. |
|
13-02-2011 20:52:48 |
Reactie van anne:
Anoniemx, Wat voor broodjes eet je? En wat voor beleg? Als je witte broodjes vervangt door volkoren en zoet beleg door hartig is dat beter. En 1 stukje chocola in plaats van een heleboel. En ik zie nergens fruit of groente. Eet tussendoor een appel en 's avonds groente met vlees of vis. En vlak voordat je gaat slapen nog vla of danone is ook niet echt een goed idee - in allebei zit een heleboel suiker. En wat drink je allemaal? |
|
13-02-2011 20:38:26 |
Reactie van anoniemx:
Hallo,
Ik ben 13 jaar, ben 65 kilo en ben 1.65 lang. Ik ben dus iets te zwaar.
Ik eet op een dag; s'ochtends; 1 broodje. tussendoor niks. s'middags; 2 broodjes tussendoor; veel chocola enzovoort. s'avonds; ik hou niet van warm eten, dus niet zoveel. toetje; meestal niks, of een kopje thee met iets lekkers.
ik sport best veel; maandag; 2 uur volleybal. dinsdag; 2 uur gym. woensdag; een uurtje dansen en 2 uur volleybal donderdag; een uurtje gym. vrijdag; niks. zaterdag; volleybalwedstrijd (2 uur ofsoo) zondag; niks.
wat doe ik er aan? xanonieem |
|
08-02-2011 22:37:18 |
Reactie van sara:
Dankt en goeie tips Cecile |
|
07-02-2011 23:02:22 |
Reactie van cécile:
Sorry van die 's avondspits, dat moet gewoon 's avonds zijn :). |
|
|