online adverteren www.m4n.nl

welkom bij
opdieet.nl
onze diëtiste is lid
van de vereniging
van diėtisten
forum

Het forum van opdieet.nl is bedoeld voor alles wat met afvallen, dieet, voeding, gezondheid en overgewicht te maken heeft

Heb je vragen of tips ? Of wil je gewoon je verhaal kwijt ? Maak dan gebruik van ons forum !

Ons forum werkt heel simpel; je hoeft je niet te registreren en je blijft anoniem

Veel plezier !

Vragen over
dit forum ?

Opdieet.nl forum - Goeie manier om snel en VEEL af te vallen
| Alle onderwerpen | Nieuw onderwerp | Zoeken |

Goeie manier om snel en VEEL af te vallen

13-09-2006

Hallo allemaal

ik ben Daisy ben 17 jaar en weeg ongeveer 78 kilo en ben 1.70m
Ik heb dus overgewicht.
Het liefste wil ik net zo'n figuurtje als al die andere meide van school want ik voel me vaak de dikste.
Ik zit veel op school en werk, heb weinig tyd voor sport en het is meestal ook een hele prestatie voor mij om naar een fitnesscentrum te gaan.
Ik ben DOL op eten. wanneer ik boos, verdrietig of depressief ben grijp ik naar eten.
eten maakt mij op dat moment gelukkig.
maar later als de kilo's tevoorschijn komen word ik weer verdrietig. en eet ik WEER.
en zo word het alleen maar erger.
ik wil probeer nu dus een dieet te vinden zodat ik tog kan eten wat ik lekker vind. en er troost in vind. zonder meteen dik te worden.
want ik grijp vaak naar de chocola , koekjes, broodjes frikadel enz.
ik lust wel fruit, maar ABSOLUUT geen groente.
krijg ik gewoon egt niet naar binnen. ja Wortel en zuurkool + bloemkool.
meer ook echt niet.
ik ben ook dol op vis.
heet iemand misschien een paar ideetjes die ik in myn dieet mee kan nemen.
want ik ben radeloos en word steeds dikker.

bedankt alvast

groetjes Daisy

23-08-2010
21:50:51
Reactie van toos:

Marjo je reageert nu op een topic van daisy VAN 4 JAAR GELEDEN !!!!
denk dat ze het niet meer leest!!!

23-08-2010
20:37:45
Reactie van marjo:

Hoi Daisy,

Ik had altijd honger en liep de hele dag te eten, dus in 4 jaar 20 kilo aangekomen. Ik heb nu van de homeopaat een dieet gekregen. Het lijkt heel streng, maar het is even wennen en dan is het prima te doen. Mijn hongergevoel is helemaal weg, ik voel me beter en ik ben in 4 weken tijd 4 kilo afgevallen. Ik mag:
-3 sneetjes roggebrood per dag
- fruit en vruchtensap alleen bij het ontbijt
- groente behalve peulvruchten
- rundvlees, vis, kip, ei
- water en thee

Ik eet als tussendoortjes: rauwe worteltjes, salade met gerookte kip, augurken met rookvlees, komkommer, etc.
Je moet er wel voedingssupplementen bij gebruiken!
Ik heb gemerkt dat als ik weinig koolhydraten eet, ik er ook geen behoefte aan heb, en als ik veel koolhydraten (suiker) eet, dat ik er steeds meer behoefte aan heb.

Lust je echt geen groente? Er zijn tegenwoordig zoveel soorten, zit daar verder helemaal niets bij? En als je er saus of soep van maakt? Ik eet veel courgettesoep, bloemkoolsoep, broccolisoep,...

