online adverteren www.m4n.nl

welkom bij
opdieet.nl
onze diëtiste is lid
van de vereniging
van diëtisten
forum

Het forum van opdieet.nl is bedoeld voor alles wat met afvallen, dieet, voeding, gezondheid en overgewicht te maken heeft

Heb je vragen of tips ? Of wil je gewoon je verhaal kwijt ? Maak dan gebruik van ons forum !

Ons forum werkt heel simpel; je hoeft je niet te registreren en je blijft anoniem

Veel plezier !

Vragen over
dit forum ?

Opdieet.nl forum - NACHTSLANK -> vraag voor dietiste
| Alle onderwerpen | Nieuw onderwerp | Zoeken |

NACHTSLANK -> vraag voor dietiste

27-07-2006

Dag allemaal. Ik ben van plan om Nachtslank te gaan doen; nou is mijn vraag of bewezen is dat het daadwerkelijk wérkt, hoe het zit met het jojo-effect als je ermee stopt, én of je het alleen op Internet kan bestellen of dat je het ook in de winkels kunt kopen. (Kruidvat/Reformhuis).

Vooral waar het gekocht kan worden vind ik belangrijk. Weet je het? Zou je dan zo vriendelijk willen zijn het even te typen hier. Dankje,

05-09-2010
21:57:02
Reactie van truuske:

Maria daar geven die idioten toch niks om.

02-09-2010
16:30:39
Reactie van maria:

hai allemaal,jullie weten toch.........ieder pondje gaat door het mondje!!!!En of die pillen nu allemaal zo goed zijn voor je LEVER.NIEREN.MAAG.HART??????? denk er maar eens over na!!!

26-08-2009
15:25:21
Reactie van sorrel:

Hee,
Is nachtslank nou wel of niet bij de kruidvat te halen?
Graag snel antwoord terug.

17-08-2006
15:17:01
nachtslank is gewoon te koop bij kruidvat.

12-08-2006
07:19:14
hey lotte,
en benje al begonnen met nachtslank?
zo ja, werkt het?

28-07-2006
14:13:00
Dankje, die persoon ben ik zelf. :p Maar ik heb het al besteld via Internet, het is alleen via Internet te bestellen, en ik krijg het maandag binnen. Ben benieuwd! Ik houd iedereen hier op de hoogte!
Groetjes, Lotte

28-07-2006
13:59:57
Hoi, zelf weet ik niet waar je deze verkrijgt, maar ik verwijs je door naar het onderzerp zondigen op dit zelfde forum. Daar is iemand die het besteld heeft. Misschien kan zij je een tip geven. Groetjes

Onderdeel forum

OpDieet.nl
All rights reserved 2000-2006®
Design: Esther en Tim
Software: Tim