online adverteren www.m4n.nl

welkom bij
opdieet.nl
onze diëtiste is lid
van de vereniging
van diëtisten
forum

Het forum van opdieet.nl is bedoeld voor alles wat met afvallen, dieet, voeding, gezondheid en overgewicht te maken heeft

Heb je vragen of tips ? Of wil je gewoon je verhaal kwijt ? Maak dan gebruik van ons forum !

Ons forum werkt heel simpel; je hoeft je niet te registreren en je blijft anoniem

Veel plezier !

Vragen over
dit forum ?

Opdieet.nl forum - Het NYVONCO-dieet
| Alle onderwerpen | Nieuw onderwerp | Zoeken |

Het NYVONCO-dieet

16-09-2006

15 kg eraf in vier maanden zonder moeite en zonder kosten!
Ik heb het zelf bedacht en ik krijg er alleen maar positieve reacties op.
Ruim twee jaar geleden, 9 januari 2004, ben ik begonnen aan mijn zelf uitgedachte dieet. Steeds aangepast, tot ik het zelf, zonder moeite, vol kon houden en tóch afviel.
Helemaal afgestemd op mijn eigen (lekkere) eetbehoefte, want een zák drop, daar zat ik niet mee. Ook was ik aan chocola verslaafd en een echte zoetekauw.
Ik houd niet van sporten, dus dat dóe ik ook niet. Maar dat mag uiteraard altijd.
De eerste 4 maanden ben ik 15 kg kwijtgeraakt, zonder moeite! Nu, ruim twee jaar later, met gemak stabiel gebleven (en ik ga veel uit eten en ben een echte lekkerbek).
Wil je daarna weer eens een paar kilootjes kwijt, je pakt dit dieet zó weer op!
Geschikt voor iedereen en overal. Ik ben er zó enthousiast over, en met mij veel dames (en heren) die het dieet ook volgen, dat ik u via deze weg ook wil mee laten profiteren.
Gemakkelijker dan dit kon ik het niet maken!
Ik heb het het NYVONCO-dieet genoemd om het een uniek dieet te laten zijn en blijven.
Het dieet staat op een aantal sites en heeft hier ook in de krant gestaan.
Ik krijg alleen maar positieve reacties.
Groetjes en succes
Yvon

Filmpjes over het nyvonco dieet:

http://stream.rtvnh.nl/Zuks2007/Zuks-31-mei.wmv
http://regio22.videokijken.nl/html/uitzendinggemist/video_ug_070606_1.html

31-07-2011
20:33:34
Reactie van yvon:

Hoi Mandy en Gerda,
Ik kan me jullie nog wel herinneren, hoor! Twee enthousiastelingen!
Zelf ben ik ca. 4 jaar gelijk gebleven en daarna (door omstandigheden qua zorg voor mijn ouders) liet ik de teugels vieren en heb ik er aardig wat aan gegeten. Maar... met mijn ouders gaat het nu redelijk en meteen kon ik de knop weer omzetten. In twee maanden 10 kg eraf!
Nu even wat terrasjes pakken met dat mooie weer, maar ik snoep niet, dus kom niets aan! En dat kost me geen enkele moeite. Na de zomer ga ik nog weer even verder zakken. ☺
groetjes en jullie succes en bedankt voor jullie leuke berichtje.
Yvon

31-07-2011
14:51:44
Reactie van mandy & gerda:

Hoi Yvon,

Ik ben samen met m'n moeder weer sinds begin juli begonnen met het dieet. Ben nu onderhand 5 kilo afgevallen. M'n moeder 3 kilo. Echt een top dieet. We hebben nu een hometrainer erbij besteld dus lekker beetje sporten erbij.

We vroegen ons af of je zelf ook nog bezig bent met het dieet? Alle berichtjes hieronder geven wel motivatie, helaas is het niet meer zo druk hier.

Groetjes,

Mandy en Gerda

10-06-2011
17:40:51
Reactie van aashna:

correctie... 3 jaar later 5 kilo aangekomen!

10-06-2011
17:39:12
Reactie van aashna:

heb dit een paar jaar geleden gevolgd en ben toen in 3 maanden tijd 15 kilo afgevallen! ik sportte er wel fanatiek naast hoor... daarna heb ik weer mijn oude eetgedrag opgepakt en 3 jaar was ik maar 5 kilo aangekomen....

10-06-2011
17:21:38
Reactie van yvon:

Met mate Lot. Echt niet te veel.
groetjes en succes.
Yvon

10-06-2011
17:10:13
Reactie van lot:

Mag je ook Coca Cola zero bij dit dieet drinken? X

15-04-2011
10:14:33
Reactie van adriana:

hoi bentley,
Ik heb het boekje gisteren opgezocht en ben gelijk begonnen.
Het ging goed en er was 3 ons af vanmorgen dus nu even doorzetten, dan is er met de zomer er wat af.

veel succes,
groetjes adriana

07-04-2011
21:02:10
Reactie van yvon:

Hoi jojo,
Leuk gevonden naam!
Alles staat in het boekje, maar je eet over de dag zo lekker, dat je met gemak alle tusendoortjes en snoep en chips kunt laten staan.
En toch heel gezond!
groetjes Yvon

07-04-2011
16:29:16
Hallo Yvon,

Als je alles mag eten wat maakt dan dat je afvalt??

Groetjes jojo

07-04-2011
14:52:17
Reactie van yvon (nyvonco):

Ik had een heel verhaal getikt, maar kan weer opnieuw beginnen, want ik kreeg een foutmelding. Lekker!

Nou Benthe, gaan we weer!
Ik ben tot anderhalf jaar terug op mijn gewicht gebleven.
Door veel te zorgen voor mijn ouders i.v.m. gezondheid, was ik behoorlijk wat kilo's aangekomen, want had geen tijd en geen zin meer in koken, dus snacken en uit eten. Nou, dan weet je het wel.
De knop ging gewoon niet om.
Ben 6 weken terug weer begonnen en er is al bijna 7 kilo af. Met gemak! Ik moet er niet aan denken af te zien met eten.
Ik ga vanavond lekker uit eten. Mijn ouders zijn 62 jaar getrouwd.
Ik eet precies waar ik trek in heb. Ik ga zeker nog een halfjaar door.
Bevalt me prima! Ik zit meteen weer lekkerder in m'n vel.
Ik krijg nog steeds leuke en positieve reacties op het dieet.
groetjes en houd me op de hoogte.
Zal ik ook doen.
Yvon

1  2  3  4  5  6  7  8  9  ... 62  Volgende

Onderdeel forum

OpDieet.nl
All rights reserved 2000-2006®
Design: Esther en Tim
Software: Tim