welkom bij
opdieet.nl
onze diëtiste is lid
van de vereniging
van diėtisten

Vragen over
dit forum ?

Opdieet.nl forum - hcg injecties of ladyline instituut?
| Alle onderwerpen | Nieuw onderwerp | Zoeken |

hcg injecties of ladyline instituut?

05-07-2006

hoi,
wie heeft er ervaring met hcg injecties? Ik zat eigenlijk te denken om in september (na de vakantie) te starten bij het ladyline instituut. Nu hoorde ik van de hcq injecties. Grote twijfel. Wie weet het? gr. Noa

26-05-2012
23:30:21
Reactie van betsie.:

HCG injecties zijn kei goed. ik ben er 50 kilo mee afgevallen.
Ik vind het heel erg dat ze de hcg kuur niet meer mogen verkopen.
Het maakte vele mensen gelukkig.
Ik wou maar dat ik ze weer ergens kon kopen.

09-09-2009
15:23:16
Reactie van mam:

Chantal

Hoevaak per jaar doe je die kuur??

Gaan er nog steeds kg's vanaf?? En bij wie bestel je de kuur??

Alvast bedankt voor je reactie

07-09-2009
22:12:15
Reactie van heemskerk:

Hallo,

ik doe sinds drie jaar een HCG kuur en het is het enigste middel waardoor ik afval.
ik ben een kleine eter en geen sporter en drie keer in de week sporten is teveel als je er geen zin in hebt.

Weet wel, dat je met de HCG kuur maar 500 kalorieen per dag mag eten. Dus zodra je stopt met deze kuur kom je weer snel bij.

23 dagen een kuur, 2 maanden gewoon eten, 23 dagen een kuur en weer 2 maanden gewoon eten. zo blijf ik op mijn gewicht.

En via internet bestellen is stukken goedkoper dan bij een instituut of arts. Alleen moet je dan zelf je injecties geven.

Veel succes ermee.

Chantal

10-06-2009
22:29:17
Reactie van helena:

Ik hoor goeie verhalen over HCG-injecties. Weet niet wat zo'n kuur kost? Weet wel dat Ladyline ontzettend duur is. Ik was bijna 3000 Euro kwijt destijds voor een programma van anderhalf jaar. Ben halverwege gestopt omdat ik depressief raakte en je dan andere dingen aan je hoofd hebt. Echt zonde van mijn geld geweest.

Vind het alleen een gek idee dat je HCG inspuit, terwijl dat eigenlijk bedoeld is voor vrouwen die moeilijk zwanger kunnen raken. Zou dan het gevoel hebben dat ik vrouwen-met-een-kinderwens iets afpak. Denk ook niet dat Moeders voor Moeders het een goed initiatief vinden.

22-07-2008
00:04:31
Reactie van mani mo:

hoi ik heb in december een verlengde kuur van 40 dagen gedaan en ben toen 10 kilo afgevallen. Ik weet niet of het door de injecties komt of door het feit dat je geen ruk mag eten. op zich was het goed te doen, geen hongergevoel en genoeg energie op een dag. Maar op een gegeven moment was ik weer 4 kilo aangekomen. terwijl ik niet eens zo'n grote eter ben. Ik heb het op het internet besteld dat is vele malen goedkoper dan in een kliniek. Ik hoop dat je wat aan deze info hebt. groetjes

Vorige  1  2  3  4  5  6  7  8  Volgende

Onderdeel forum

OpDieet.nl
All rights reserved 2000-2006®
Design: Esther en Frank
Software: Frank