online adverteren www.m4n.nl

welkom bij
opdieet.nl
onze diëtiste is lid
van de vereniging
van diėtisten
forum

Het forum van opdieet.nl is bedoeld voor alles wat met afvallen, dieet, voeding, gezondheid en overgewicht te maken heeft

Heb je vragen of tips ? Of wil je gewoon je verhaal kwijt ? Maak dan gebruik van ons forum !

Ons forum werkt heel simpel; je hoeft je niet te registreren en je blijft anoniem

Veel plezier !

Vragen over
dit forum ?

Opdieet.nl forum - stilstaan afvallen bij sonja bakkerdieet
| Alle onderwerpen | Nieuw onderwerp | Zoeken |

stilstaan afvallen bij sonja bakkerdieet

10-09-2006

hallo,
ik volg het sonja bakker dieet, week 6 net afgerond.
in totaal 8,6 kilo afgevallen
vorige week 3 ons afgevallen, deze week niets.
voor wie is dit herkenbaar?
groetjes, els

23-06-2010
20:24:47
wat is dijeet van sonja bakker

22-05-2010
12:01:33
Reactie van jennifer:

Hoi mensen,

Ik heb niet echt overgewicht ofzo, maar ik wil graag wat kilotjes kwijt. Ik ben al 7 kilo afgevallen maar ben al meer dan 8 weken bezig. Maar nu sta ik al 2 weken stil... Is dat normaal? Moet ik gewoon volhouden en gaat het dadelijk gewoon weer verder?
Hoop dat iemand hier een antwoord op heeft!

Groetjes Jennifer

31-08-2009
21:15:09
Reactie van sandra:

Ik ben ook aan het sonja bakkeren. Ik heb net mijn 8 weekmenu afgerond en ik ben 9 kilo kwijt geraakt. Maar inderdaad is het zeer vervelend als je stilstaat. Zo sta ik nu al een week stil maar ik geloof erin en zet door. Ook al is het soms moeilijk. succes allemaal.

29-12-2008
13:49:52
Reactie van tessa:

ik begrijp uit je verhaal dat je 8, 6 kilo bent afgevallen in zes weken.
wauw dat is wel heel netjes hoor. alleen met sonja?
Ik ben zelf met een dieet een hele grote hoeveelheid afgevallen en mijn dietiste heeft destijds gezegd dat een weekje niet afvallen niet betekend dat het neit goed gaat. maar dat je lijf ook even een " break" kan houden omdat afvallen natuurlijk ook voor je lijf energie kost...

25-09-2007
10:32:04
Reactie van mirjam:

Mijn vader begon een paar maanden terug met sonja,hij heeft t maar 3 dgn volgehouden,wat had hij een honger,hij heeft zijn eigen timmerbedrijf,en werkt keihard in de bouw,dus.....leven op n bakje yoghurt met n sneetje erbij,werkt niet!
Als de mannen weten waar ze dik van worden dan moeten ze dat minderen of laten staan,moet je is kijken hoe snel t eraf gaat,daar hebben ze geen sonja voor nodig.
Ikzelf heb vorig jaar t geprobeerd,en was in 8 weken maar 4kg kwijt geraakt,ik kwam erachter dat ik gewoon veel meer nodig had,dus......ik kwam nooit uit met haar recepten!
Ik heb wel heel veel aan haar richtlijnen gehad,dus t was niet voor niets geweest,maar........ik vond wel dat ik qua gewicht afviel,maar niet qua vetverbranding,en dat is nou juist t belangrijkste voor je slanke lijn om dat te behouden,ook al ga je een paar keer over de scheef!
Ik bedoel:Ik was 75kg,en mijn sportmaatje 65kg,maar zij had meer aan vetpercentage,dan ik,dus ik had een maatje minder dan zij,dus ik bedoel maar!
Dus ja.......1 ding geleerd,zelf doen,en niet sonja nog even wat geld bijschuiven!

Succes meiden.

24-09-2007
17:10:32
Reactie van ceren:

hallo allemaaalll... ikwil ook graag beginnen met het dieet maar ik heb van een paar mensen gehoord dat het helemaal niet helpt en dat je zelfs bijkomt,is dat zo?

groetjes ceren

18-05-2007
11:03:28
Reactie van angela:

zijn er nog mensen met sonja bezig?
ik ben met het 2e boek aan de gang

groetjes

15-05-2007
08:40:02
bedankt voor uw reactie, hij zou een 20 kg moeten afvallen.

15-05-2007
06:26:15
Reactie van angela:

marleen,
toevallig ben ik met mijn laatste kilo;s bezeg en dat doe ik met sonja.
het dieet is wisselend,
de ene ochtend eet je alleen een bakje magere yoghurt met een apel en de andere ochtend eet je een krentenbol.
ook zo met de lunch,
ontbijd en lunch mag je wisslen als het maar op die zelfde dag is, dus o. van vandaag ruilen met l. van vandaag.

je eet dus 3 maal per dag en er is ruimte voor 3 tussendoortjes, behalve als je een uitgebreider diner hebt gehad, dan kan het zo zijn dat er s;avonds geen koekje bij de koffie is.
in het weekend is er ook altijd wat byzonders en zelfs een glas wijn met kaas ontbreekt niet!

ik vind het goed vol te houden, heel veel gevarieerd.

vraagje; hoeveel wil je man afvallen?

groetjes

14-05-2007
21:42:40
Reactie van marleen belien:

Beste,
mijn man zou graag starten met Sonja Bakkerdieet, maar wat houdt dit precies in ? is dit goed vol te houden, hij heeft al van alles geprobeerd om gewicht te verliezen helaas zonder resultaat. Hopende dat dit een oplossing zal zijn. Ben jij hier enthousiast over ?

1  2  Volgende

Onderdeel forum

OpDieet.nl
All rights reserved 2000-2006®
Design: Esther en Tim
Software: Tim