Ik wens je veel sterkte!
Groetjes,
Marjo

08-03-2010
17:56:21
Reactie van crow:

Ik ben 19 jaar 1.67 en weeg 60 kg. Mijn manier om af te vallen is door de gehele dag water met citroen te drinken (citroen in 2en en uitknijpen) Voor de rest eet ik gewoon normaal probeer niet tussen door te snoepen en eet 's avonds gewoon mee. Ben in 1 week 1kg afgevallen :)

28-02-2010
14:24:05
Reactie van francis:

Hoi,
een tip voor een tussendoortje als je echt helemaal weg bent van chocola, de mueslirepen met melkchocola van de Aldi. Smaken echt heerlijk naar chocola en slechts 80 kc ofzo. Een stuk beter dus als een reep chocola!!
Zoek voor jezelf op de lijstjes met verantwoorde dingen de lekkerste dingen eruit en varieer hiermee... Dan kun je stiekem best veel eten, zonder dat het teveel calorieen bevat.
Succes!!
Groetjes Francis

28-02-2010
13:27:19
Reactie van naamloosjeee:

je kunt ook gewoon een glas water in een keer weg drinken helpt ook goed:D

28-02-2010
13:26:40
Reactie van naamloos:

Hoi.
ik ben zelf ook aan het afvalllen
het is niet makkelijk
maar het is beter is hoef maar een paarkilo kwijt ik hoef maar 3 tot 4 kilo kwijt.
ik schrijf alles op wat ik eet..
wat je kunt doen is:
Smorgens:1broodje/cracker of brood een van die 3 keuzes,met broodbeleg,en een glas melk.
Smiddags:(12smiddags of 2uur smiddags een van die maar niet op ze allebei)een broodje of een koekje met zo weinig calorieen en gewoon iets te drinken met niet te veel suiker.
Avond eten:wat iedereen eet maar als je vol zit moet je stoppen of als je denk nou ik vind het nu wel genoeg geweest,je kunt ook gewoon een toetje hebben.
nou als je iets aan mijn tip heb zal het snel werken ik ben al snel kilo's kwijt geraakt en gesport echt niet je hoeft niet te sporten als je dit schema volgt:D

28-02-2010
13:25:22
Reactie van naamloos:

Hoi.
ik ben zelf ook aan het afvalllen
het is niet makkelijk
maar het is beter is hoef maar een paarkilo kwijt ik hoef maar 3 tot 4 kilo kwijt.
ik schrijf alles op wat ik eet..
wat je kunt doen is:
Smorgens:1broodje/cracker of brood een van die 3 keuzes,met broodbeleg,en een glas melk.
Smiddags:(12smiddags of 2uur smiddags een van die maar niet op ze allebei)een broodje of een koekje met zo weinig calorieen en gewoon iets te drinken met niet te veel suiker.
Avond eten:wat iedereen eet maar als je vol zit moet je stoppen of als je denk nou ik vind het nu wel genoeg geweest,je kunt ook gewoon een toetje hebben.
nou als je iets aan mijn tip heb zal het snel werken ik ben al snel kilo's kwijt geraakt en gesport echt niet je hoeft niet te sporten als je dit schema volgt:D

19-02-2010
21:26:49
Reactie van marjo:

Felies,
wat voor middel gebruik jij om je hongergevoel te onderdrukken? Ik ben zelf 2,5 week geleden begonnen met Veracare hongerremmer, en dat werkt goed (2,5 kilo eraf), maar het is ineens nergens meer verkrijgbaar. Vandaar dat ik nu iets anders zoek, want ik mag nog wel flink wat kilo's kwijt.

19-01-2010
12:17:36
Reactie van sannie:

Probeer het Cambridge dieet eens. Werk super maar alleen als je daarna ook je eetpatroon flink aanpast. (dit moet je trouwens bij ieder dieet doen na afloop).

11-01-2010
16:48:10
Reactie van felies:

Mijn advies:

Zoek een dieet wat vol te houden is! Waar jij je prettig bij voelt en zorg dat je dit vol kan houden.
Zelf neem ik supplementen die mij helpen om het hongergevoel te remmen en om mij dat extra zetje in de rug te geven.
Anders is het gewoon niet vol te houden joh!
Neem is een kijkje op bodypower.nl en zoek iets uit wat bij jou past.

1  2  3  Volgende

Onderdeel forum

OpDieet.nl
All rights reserved 2000-2006®
Design: Esther en Tim
Software: Tim