online adverteren www.m4n.nl

welkom bij
opdieet.nl
onze diëtiste is lid
van de vereniging
van diėtisten
forum

Het forum van opdieet.nl is bedoeld voor alles wat met afvallen, dieet, voeding, gezondheid en overgewicht te maken heeft

Heb je vragen of tips ? Of wil je gewoon je verhaal kwijt ? Maak dan gebruik van ons forum !

Ons forum werkt heel simpel; je hoeft je niet te registreren en je blijft anoniem

Veel plezier !

Vragen over
dit forum ?

Opdieet.nl forum - hcg injecties of ladyline instituut?
| Alle onderwerpen | Nieuw onderwerp | Zoeken |

hcg injecties of ladyline instituut?

05-07-2006

hoi,
wie heeft er ervaring met hcg injecties? Ik zat eigenlijk te denken om in september (na de vakantie) te starten bij het ladyline instituut. Nu hoorde ik van de hcq injecties. Grote twijfel. Wie weet het? gr. Noa

09-09-2009
15:23:16
Reactie van mam:

Chantal

Hoevaak per jaar doe je die kuur??

Gaan er nog steeds kg's vanaf?? En bij wie bestel je de kuur??

Alvast bedankt voor je reactie

07-09-2009
22:12:15
Reactie van heemskerk:

Hallo,

ik doe sinds drie jaar een HCG kuur en het is het enigste middel waardoor ik afval.
ik ben een kleine eter en geen sporter en drie keer in de week sporten is teveel als je er geen zin in hebt.

Weet wel, dat je met de HCG kuur maar 500 kalorieen per dag mag eten. Dus zodra je stopt met deze kuur kom je weer snel bij.

23 dagen een kuur, 2 maanden gewoon eten, 23 dagen een kuur en weer 2 maanden gewoon eten. zo blijf ik op mijn gewicht.

En via internet bestellen is stukken goedkoper dan bij een instituut of arts. Alleen moet je dan zelf je injecties geven.

Veel succes ermee.

Chantal

10-06-2009
22:29:17
Reactie van helena:

Ik hoor goeie verhalen over HCG-injecties. Weet niet wat zo'n kuur kost? Weet wel dat Ladyline ontzettend duur is. Ik was bijna 3000 Euro kwijt destijds voor een programma van anderhalf jaar. Ben halverwege gestopt omdat ik depressief raakte en je dan andere dingen aan je hoofd hebt. Echt zonde van mijn geld geweest.

Vind het alleen een gek idee dat je HCG inspuit, terwijl dat eigenlijk bedoeld is voor vrouwen die moeilijk zwanger kunnen raken. Zou dan het gevoel hebben dat ik vrouwen-met-een-kinderwens iets afpak. Denk ook niet dat Moeders voor Moeders het een goed initiatief vinden.

22-07-2008
00:04:31
Reactie van mani mo:

hoi ik heb in december een verlengde kuur van 40 dagen gedaan en ben toen 10 kilo afgevallen. Ik weet niet of het door de injecties komt of door het feit dat je geen ruk mag eten. op zich was het goed te doen, geen hongergevoel en genoeg energie op een dag. Maar op een gegeven moment was ik weer 4 kilo aangekomen. terwijl ik niet eens zo'n grote eter ben. Ik heb het op het internet besteld dat is vele malen goedkoper dan in een kliniek. Ik hoop dat je wat aan deze info hebt. groetjes

04-12-2007
14:23:52
Reactie van circe bakker:

Wat een rare reactie zeg! Denk eens aan al die mensen die hun baan verliezen!

10-11-2007
10:20:26
Reactie van mirjam:

Jippie,hoera,hoera,!!!!

10-11-2007
07:45:02
Ladyline heeft failliesement aangevraagd

09-03-2007
11:19:39
Reactie van mirjam:

Jammer dat ik niet meer van je weet,want ja...dan is het heel moeilijk om te zeggen hoe of wat!
Een vriendin van mij was vorig jaar begonnen met die spuiten,ik zei tegen haar,dat ze weer aardig verdienen,na 3 spuiten zei ze hetzelfde,want ze moest een 500ck dieet bij doen,dus ja......ze viel wel af!!!
Maar je begrijpt zelf natuurlijk wel dat dat zoooooo weinig is,dat je bij het minste geringste weer aankomt!(toch leuk,voor de instanties!).
En de Ladyline......daar ben ik zelf jaren terug geweest,en toen dacht ik.........oke....laat maar zitten,want dat kan ikzelf ook!
Nu ben ik inmiddels wat ouder,en doe het eindelijk goed,beweging en normaal eten,en mijn figuur wordt steeds mooier,en nog leuk ook om te doen!
En wat betreft het geld waar je hun zakken mee vult,daar koop je een hele nieuwe outfit van,en schoenen,en je betaalt de sportschool!
En dan heb je nog over ook,denk daar maar is over na!!!
Veel succes!

07-03-2007
14:35:46
Reactie van corry:

Ik heb vele dieten achter de rug. Uiteindelijk ben ik bij de Weight-Watchers terecht gekomen en ik vind dat nog de beste manier om af te vallen omdat daar de persoonlijke begeleiding erg goed is. Je mag in principe alles eten.Omdat ik na verlies van al die kilo's nog een te grote maat had(44) ben ik naar Lady-Line gegaan voor mijn figuurcorrectie. Ik heb nu maatje 40 en ben erg tevreden over Lady-Line.Laat je niet gek maken en JIJ bepaalt wat je uiteindelijk wilt wegen JIJ moet het vol zien te houden.Wat het belangrijkste is als je gewicht wilt verliezen is dat je er altijd wat voor moeten doen en dat is het slechte eten laten.Bij welk "dieet"dan ook en bij Weight Watchers kun je gewoon blijven eten maar zul je ook je eetgewoontes moeten aanpassen en dat is waar het om draait. Ik vind het geen dieet maar een andere leefwijze die ik makkelijk vind vol te houden.Ik wens je veel succes met het bereiken van JOU ideale gewicht en om dat dan ook vol te houden!!!!
Groetjes Corry

20-02-2007
20:45:26
Reactie van jo(landa):

Mijn ervaring met het Lady Line instituut.
Leuke gemotiveerde mensen die staan voor de zaak.
Veel persoonlijke aandacht en hoge prijs.
Let op voor het tekenen van een contract en doe niet direct voor een half jaar ofzo. Je bent namelijk gehouden aan het contract en mocht je je halverwege bedenken kost het je een mooie duit en krijg je niks terug. Als dat je motiveert is het oke, maar ik denk dat je net zo goed naar een dietiste en de sportschool kunt gaan. De dietiste wordt vergoed (veelal) en voor het geld dat je betaalt voor de Ladyline kun je bij wijze van sprek gaan wonen in de sportschool.
Een collega van me is er 21 kilo mee afgevallen...die er helaas nu weer (grotendeels???) aanzitten.
Nee, gezond eten en genoeg bewegen en geduld...geduld...geduld....

1  2  Volgende

Onderdeel forum

OpDieet.nl
All rights reserved 2000-2006®
Design: Esther en Tim
Software: Tim