online adverteren www.m4n.nl

welkom bij
opdieet.nl
onze diëtiste is lid
van de vereniging
van diėtisten
forum

Het forum van opdieet.nl is bedoeld voor alles wat met afvallen, dieet, voeding, gezondheid en overgewicht te maken heeft

Heb je vragen of tips ? Of wil je gewoon je verhaal kwijt ? Maak dan gebruik van ons forum !

Ons forum werkt heel simpel; je hoeft je niet te registreren en je blijft anoniem

Veel plezier !

Vragen over
dit forum ?

Opdieet.nl forum - zo stil op dit forum!!!, wie klets er mee
| Alle onderwerpen | Nieuw onderwerp | Zoeken |

zo stil op dit forum!!!, wie klets er mee

20-07-2006

Hoi ik lees en reageer op verschillende forums maar het is hier zo ongeloofelijk stil!!!!

Er word nauwelijks op de berichtjes gereageerd......

Het is juist zo leuk om elkaar bv iedere dag even iets te melden en zo een nieuw vriendengroepje op te bouwen met mensen met dezefde problemen overgewicht...

Dus wie vind het leuk om iedere dag (zo ongeveer) en te kletsen en op elkaar te reageren????

Dan doe ik mee!!!
Zal morgen wel kijken of er al iemand is!!!!
daan

05-10-2010
10:42:49
Reactie van amanda:

Hallo allemaal,

Zijn er nog mensen op dit forum, die postten onder dit topic?
Ik wilde even kwijt dat ik inmiddels 32 kg afgevallen ben vanaf 11 februari 2010 tot nu.
Nog 10 kg en dan ben ik op streefgewicht. Het kan dus wel.
Ik heb wel een paar nieuwe hobbies: wielrennen, bodybalance en ik houd thuis m'n conditie op peil met een crosstrainer. Dames, er is hoop! :-)
Marleen, Eline en de andere dames, hoe gaat het met jullie?

groetjes,
Amanda

08-03-2010
16:34:42
Noor, iemand al gezegd dat je een arogant geval bent... ga elders den onozelaar afgangen
Veel sterkte aan iedereen die nog mee doet.

08-03-2010
10:42:44
Reactie van noor:

jolanda

ik denk dat de zwakkelingen ermee gestopt zijn.
ze konnen het niet vol houden !
ha ha ha

01-03-2010
09:21:26
Reactie van marleen:

Goede morgen,

Kunnen we dit forum nieuw leven inblazen?
Misschien is het leuk als verschillende mensen die hier regelmatig waren reageren maar ook is het leuk als eranderen reageren.
Ik wacht in spanning.
Groetjes

14-01-2010
18:01:24
Reactie van jolanda:

Waar is iedereen??? Overgestapt naar een ander forum?

08-12-2009
13:56:54
Reactie van carolien:

Kom op meiden!
We gaan ervoor ,, we kunnen het!
We zullen die kilootjes even lekker laten verdwijnen ;)

Ik kan er in ieder geval weer tegenaan :)

08-12-2009
13:41:45
Reactie van petra:

Hoi Ingrid,

Lang niets meer van je gehoord! Hoe gaat het met je? Leuk geweest op de margrietwinterfair? En ben je het sinterklaasfeest goed doorgekomen? Ik ben benieuwd hoe het met je gaat en of het afvallen nog lukt. Laat weer eens wat van je lezen!

Hoe gaat het verder met jullie allemaal? Het is hier zo stil en saai...Hebben jullie het lijnen eraan gegeven of geen tijd om hier te zijn? Al die positieve verhalen geven weer moed en kracht om door te gaan, toch! Ook als het niet lukt is het fijn om dat hier kwijt te kunnen.
Ik hoop dat er vlug weer geschreven gaat worden hoor!

Groetjes van Petra

30-11-2009
20:16:17
Reactie van lizet:

weet je waar ik zo misselijk van word,van die rubriek (geef je mening)
doe jij aan denksport ??
wat heeft dat in godsnaam met afvallen te maken?
en die domme koeien maar netjes antwoord geven met z'n allen
zo ik heb mijn zegje gedaan .

22-11-2009
12:33:22
Reactie van eline:

Hallo allemaal, hier ben ik ook weer even. Iedereen heeft zijn eigen strubbelingen met snoepen en eten. Bij mij is het al niet anders. Ik kan de knop nog niet omdraaien om te gaan lijnen. Ik snoep en eet te veel, maar kan er tegelijkertijd niet veel aan veranderen omdat de drang te groot is. Ik moet iets vervangends hebben voor het roken en dat vind ik dan blijkbaar in snoepen.
Dit blijft hopelijk niet lang zo want ik heb een baan gekregen per 1 december. Nog een weekje rustig aan doen en dan volop aan de slag. Ik hoop dat er met het werken ook weer een soort regelmaat in het leven en eten komt. Dat ik de calorieen er dan af kan werken, letterlijk en figuurlijk..Ik heb het afgelopen week heel moeilijk gehad met niet roken. Vooral toen ik op sollicitatiegesprek moest en daarna toen bleek dat ik aangenomen was. Er viel zo'n spanning van me af en ik had zo'n zin om dat te vieren met een sigaret...Maar ik heb het niet gedaan gelukkig. Maar de drang is er nog volop..

22-11-2009
10:41:10
Reactie van amanda:

Hallo,

'k Heb me keurig gedragen op de verjaardag, gelukkig gekochte vlaai, dus makkelijker om niet te nemen. Hoe gaat het met jullie dames?
Eline en Marleen, waar zijn jullie? :-(

1  2  3  4  5  6  7  8  9  ... 575  Volgende

Onderdeel forum

OpDieet.nl
All rights reserved 2000-2006®
Design: Esther en Tim
Software: Tim