|
Slimming Drops
29-07-2006
slimmingdrops.nl Iedereen heeft het er over, met name de mediche wereld, terwijl artsen en in het bijzonder de cardiologen géén voorstanders zijn van afslank producten bevelen zij juist dit product "Slimmig drops"aan. Zijn er mensen die ervaring hiermee hebben? Ikgeloof persoonlijk meer in en gezond balanceerd voeding en een beetje beweging en door het goed op je voeding te letten val je met de tijd van zelf op een gezonde manier af. Maar daar in tegenl zou ik deze proces ook wel willen stimuleren, daarom ben ik op zoek naar een juiste middel om er bij te combineren. Gaarne verneem ik als er mensen zijn die positieve ervaringen met dit product of een ander product hebben, die ze een ander ook kunnen aanbevelen. Groet, |
|
|
|
|
29-01-2011 10:52:15 |
Reactie van cc:
ik ben normaal ook niet zo goed gelovig, maar ben dankzij slimmingdrops in 3 weken 4 kilo afgevallen. heb minder trek over de gehele dag, zodat ik elke maaltijd ook veel minder eet dan normaal, en zelfs geen trek heb om te snaaien, dus mensen het is echt een aanrader, hoewel ieder lichaam anders reageert, maar als je het niet probeert weet je het niet. |
|
31-10-2010 11:35:41 |
Reactie van emy:
het werkt gewoon nie |
|
27-10-2010 16:09:42 |
Reactie van stefan:
gewoon sporten mensen :S stil zitten en uit een flesje drinken.... duhh daar valt iemand van af .. rommel , rommel |
|
07-10-2010 13:05:16 |
Reactie van spring:
Zocht het orthom oleculair laboratorium in de haag op en zag dat dit een bedrijf is dat de spullen importeert. Dus geen onafhankelijk wetenschapstest. Ik ga er dus niet op in en ga meer bewegen en ietsje minder eten. |
|
07-10-2010 13:05:14 |
Reactie van spring:
Zocht het orthom oleculair laboratorium in de haag op en zag dat dit een bedrijf is dat de spullen importeert. Dus geen onafhankelijk wetenschapstest. Ik ga er dus niet op in en ga meer bewegen en ietsje minder eten. |
|
01-10-2009 10:38:36 |
Reactie van luus:
Ik woog 81 en ik ben 1.74 dus wel wat overgewicht ja, ik heb gewoon 3x per dag gegegeten, niet echt op vet enz. gelet, alleen niet gesnoept enz. |
|
30-09-2009 20:59:25 |
Hi Luus, het is fijn dat je er baat bij hebt. Heb je iets aan je eetgewoontes veranderd of ben je zonder wijziging van je eetpatroon aleen Slimming Drops erbij gaan gebruiken? Of heb je teveel overgewicht? 6 kg in 2 weken is namelijk erg veel en snel.
Graag je reactie. Groet, |
|
30-09-2009 20:00:58 |
Reactie van luus:
in 2 weken 6 kilo eraf! Thanks Slimmingdrops! |
|
04-06-2009 16:38:06 |
Reactie van otto paula:
geachte
ik heb een lichte vorm van diabeet (pillen).Heeft slimming drops invloed op de suikerspiegel???
Graag een antwoordje
Groetjes Paula |
|
03-03-2009 17:05:01 |
Reactie van judith:
Ik gebruik nu sinds 2 weken slimming drops en ben al 3 kg afgevallen. Ik eet gewoon alles wat los en vast zit. Het werkt wel degelijk! |
|
|