|
zo stil op dit forum!!!, wie klets er mee
20-07-2006
Hoi ik lees en reageer op verschillende forums maar het is hier zo ongeloofelijk stil!!!!
Er word nauwelijks op de berichtjes gereageerd......
Het is juist zo leuk om elkaar bv iedere dag even iets te melden en zo een nieuw vriendengroepje op te bouwen met mensen met dezefde problemen overgewicht...
Dus wie vind het leuk om iedere dag (zo ongeveer) en te kletsen en op elkaar te reageren????
Dan doe ik mee!!! Zal morgen wel kijken of er al iemand is!!!! daan |
|
|
|
|
21-11-2008 08:26:49
 |
Reactie van toos:
hoi tanja weer een mooi resultaat voor deze week ga zo door he ik moet morgen mijn laatste antibiotica nemen en hoop dan toch ook weer aan de slag te kunnen ik heb me goed gedragen (niks gesnoept) maar voel me ze opgeblazen maar komt ook wel weer goed ga zo door meid gr toos |
|
21-11-2008 08:14:07
 |
Reactie van tanja:
800 gram afgevallen in een week door (vrijwel) niets ongezonds te pakken en weer een gezonde regelmaat in mijn eetpatroon te krijgen. Heerlijk, weet ik weer waar ik het voor doe. |
|
20-11-2008 18:58:15
 |
Reactie van tanja:
Ken dat Ineke, Heb zelf ook altijd het gevoel van...dat wil ik bij jullie niet laten gebeuren. Mijn kids zijn gelukkig ook niet dik. Eentje is zo mager als een lat net als zijn vader. Je kunt zijn ribben tellen. Maar toch wil ik ze niet te veel snoepgoed aanwennnen. Bij mij begon het pas in de puberteit en die kans zit er bij hun dus ook in. Met mij gaat het tot op heden nog steeds erg goed. Heb geen pepernoot, of snoepje aangeraakt op mijn werk. Gaf het laatste snoepje snel aan de groepshulp zodat ik hem toch niet alsnog zelf naar binnen kon werken. ook gister iets lekkers van bakker bart afgeslagen, wat ik toch ook wel een hele prestatie vind van mezlef. Ze hebben daar zo veel lekkere koeken en broodjes. Ben benieuwd wat de weegschaal morgen aangeeft. succes allemaal, ook degene die in een dipje zitten. Je ziet aan mij dat het wel weer goed komt alleen moet de knop weer even om. |
|
20-11-2008 17:07:29
 |
Reactie van toos:
hoi jamie ik heb de rest van de dag wel gewoon gegeten hoor en ja dat weet ik dat je geen maaltijd over mag slaan maar 1 keer zal toch geen kwaad kunnen om als lunch een crackertje te nemen heb net een lekker bordje volkoren macaronie op met rundergehakt en een pasta sausje maar toch bedankt voor de goede zorgen gr toos |
|
20-11-2008 15:31:22
 |
Reactie van jamie:
Knap van je hoor Toos! Maar vergeet niet te eten want als je te weinig gaat eten val je ook niet af omdat je alleen een crackertje gehad had dat kan net te weinig zijn. Maar vind het super van je we zijn allemaal zo lekker bezig hier zie je we kunnen het wel als we het maar willen he. groetjes Jamie |
|
20-11-2008 15:29:41
 |
Reactie van toos:
hallo dames wat zijn we allemaal goed bezig ik heb vanmorgen mijn auto naar de garage gebracht en te voet terug gekomen (toch gauw een half uur flink doorgestapt) toen op de fiets wat kleine boodschapjes gedaan en daarna terug naar de garage gelopen is best goed van mij (normaal regel ik wel iemand die me brengt)hahaha buiten mijn werk om loop ik eigenlijk te weinig maar ja ,op mijn werk leg ik ook wat kilometers af hoor weinig tijd gehad om te eten ,dus maar een crackertje voor onderweg mee genomen en een flesje water met een beetje ranja goed van mij he
WE KUNNEN HET DAMES
gr toos |
|
20-11-2008 13:32:05
 |
Reactie van ineke:
hoi jamie.
