welkom bij
opdieet.nl
onze diëtiste is lid
van de vereniging
van diėtisten

Vragen over
dit forum ?

Opdieet.nl forum - hcg injecties of ladyline instituut?
| Alle onderwerpen | Nieuw onderwerp | Zoeken |

hcg injecties of ladyline instituut?

05-07-2006

hoi,
wie heeft er ervaring met hcg injecties? Ik zat eigenlijk te denken om in september (na de vakantie) te starten bij het ladyline instituut. Nu hoorde ik van de hcq injecties. Grote twijfel. Wie weet het? gr. Noa

04-12-2007
14:23:52
Reactie van circe bakker:

Wat een rare reactie zeg! Denk eens aan al die mensen die hun baan verliezen!

10-11-2007
10:20:26
Reactie van mirjam:

Jippie,hoera,hoera,!!!!

10-11-2007
07:45:02
Reactie van -:

Ladyline heeft failliesement aangevraagd

09-03-2007
11:19:39
Reactie van mirjam:

Jammer dat ik niet meer van je weet,want ja...dan is het heel moeilijk om te zeggen hoe of wat!
Een vriendin van mij was vorig jaar begonnen met die spuiten,ik zei tegen haar,dat ze weer aardig verdienen,na 3 spuiten zei ze hetzelfde,want ze moest een 500ck dieet bij doen,dus ja......ze viel wel af!!!
Maar je begrijpt zelf natuurlijk wel dat dat zoooooo weinig is,dat je bij het minste geringste weer aankomt!(toch leuk,voor de instanties!).
En de Ladyline......daar ben ik zelf jaren terug geweest,en toen dacht ik.........oke....laat maar zitten,want dat kan ikzelf ook!
Nu ben ik inmiddels wat ouder,en doe het eindelijk goed,beweging en normaal eten,en mijn figuur wordt steeds mooier,en nog leuk ook om te doen!
En wat betreft het geld waar je hun zakken mee vult,daar koop je een hele nieuwe outfit van,en schoenen,en je betaalt de sportschool!
En dan heb je nog over ook,denk daar maar is over na!!!
Veel succes!

07-03-2007
14:35:46
Reactie van corry:

Ik heb vele dieten achter de rug. Uiteindelijk ben ik bij de Weight-Watchers terecht gekomen en ik vind dat nog de beste manier om af te vallen omdat daar de persoonlijke begeleiding erg goed is. Je mag in principe alles eten.Omdat ik na verlies van al die kilo's nog een te grote maat had(44) ben ik naar Lady-Line gegaan voor mijn figuurcorrectie. Ik heb nu maatje 40 en ben erg tevreden over Lady-Line.Laat je niet gek maken en JIJ bepaalt wat je uiteindelijk wilt wegen JIJ moet het vol zien te houden.Wat het belangrijkste is als je gewicht wilt verliezen is dat je er altijd wat voor moeten doen en dat is het slechte eten laten.Bij welk "dieet"dan ook en bij Weight Watchers kun je gewoon blijven eten maar zul je ook je eetgewoontes moeten aanpassen en dat is waar het om draait. Ik vind het geen dieet maar een andere leefwijze die ik makkelijk vind vol te houden.Ik wens je veel succes met het bereiken van JOU ideale gewicht en om dat dan ook vol te houden!!!!
Groetjes Corry

Vorige  1  2  3  4  5  6  7  8  Volgende

Onderdeel forum

OpDieet.nl
All rights reserved 2000-2006®
Design: Esther en Frank
Software: Frank