welkom bij
opdieet.nl
onze diëtiste is lid
van de vereniging
van diėtisten

Vragen over
dit forum ?

Opdieet.nl forum - hcg injecties of ladyline instituut?
| Alle onderwerpen | Nieuw onderwerp | Zoeken |

hcg injecties of ladyline instituut?

05-07-2006

hoi,
wie heeft er ervaring met hcg injecties? Ik zat eigenlijk te denken om in september (na de vakantie) te starten bij het ladyline instituut. Nu hoorde ik van de hcq injecties. Grote twijfel. Wie weet het? gr. Noa

24-04-2017
21:40:34
Reactie van s. jans:

Heeft er iemand ervaringen met in balans Nijmegen? Net als 12 jaar geleden wil ik het hcg dieet gaan doen, maar ik kan behalve de eigen website niets over deze praktijk terug vinden.

12-09-2016
18:09:38
Reactie van steenbakkers:

Het is een geweldig dieet. Ik heb het gebruikt en ben er 50 kilo mee afgevallen. Heb net op internet gekeken dat je de injecties weer kunt kopen in Nijmegen. En dat ga ik zeker doen. En die 50 kilo zijn er nooit meer aan gekomen. Maar wil toch nog graag een kilo of 9 kwijt. En dat gaat makkelijk met de HCG injecties. Het is wel even in het begin wat zwaar met het dieet, maar na een paar dagen voel je je zo fit en geweldig lekker in je vel, dan ga je er helemaal voor.

04-12-2014
14:58:21
Reactie van frieda:

In Turkije op vakantie kon ik gewoon HCG voor de injecties bij de apotheek bestellen! Misschien een tip?

16-01-2014
09:06:21
Reactie van natascha:

Ik was er ook super blij mee. Ik ben er jaren terug ook 15 kg mee af gevallen...

Je kunt het nog krijgen in Amstelveen, HCG instituut.. Weet niet of je het kunt bestellen. Je kunt er wel een kuur volgen...

16-01-2014
09:01:55
Reactie van annemarie schoenmakers:

Hcg is echt super, een beter afvalmiddel is er niet, dit werkt super en nee je hebt echt geen hongergevoel. als er iemand is die mij kan helpen waar ik het kan bestellen, hoor ik het graag.

1  2  3  4  5  6  7  8  Volgende

Onderdeel forum

OpDieet.nl
All rights reserved 2000-2006®
Design: Esther en Frank
Software: Frank