online adverteren www.m4n.nl

welkom bij
opdieet.nl
onze diëtiste is lid
van de vereniging
van diėtisten
forum

Het forum van opdieet.nl is bedoeld voor alles wat met afvallen, dieet, voeding, gezondheid en overgewicht te maken heeft

Heb je vragen of tips ? Of wil je gewoon je verhaal kwijt ? Maak dan gebruik van ons forum !

Ons forum werkt heel simpel; je hoeft je niet te registreren en je blijft anoniem

Veel plezier !

Vragen over
dit forum ?

Opdieet.nl forum - Sonja Bakker???
| Alle onderwerpen | Nieuw onderwerp | Zoeken |

Sonja Bakker???

12-08-2006

hallo Allemaal..

kent iemand 't Sonja Bakker dieet en heeft daar ervaring mee??
Zowel goeie als slechte.
Is het verantwoord om te doen?

Groetjes...

06-09-2010
16:22:55
Reactie van wendy:

Sonja Bakker is heel goed te doen en je valt echt af.
Het is geen dieet maar een leefwijze.
mensen die zeiken dat je zo snel weer aankomt...tja...dan moet niet na het afvallen weer zoveel gaan vreten gelijk!! Dat doe je toch zelf!!

En dat mensen zeggen, Sonja kan je echt je leven niet blijven volgen....raar hoor,die eten zeker elke dag patat ipv aardappels...nee dan helpt Sonja niet nee.

Ik ben er mee afgevallen en blijf op dat gewicht, en als ik eens wat zwaarder wordt dan komt dan omdat ik mezelf te buiten ben gegaan. Dan doe ik weer ff Sonja en t is weer weg!!

jezelf in de hand houden en nadenken bij wat je in je mond stopt!!
Zeikers zullen er altijd zijn en meestal vertellen ze er niet bij dat ze die avond ervoor met een zak chips en cola op de bank zaten.
Maar goed, ik volg Sonja en pas soms dingen aan die ik niet zo lekker vind , bv melk voor chocomel light. Of een beschuitje voor een ceaker en ga zo maar door....

04-08-2010
12:41:30
Reactie van melody:

Hey,

mijn moeder heeft ooit sonja bakker gedaan, ze viel 20 kilo af en was zo slank als een grassprietje!
maar...
een tijdje later viel ze terug en kwam ze steets meer aan, en nu is ze zelfs zwaarder dan eerst!

als je aan sonja bakker begint, je moet het echt heel graag willen! anders kun je terug vallen in je normale eetgewoontes.
maar er zijn ook veel mensen die echt permanent afgevallen zijn door sonja bakker dus ik wil niet zeggen dat het niet helpt :)

24-05-2010
13:22:08
Reactie van simone:

Ook ik kwam toevallig dit forum tegen! Ik ben vandaag aan de 5e week begonnen, er is nu bijna 6 kilo af, en dat in 4 weken, fijn hoor :).
Ik heb alleen een vraagje, ik ben 1.68m, woog 94 kilo, en heb maat 44(onder), 42(boven). Nu zie ik in bijv de Viva en Flair naakte vrouwen staan die minstens net zo dik zijn, maar toch veel minder wegen. Hoe zit dat bij jullie???

Overigens heb ik 4 jaar geleden ook SB gedaan, en 20 kilo afgevallen. Helaas zat alles er weer bij, maar dat lag toch echt aan het snoepen en ongezonder eten. Zo zonde!

13-05-2010
17:12:37
Reactie van lief:

Hooi!

Ik vond dit forum, en ben zelf net 4 daagjes bezig met Sonja Bakker, toen ik een aantal maanden terug het gewicht bereikt had van 80kg, (mijn lengte is 1.68m), veel te zwaar dus, ben ik zelf al wat kg kwijt geraakt, maar dit werkte niet omdat dit voor mij te langzaam gaat. Ik weeg nu 77 kg (aan het begin van de week), en wil voordat ik op vakantie ga onder de 65 kg wegen! Dus ik heb 12 kg te gaan:)
Die eerste paar dagen hou ik al goed vol! Het is niet veel, maar alles is in balans, en in het boek staat ook dat als je sport 3 a 4 keer in de week je elke dag iets meer mag eten. Dit doe ik dan ook! Toen ik vanochtend ging wegen, gaf de weegschaal al 76.1 aan:)

03-03-2010
12:46:17
Reactie van miranda:

Hoi,

Ik ben al eens ruim 25 kg afgevallen met Sonja Bakker.
Maar doordat ik ging verhuizen samen wonen andere job enz enz is er de klad ingekomen weer 5 kg er bij. maandag ben ik weer begonnen en moeten ook de laatste paar kg eraf. ik weeg nu 81 en wil rond de 68 70 kg wegen. Doordat ik lichamelijk vrij zwaar werk doe eet ik wel iets meer. Het is vooral volhouden jezelf voorhouden dat je een gezonde levensstijl gaat beginnen.

03-03-2010
08:01:57
Reactie van gulio:

Goedemorgen allemaal,

ik zit nu in week 3 en de eerste twee weken was er zomaar 2 kilo af het gaat nu wat langzamer heeft iemand tips?

19-01-2010
23:04:40
Reactie van amber:

Ik doe ook Sonja Bakker

Ben nu 2 weken bezig en 3 kilo afgevallen. Nu heb ik ook veel wat eraf moet dus dan gaat het in het begin ook hard. Ik heb af en toe wel honger, maar dat betekend alleen dat je stofwisseling werkt en het voordeel aan Sonja haar dieet is, is dat je stofwisseling weer sneller gaat werken als je hem door verkeerd lijnen of eten hebt vertraagd. Wat ik ook fijn vind aan het dieet is dat je normale dingen mag eten en het daardoor makkelijker vol te houden is.

Het moeilijkste is volhouden, maar dat is bij elk dieet zo en dat moet je in jezelf vinden. Zoek de wilskracht en beloon jezelf als het goed gaat!

Succes allemaal!

19-01-2010
22:43:14
Reactie van 88tje:

hey .;

hahaha ja vond ik ook al raar. Had ook al zo'n vermoeden dat ze dezelfde persoon zijn xD

groetjes

19-01-2010
08:25:13
Reactie van .:

Haha, dan heet je Gerard, dan heet je Felies, zelfs Suzanne. En al deze 'personen' kopen toevallig de stackerpillen bij die ene site, waar ik de naam niet eens van ga noemen, want dan ga ik nog reclame voor je maken ook! Denk je nou echt dat niemand dit doorheeft.
Je bent niet goed wijs.

18-01-2010
22:51:41
Reactie van gerard:

Volgens mij zit hier niemand stackerpillen te kopen, maar zit er iemand een ervaring te delen met ons. Toevallig werkt het bij mij ook prima, dus ga lekker ergens anders lopen klagen wil je!

1  2  3  4  5  6  7  8  9  ... 32  Volgende

Onderdeel forum

OpDieet.nl
All rights reserved 2000-2006®
Design: Esther en Tim
Software: Tim