online adverteren www.m4n.nl

welkom bij
opdieet.nl
onze diëtiste is lid
van de vereniging
van diėtisten
forum

Het forum van opdieet.nl is bedoeld voor alles wat met afvallen, dieet, voeding, gezondheid en overgewicht te maken heeft

Heb je vragen of tips ? Of wil je gewoon je verhaal kwijt ? Maak dan gebruik van ons forum !

Ons forum werkt heel simpel; je hoeft je niet te registreren en je blijft anoniem

Veel plezier !

Vragen over
dit forum ?

Opdieet.nl forum - kan je evengoed gewicht verliezen d.m.v sporten???
| Alle onderwerpen | Nieuw onderwerp | Zoeken |

kan je evengoed gewicht verliezen d.m.v sporten???

19-08-2006

hallo allemaal!ik ben een vrouw van 33jr,en ben net nieuw op deze forum,ik ben 1.70,en weeg 82kg!ik wil net zoals vele mijn gewicht kwijt!alleen ik hoop dat ik wat vragen kan stellen,en dat de reacties mij op weg kunnen helpen!want ik wil nu echt dat jo,jo effect kwijt!!!!mijn vraag is nu.....dat ik vorige week begonnen ben met sporten,en normaal,gezond eten(de richtlijnen van sonja bakker),maar.... ik krijg alleen maar te horen,dat ik zwaarder wordt,maar mijn figuur oogt slanker,ik ga sporten om de dag,en doe dan fitness,en cardio!!!ik wil gewoon lekker bewegen!!!!maar...ik vindt het toch wel belangrijk dat ik op 70kg kom te staan,wie heeft daar ervaring mee!want er wordt alleen maar gezegt dat de weegschaal niet belangrijk is,maar die vindt ik wel belangrijk!!!!!!kan iemand mij daar wat meer over vertellen,hoe dat nou zit!ik hoop dat ik een reactie krijg!!!

07-07-2011
14:22:17
Reactie van rikki:

Ik denk er precies hetzelfde over als jij mirjam.
Zo doe ik het ook. Gezonder eten en meer bewegen.
Succes meid.

07-07-2011
11:15:56
Reactie van mirjam:

Gelukkig heeft iedereen zijn eigen mening en ik vind dat iedereen kan reageren op zijn manier!
Ikzelf werk er hard voor om mijn body wat strakker te maken en mij fitter te voelen, en er moest ook zeker qua gewicht wat vanaf!
Ik vind dat iets wat bij t normale leven hoort belangrijker, dus gewoon bewegen en goed normaal eten!
Voor mij werkt dat t beste, omdat ik ook gewoon gek ben op eten en n wijntje op zijn tijd!
Ik bedoel........wat ik eraan gegeten en gedronken heb, heeft ook weer de tijd nodig om eraf te krijgen, want maakt mij het uit of ik er bij elkaar n jaar overdoe, als t maar lekker gaat!
Maar goed......dat is mijn mening!

Groetjes, mirjam

06-07-2011
19:05:40
Reactie van rikki:

Dat heb ik dus al gedaan Lars. Alleen maar geldklopperij. De shakes kwamen me de neus uit.

06-07-2011
18:58:39
Reactie van lars:

Ongekend maakt onbemind.
Maar neem van mij aan dat het beste advies =
geef jezelf en het product een kans.

06-07-2011
18:39:26
Reactie van rikki:

Walgelijk steeds die reclame voor Herbalife.
Moet dat nou steeds genoemd worden?
Gewoon afvallen met gezonde voeding en wat meer bewegen is het allerbeste. Succes!!!

06-07-2011
18:33:12
Reactie van mirjam:

hahahahaha, ik begreep t al niet, ik zag alleen maar Lars voorbij komen, niks aan t handje hoor!
Vanavond weer sporten, ik hoop dat t goed gaat want ik ben eigenlijk n beetje moe!
groetjes allemaal.

mirjam

06-07-2011
00:32:05
Ik dacht dat het over sporten ging, waarschijnlijk heb ik een nieuwe bril nodig!

05-07-2011
23:32:45
Reactie van lars:

Herbalife is goedgekeurd in 78 landen en bestaat al 30 jaar. Dat zegt toch genoeg. Het is in 78 landen getest en onderzocht voordat er een akkoord op komt. Maar goed, ik praat over eigen ervaring.
Goede nacht en misschien tot horens.
Ik houd eigenlijk helemaal niet van dit soort forums maar werd een beetje boos toen ik er in begon te lezen.
Je moet weten waar je het over hebt voor je er iets over schrijft.
Hartelijke groeten, Lars

05-07-2011
23:28:38
Reactie van lars:

Nogmaals, ik praat uit ervaring. Mijn broer moet na een ernstig ziekbed aankomen, een ander heeft tekort aan energie. Dit alles omdat onze voeding niet meer dezelfde voedingsstoffen bevat dan 20 jaar geleden.
Dit is onderzocht en een bewezen feit.
Doe er je voordeel mee en onderzoek dit, voordat je met allerlei oordelen komt die niet kloppen. Er zijn iedere maand info avonden over gezonde voeding van Herbalife. Meld je aan via een welzijnscoach en vraag of je mee kan. Daarna kun je je eigen conclusie trekken i.p.v. op basis van mensen die zo maar iets schrijven zonder dat ze ervaringen hebben of er info over hebben ingewonnen.

05-07-2011
23:24:51
Reactie van lars:

Een gezond ontbijt, daar start het mee. En in mijn ogen denkt iedereen maar dat Herbalife een dieet is. Maar het is intelligente voeding. 6% btw in tegenstelling tot al die andere producten die genoemd worden.
Wij gebruiken het als ontbijt en voelen ons energiek, fitaal en hebben minstens 3 uur aan energie per dag erbij gekregen. Dit alleen door het als ontbijt te gaan gebruiken. 1 x de shake en verder gewoon een gezonde broodmaaltijd met mager beleg en een heerlijke warme maaltijd in de avond. Je voelt gewoon dat je meer energie krijgt, nadat je het een week als ontbijt hebt gebruikt. Nogmaals dit is geen dieet, maar gewoon voeding. Let maar eens op de btw. Dieetproducten, die hebben 19 % en Herbalife, wat gewoon gezonde voeding is, die je kunt gebruiken voor energie, afvallen, aankomen en sportvoeding zit op 6% btw net als ons normale voedsel. Tevens is het hele goede sportvoeding. Maar goed, wil je info, zoek dan een goede welzijnscoach van herbalife op, iemand die echt een voedingsanalyse maakt.
Groetjes Lars

1  2  3  Volgende

Onderdeel forum

OpDieet.nl
All rights reserved 2000-2006®
Design: Esther en Tim
Software: Tim