welkom bij
opdieet.nl
onze diëtiste is lid
van de vereniging
van diėtisten

Vragen over
dit forum ?

Opdieet.nl forum - Sanaslank
| Alle onderwerpen | Nieuw onderwerp | Zoeken |

Sanaslank

20-09-2006

Hallo allemaal,...

Ik wilde even weten of iemand Sanaslank al eens heeft geprobeerd.
Zo ja, wat zijn je ervaringen daarmee? En is het duur? Ik zou dit graag eens uit willen proberen, maar hoor graag eerst eens wat reacties van mensen.

Groetjes Herma

29-08-2013
07:38:48
Reactie van m:

Hoi Esther,
Ik heb zelf ook sanaslank gedaan. Ben op 10 december begonnen en ook 17 kilo kwijtgeraakt en het is er nog steeds af!!
Ik heb 10 weken blok 1 en 2 weken blok 2 gedaan. daarna de 4 weken opbouwen en ik eet sindsdien alweer "normaal".
ben erg tevreden over het resultaat en het dieet zelf. Was goed vol te houden en bijna alles smaakte goed.
Succes

27-08-2013
15:36:57
Reactie van esther:

Beste cljb,
Hoe lang heb je Sanaslank intensief gebruikt om de 17 kilo kwijt te raken?
Ik moet ook 17 kilo afvallen en ik zit ook aan sanaslank te denken.

23-08-2013
12:43:02
Reactie van cljb:

Op 2 november met SanaSlank begonnen. Al geruime tijd geleden alle fases doorlopen en 17 kilo lichter. Nu weer redelijk 'normaal' aan het eten.... HET IS ER NOG STEEDS NIET WEER BIJ!

Elke ochtend eet ik nog wel de cruesli van SanaSlank en ik heb wafels, voor 's avonds bij de koffie.

Het is mij prima bevallen, het is goed vol te houden en het werkt!

18-05-2013
10:30:53
Reactie van lisette:

Ik volg ook het Sanaslank dieet. Het bevalt mij prima, vindt niet alles lekker. Bij mijn begeleidingspunt kun je zelf het dagmenu samenstellen. Ben ik niet verplicht overal een doosje van te nemen of weekpakket met dingen die ik niet lust. Ben al 6 kilo kwijt in 3 weken. Moet nog wel even doorgaan. Kan mensen in de buurt van Arnhem aabeauty aanraden, geweldige ondersteuning e.d.
Succes allemaal.

Lisette

22-03-2013
08:23:15
Reactie van ellen:

ik ben er 15 kilo mee afgevallen, en dat ben ik nog steeds kwijt. gewoon het dieet volgen hoe het bedoeld is. Ben nu net weer bezig om de rest wat ik moet afvallen ook op deze manier kwijt te raken. De meeste mensen doen alleen de eerste fase en de derde en zeker de vierde slaan ze over. dan val je nog makkelijker in je oude gewoontes en kom je weer aan. net als daarvoor was dat hetzelfde waarom je aankwam. tijdens de laatste fase bleef ik mij goed wegen zodat ik er grip op had, hoe het ging.
Het is gewoon een goed dieet dat echt werkt. Maar je moet het wel goed doen.

1  2  3  4  5  6  7  8  9  Volgende

Onderdeel forum

OpDieet.nl
All rights reserved 2000-2006®
Design: Esther en Frank
Software: Frank