welkom bij
opdieet.nl
onze diëtiste is lid
van de vereniging
van diëtisten

Vragen over
dit forum ?

Opdieet.nl forum - hcg injecties of ladyline instituut?
| Alle onderwerpen | Nieuw onderwerp | Zoeken |

hcg injecties of ladyline instituut?

05-07-2006

hoi,
wie heeft er ervaring met hcg injecties? Ik zat eigenlijk te denken om in september (na de vakantie) te starten bij het ladyline instituut. Nu hoorde ik van de hcq injecties. Grote twijfel. Wie weet het? gr. Noa

14-11-2012
21:54:36
Reactie van shirley:

HCG kuur in Assendelft gedaan, svenskasol juli 2002 begonnen na 8 weken 16 kilo kwijt tot op heden die 16 kilo nooit meer gezien! Bloed, zweet en tranen dieet. Echt doorbijten, spuiten in je buik geen punt, maar het eten komt je strot uit! Maar ja wat is 21 dagen een dieet volgen voor dit resultaat!

Shirley

14-11-2012
05:55:19
Reactie van metabool:

Weggegooid geld. Bij die hcg-injecties moet je een streng dieet volgen. Natuurlijk val je dan af. Er is geen schijn van bewijs dat je van hcg afvalt. Als het helpt komt dat van tussen je oren.

13-11-2012
21:57:44
Reactie van betsie:

Nou Dames, de HCG Tablets + de vitamiene B12 zijn ook heel goed. Het is de zelfde kuur nu in de aanbieding 2 halen en 1 betalen voor maar €49,95. Snel bestellen want het helpt net zo goed als injecties. Gr. Betsie.

13-11-2012
21:46:19
Reactie van lien:

Ik heb 3 jaar geleden de HCG injectie gedaan en ben daarmee 30 kilo afgevallen en altijd op mn gewicht gebleven. Het heeft mn leven echt veranderd. Nu ben ik net bevallen en zit weer met zwangerschapskilo's. Helaas lees ik overal dat ik de kuur nergens meer kan bestellen, ik baal daar enorm van. Ik overweeg om de HCG Bio te nemen.

12-08-2012
19:16:36
Reactie van vira:

Waar kan ik hcg injectie kopen?
En hoeveel zou mij dat kosten?
Gr.Vira

Vorige  1  2  3  4  5  6  7  8  Volgende

Onderdeel forum

OpDieet.nl
All rights reserved 2000-2006®
Design: Esther en Frank
Software: Frank