welkom bij
opdieet.nl
onze diëtiste is lid
van de vereniging
van diëtisten

Vragen over
dit forum ?

Opdieet.nl forum - hcg injecties of ladyline instituut?
| Alle onderwerpen | Nieuw onderwerp | Zoeken |

hcg injecties of ladyline instituut?

05-07-2006

hoi,
wie heeft er ervaring met hcg injecties? Ik zat eigenlijk te denken om in september (na de vakantie) te starten bij het ladyline instituut. Nu hoorde ik van de hcq injecties. Grote twijfel. Wie weet het? gr. Noa

16-01-2014
08:55:11
Reactie van annemarie schoenmakers:

Hallo, hcg werkt echt, ik heb nu drie jaar geleden hcg injecties gebruikt, ben toen in drie maanden 31 kilo afgevallen. ik zou nu ook weer graag willen beginnen maar waar kun je het bestellen? alle verhalen dat het niet meer verkocht mag worden mis ik. het spul is ideaal. Gr annemarie

22-10-2013
18:16:27
Reactie van metabool:

O, ik ben er zelf nooit aan begonnen. Ken wel enkelen die HCG gebruikt hebben en, zoals ik aangaf, met resultaat 0,0 na één, anderhalf jaar. Kijk liever naar gezondere leefgewoontes, met name je voedingsstijl, die je de rest van je leven kunt volhouden. Ga dan pas afvallen, waarbij de methode er niet zo gek veel toe doet, mits het geen crashmethode is. Dat heeft mij permanent rond de vijftien kilo gescheeld, nu al zeker een jaar of vijf.

22-10-2013
18:10:39
Reactie van metabool:

Als je iets beweert dat niet waar is, heet dat toch een leugen? Of je er zelf in gelooft is punt twee.

Ik verbaas me over de goedgelovigheid en het gebrek aan een kritische houding van verreweg de meeste deelnemers aan deze 'discussie'. Het enige dat lichter wordt is je portemonnee. De rest van het gewichtsverlies wordt veroorzaakt door een uiteindelijk niet vol te houden crashdieet.

22-10-2013
17:05:44
Reactie van jacky:

Noem je dat een leugen of zeg je nu dat hcg niet werkt? Hoeveel kuren achter elkaar kun je doen? Hoeveel kilo was jij kwijt?

22-10-2013
17:02:26
Reactie van metabool:

Reactie van mindy:

"Het werkt super goed, alleen na de kuur moet je SUPER je best blijven doen, en daar ging het bij mij vaak mis."

Leugen. Er is onderzoek naar gedaan waaruit blijkt dat het spul niets doet om gewicht kwijt te raken. Van het superstrenge dieet val je af en als je niet volhoudt om niet teveel te eten, en dat is bij nagenoeg alle strenge lijners het geval, dan is het effect 0,0. Die injecties werken hoogstens als placebo, gewoon hocus pocus, tussen-je-oreneffect.

Vorige  1  2  3  4  5  6  7  8  Volgende

Onderdeel forum

OpDieet.nl
All rights reserved 2000-2006®
Design: Esther en Frank
Software: Frank