welkom bij
opdieet.nl
onze diëtiste is lid
van de vereniging
van diėtisten

Vragen over
dit forum ?

Opdieet.nl forum - hcg injecties of ladyline instituut?
| Alle onderwerpen | Nieuw onderwerp | Zoeken |

hcg injecties of ladyline instituut?

05-07-2006

hoi,
wie heeft er ervaring met hcg injecties? Ik zat eigenlijk te denken om in september (na de vakantie) te starten bij het ladyline instituut. Nu hoorde ik van de hcq injecties. Grote twijfel. Wie weet het? gr. Noa

20-02-2007
20:45:26
Reactie van jo(landa):

Mijn ervaring met het Lady Line instituut.
Leuke gemotiveerde mensen die staan voor de zaak.
Veel persoonlijke aandacht en hoge prijs.
Let op voor het tekenen van een contract en doe niet direct voor een half jaar ofzo. Je bent namelijk gehouden aan het contract en mocht je je halverwege bedenken kost het je een mooie duit en krijg je niks terug. Als dat je motiveert is het oke, maar ik denk dat je net zo goed naar een dietiste en de sportschool kunt gaan. De dietiste wordt vergoed (veelal) en voor het geld dat je betaalt voor de Ladyline kun je bij wijze van sprek gaan wonen in de sportschool.
Een collega van me is er 21 kilo mee afgevallen...die er helaas nu weer (grotendeels???) aanzitten.
Nee, gezond eten en genoeg bewegen en geduld...geduld...geduld....

20-02-2007
19:42:27
Reactie van karolina:

Sinds oktober ben ik bezig met Ladyline en ik ben nu paar kilos kwijt. Ik was 86 kilo en nu ben ik 77 kilo.
Dat werkt echt goed maar jij moet ook zelf hard aan het werk, gaat niet vanzelf.

06-07-2006
12:44:44
Reactie van -:

hoi,

ik heb ook een tijdje terug die hcg-injekties gehad, je valt er heel veel vanaf maar zodra je ermee stopt en gewoon weer gaat eten kom je weer aan. dus ik zou je adviseren om het gewoon op de normale gezonde manier te doen, doe ik nu ook. en het kost nog heel veel geld ook 45 euro per keer en je moet iedere week naar die arts.ik zou er maar heel goed over nadenken. nou heel veel succes bij het afvallen. groetjes M

05-07-2006
18:45:26
Reactie van -:

dit klinkt toch als een last-resort iets, injecties ik zou het zelf liever gewoon op de "natuurlijke" wijze doen, maar eerst hoeveel weeg je hoe oud ben je hoe lang etc, vertel eens iets meer over je situatie?

Vorige  1  2  3  4  5  6  7  8

Onderdeel forum

OpDieet.nl
All rights reserved 2000-2006®
Design: Esther en Frank
Software: Frank