Ik had ook liever worsten en kazen maar de kasten waren gelukkig leeg. Ik had nog wel chips maar daar heb ik niet zoveel mee, alleen als ik sloten bier op heb en dat is niet zo vaak gelukkig, zet zo aan hé. hahahaha. Dat de kasten leeg waren is geen toeval, in mijn gezin zijn het allemaal lekkere eters en snoepers dus ik haal per week in huis wat er op mag. Wat er na het weekeind nog open is aan chips mag nog op, de rest gaar achter het slot. Mijn kinderen zijn nu nog heerlijk slank en ik wil niet op mijn geweten hebben dat ze later net zo moeten tobben als ik. Als ze het huis uit zijn kun je alleen maar hopen dat ze dat zo voort zetten. In deze kun je toch niet meer doen dan je best toch. |
|
20-11-2008 13:20:23
 |
Reactie van franciena:
Als ik het allemaal zo lees, dan zijn jullie allemaal zo knap bezig! De gezonde dingen kiezen als je dan toch trek hebt.
Ik zit momenteel in een dipje, het is erg druk op mijn werk. Chaotisch druk en dan moet ik mezelf zo inhouden om niet aan de snaai te gaan. Er is bovendien ook altijd wel een collega met lekkere dingen in de la. Ik ben tot nu toe sterk gebleven en als ik jullie berichtjes lees dan put ik daar ook wel inspiratie uit hoor. Dus stug doorwerken en niet denken aan de snoepjes/koekjes en wat ook maar die binnen handbereik liggen (we hebben ook van die lekkere chocolaatjes voor bij de koffie als er klanten langskomen.....hmmm) |
|
20-11-2008 13:18:30
 |
Reactie van jamie:
hey Eline,
Idd dat is zo wat je zegt. Maar net wat je zelf ook al zegt het is je vorig jaar gelukt dus het kan je nu nog een keer lukken maar ik snap je wel hoor. Ook ik heb soms het gevoel dat ik nooit weer slank ga worden. Wat kan het toch een obsessie worden he. Als ik oude fotos terug kijk en die van nu denk ik jeetje hoe heb ik het zover kunnen laten komen. Oke bij mij telt een zwangerschap waarin ik veel vet en suikers heb moeten hebben voor mijn zoontje ook mee maar daarna toch nog 80 geweest en toen toch weer gegroeid naar de 93 zo zonde eigenlijk maar goed het is gebeurd en we moeten het er mee doen. Maar het gaat ons lukken en ook jou hoor Eline!! Gewoon doorzetten. Groetjes Jamie |
|
20-11-2008 13:15:17
 |
Reactie van jamie:
Hey Ineke Goed van je man het is er toch mooi maar weer af. En dat met die mondhoeken ik ken dat ikheb het de laatste tijd niet meer maar heb het heel erg gehad altijd ook als kind ook had ik altijd blaren (of aften) in mijn mond Ben heel vaak geprikt op vitamine tekort maar had er toch niets mee uit te staan want dat had ik niet. Denk dat het bij jou net zo is als bij mij misschien waar het vandaag komt mag joost weten. Ik heb het nu al een heel tijdje niet meer en ook in de tijd dat ik dagelijks bijna of geen fruit binnen kreeg. Hoop voor je dat het gauw over is.
En dat wat je gisteravond gegeten hebt vind het knap van je dat je het allemaal zo light aangepakt hebt. Normaal ga je als 1ste naar lekkernij pakken maar jij hebt gewoon wat gezonds gepakt goed hoor van je. En dat moet toch een keer kunnen als je nachtdienst hebt gehad is het meeste al verteerd en dan krijg je honger maar goed als je het zo opgelost hebt vind ik!! Groetjes Jamie |
|
|