online adverteren www.m4n.nl

welkom bij
opdieet.nl
onze diëtiste is lid
van de vereniging
van diëtisten
forum

Het forum van opdieet.nl is bedoeld voor alles wat met afvallen, dieet, voeding, gezondheid en overgewicht te maken heeft

Heb je vragen of tips ? Of wil je gewoon je verhaal kwijt ? Maak dan gebruik van ons forum !

Ons forum werkt heel simpel; je hoeft je niet te registreren en je blijft anoniem

Veel plezier !

Vragen over
dit forum ?

Opdieet.nl forum - Het NYVONCO-dieet
| Alle onderwerpen | Nieuw onderwerp | Zoeken |

Het NYVONCO-dieet

16-09-2006

15 kg eraf in vier maanden zonder moeite en zonder kosten!
Ik heb het zelf bedacht en ik krijg er alleen maar positieve reacties op.
Ruim twee jaar geleden, 9 januari 2004, ben ik begonnen aan mijn zelf uitgedachte dieet. Steeds aangepast, tot ik het zelf, zonder moeite, vol kon houden en tóch afviel.
Helemaal afgestemd op mijn eigen (lekkere) eetbehoefte, want een zák drop, daar zat ik niet mee. Ook was ik aan chocola verslaafd en een echte zoetekauw.
Ik houd niet van sporten, dus dat dóe ik ook niet. Maar dat mag uiteraard altijd.
De eerste 4 maanden ben ik 15 kg kwijtgeraakt, zonder moeite! Nu, ruim twee jaar later, met gemak stabiel gebleven (en ik ga veel uit eten en ben een echte lekkerbek).
Wil je daarna weer eens een paar kilootjes kwijt, je pakt dit dieet zó weer op!
Geschikt voor iedereen en overal. Ik ben er zó enthousiast over, en met mij veel dames (en heren) die het dieet ook volgen, dat ik u via deze weg ook wil mee laten profiteren.
Gemakkelijker dan dit kon ik het niet maken!
Ik heb het het NYVONCO-dieet genoemd om het een uniek dieet te laten zijn en blijven.
Het dieet staat op een aantal sites en heeft hier ook in de krant gestaan.
Ik krijg alleen maar positieve reacties.
Groetjes en succes
Yvon

Filmpjes over het nyvonco dieet:

http://stream.rtvnh.nl/Zuks2007/Zuks-31-mei.wmv
http://regio22.videokijken.nl/html/uitzendinggemist/video_ug_070606_1.html

30-08-2010
20:24:32
Reactie van jennie:

Dit is een goed idee van Helma.
Minder koolhydraten, meer eiwitten.

30-08-2010
19:22:50
Reactie van helma:

yvon

Als ik jou was zou ik het dieet aanpassen met minder koolhydraten
sucses verzekerd !!!

30-08-2010
11:12:11
Reactie van yvon:

Hoi Andrea,
Ik heb het laatste halfjaar door omstandigheden meer buiten de deur gegeten dan ooit en me helemaal nergens aan gehouden!
Dus er zijn meer kilo's bijgekomen dan me lief is, maar ik ben toevallig vorige week begonnen en de eerste anderhalve kilo is er alweer af!
En dat maakt me ook helemaal niet uit. Ik heb daar heerlijk voor gegeten.
Ik was totaal 15 kg kwijt en ben jaren op dat gewicht gebleven.
Maar ook nu weer: het kost geen enkele moeite om het te volgen!
groetjes en succes Yvon

30-08-2010
10:47:57
Reactie van andrea:

Hallo Yvon,

Hoeveel kilo ben je op dit moment kwijt alles bij elkaar?
Ik zit te denken om jouw dieet ook te volgen.

Groetjes Andrea

28-08-2010
08:53:39
Reactie van lizzy:

Ik heb ook gelezen wat je in het nyvonco dieet mag eten,
inderdaad heel veel koolhydraten
bijv in die creamcrackers en bijv de aardappelen.
Ik hoef er niet aan gaan te beginnen,val er toch niet mee af.

26-08-2010
21:30:50
Reactie van justme:

Bedankt voor je reactie en de tip Jennie. Ik zal me eens verdiepen in het dr. Frank dieet. Het crackerdieet werkte bij mij waarschijnlijk niet omdat het veel koolhydraten bevat. Veel mensen zijn daar gevoelig voor, ik dus kennelijk ook. Het dr. Frank dieet zou dan moeten werken. Ik laat het weten.

26-08-2010
06:26:42
Reactie van jennie:

Hoi Justme,

Ik heb vorig jaar ook nyvonco gedaan, werkte bij mij ook niet, daarna van het ene dieet naar het andere, niets hielp.
5 jaar geleden heb ik Atkins gedaan, moest toen zo'n 20 kilo afvallen, daarmee ben ik 18 kilo afgevallen. In die 5 jaar weer 8 kilo aangekomen, vanwege vakantie's, feestdagen . Ben afgelopen maandag met Dr. Frank begonnen, want als je het forum van Dr.Frank leest, heel veel goede resultaten. Ben nu in 3 dagen 1 kilo en 200 gram kwijt. Misschien aan aanrader voor jou?
Succes en groetjes Jennie

25-08-2010
22:24:08
Reactie van justme:

Ik volg exact het dieet en ben nu drie weken bezig. Helaas ben ik ook drie kilo aangekomen. Het werkt dus niet voor iedereen. Helaas.

24-03-2010
22:11:38
Saartje, heb je je wel op hetzelfde tijdsstip gewogen 's morgens op de nuchtere maag is het beste. Ga gewoon door het komt heus wel

24-03-2010
21:50:35
Reactie van saartje:

Snik-Snik!

Ik heb me héél stiekem gewogen... 2 dagen bezig en NIETS eraf! Hetzelfde!

Hoe komt dat?

1  2  3  4  5  6  7  8  9  ... 60  Volgende

Onderdeel forum

OpDieet.nl
All rights reserved 2000-2006®
Design: Esther en Tim
Software: Tim