welkom bij
opdieet.nl
onze diëtiste is lid
van de vereniging
van diėtisten

Vragen over
dit forum ?

Opdieet.nl forum - hcg injecties of ladyline instituut?
| Alle onderwerpen | Nieuw onderwerp | Zoeken |

hcg injecties of ladyline instituut?

05-07-2006

hoi,
wie heeft er ervaring met hcg injecties? Ik zat eigenlijk te denken om in september (na de vakantie) te starten bij het ladyline instituut. Nu hoorde ik van de hcq injecties. Grote twijfel. Wie weet het? gr. Noa

22-10-2013
12:49:26
Reactie van jacky:

sorry, voor de late reactie. ik heb het zojuist besteld, ik ga het van de week toch maar eens proberen. Je zegt dat je het alleen gebruikt heb, maar dan weetje toch ook hoe je eraan komen moet? Nou iig heb ik het besteld op de anabolenwebshop.

bedankt voor je reactie iig

11-09-2013
10:55:53
Reactie van mindy:

Ik zou wel graag willen weten waar je de kuur nog kan bestellen, als iemand dat weet? Ik bedoel niet de Bio HCG, maar de echte HCG kuur. Weet iemand dit?

11-09-2013
10:52:49
Reactie van mindy:

Jacky, je wordt er niet misselijk van. Je kan ze het beste 's morgens zetten. In je buik of bil. Je zet per dag 2cc, maar dit kan per dieet verschillen, dus dat durf ik niet te garanderen. Het werkt super goed, alleen na de kuur moet je SUPER je best blijven doen, en daar ging het bij mij vaak mis. Succes!!

10-09-2013
17:36:33
Reactie van jacky:

Je zegt elke dag 1, maar hoeveel vloeistof doe ik in de naald? Heb je er zelf ervaring mee? Hoeveel ben je afgevallen en op welk tijdstip is het het beste om de injectie te zetten? En word je er misselijk van? Ik heb wel eens aan de melanotan gezeten en als ik dat inspoot werd ik misselijk.

10-09-2013
17:26:16
Reactie van decemvira:

Hoi Rob, je zegt dat Hcg injectie verkrijgbaar is, waar kan ik ze halen?

Vorige  1  2  3  4  5  6  7  8  Volgende

Onderdeel forum

OpDieet.nl
All rights reserved 2000-2006®
Design: Esther en Frank
Software: Frank