welkom bij
opdieet.nl
onze diëtiste is lid
van de vereniging
van diŽtisten

Vragen over
dit forum ?

Opdieet.nl forum - meisje van 14 jaar en 57 kilo zoek een dieetmaatje
| Alle onderwerpen | Nieuw onderwerp | Zoeken |

meisje van 14 jaar en 57 kilo zoek een dieetmaatje

16-08-2006

hoi, ik ben ook een meisje van 14 j en weeg nu 57 kilo! maar heb wel een serieus buikje, ik doe nu al buikspier oefeningen al 1 maand ofzo en let ook om m'n eten maar er gaat niets af :(:(
kan iemand mij helpen??

groetje en voor iedereen veel succes

17-11-2015
09:12:37
Reactie van yasiee:

Hey als je je gewoon aan de hoeveelheid calorieŽn per dag mag houdt, word je niet dikker. het is daarbij wel belangrijk dat je sport. xx

17-02-2014
17:11:47
Reactie van emmy:

Als je wilt afvallen als +/- 14 jarig meisje, heb ik een paar tips:

- Eet gezonder. Geen snoep meer dus! 1-2 stuks fruit per dag. Als je dan nog trek hebt, gewoon iets van groente/boterham pakken.
- Beweeg. Met alleen gezonder eten kom je er niet. Beweeg +/- 3 keer per week ongeveer 45 minuten. Wandelen, dansen, voetballen, elke soort van beweging is prima! Ga alleen niet ineens 3 uur langer sporten dan je normaal doet, maar bouw het rustig op. Anders raken je spieren overbelast.
- Sla geen maaltijden over. Daardoor kun je snel ziek worden of flauwvallen.
- Heb geduld. Verwacht niet ineens dat je binnen een week 25 kilo afvalt, want geloof me, dat is echt niet gezond. Je mag maximaal 1-2 kilo per week afvallen, anders is het niet goed voor je lichaam.

Ben je na twee maanden nog geen enkele gram kwijt? Dan is dit baby vet en zal het weggaan naarmate je ouder wordt.

24-02-2013
00:09:30
Reactie van bren:

Mocht iemand een "maatje" zoeken, lees dan even mijn berichtje "maatje gezocht"!
Hoop dat er iemand reageert!
X Bren

18-02-2013
17:14:05
Reactie van maya:

Hallo,
Ik ben een meisje van 13 jaar en ik weeg 61 kg!!
Ik ben een klein beetje snoepverslaafd!
En het snoep door mijn ouders laten verstoppen kan niet, want ze hebben een winkel. :O
Heeft iemand tips zonder dat je ouders er niks van merken??
Groetjes, Het dikke meisje

09-01-2013
16:32:29
Reactie van loveyouxxme:

Hoi,
Ik ben ook 14 en weeg 57 kilo, precies hetzelfde probleem dus!!! Heb je nog een maatje nodig? En weet iemand tips om af te vallen? Ikzelf heb het probleem dat ik vaak te veel trek heb en dan gelijk iets te eten pak. Wat kan ik daar tegen doen?
Groetjes, meisje dat af wil vallen.

1  2  3  Volgende

Onderdeel forum

OpDieet.nl
All rights reserved 2000-2006ģ
Design: Esther en Frank
Software: Frank