welkom bij
opdieet.nl
onze diëtiste is lid
van de vereniging
van diėtisten

Vragen over
dit forum ?

Opdieet.nl forum - Oproep aan ouders met kinderen met overgewicht
| Alle onderwerpen | Nieuw onderwerp | Zoeken |

Oproep aan ouders met kinderen met overgewicht

07-09-2006

Beste Ouders,

Ik ben Mirjam Sloetjes en ik studeer Media en Informatie Management aan de Hogeschool van Amsterdam. Voor een opdracht voor school ga ik een artikel schrijven over hoe ouders omgaan met het overgewicht van hun kinderen. Ik zou graag in contact willen komen met ouders die net als hun kinderen zelf ook gewichtsproblemen hebben maar ook ouders waarvan alleen de kinderen probelemen hebben met hun gewicht. U kunt mij terug mailen en misschien dat ik u dan wat vragen kan mailen maar u kunt natuurlijk ook gewoon hier reageren. Het artikel is alleen voor een opdracht voor school en zal niet gepubliceerd worden.

Met vriendelijke groet,

Mirjam Sloetjes

18-01-2013
11:17:52
Reactie van anonimus: