online adverteren www.m4n.nl

welkom bij
opdieet.nl
onze diëtiste is lid
van de vereniging
van diëtisten
forum

Het forum van opdieet.nl is bedoeld voor alles wat met afvallen, dieet, voeding, gezondheid en overgewicht te maken heeft

Heb je vragen of tips ? Of wil je gewoon je verhaal kwijt ? Maak dan gebruik van ons forum !

Ons forum werkt heel simpel; je hoeft je niet te registreren en je blijft anoniem

Veel plezier !

Vragen over
dit forum ?

Opdieet.nl forum - Sanaslank
| Alle onderwerpen | Nieuw onderwerp | Zoeken |

Sanaslank

20-09-2006

Hallo allemaal,...

Ik wilde even weten of iemand Sanaslank al eens heeft geprobeerd.
Zo ja, wat zijn je ervaringen daarmee? En is het duur? Ik zou dit graag eens uit willen proberen, maar hoor graag eerst eens wat reacties van mensen.

Groetjes Herma

03-02-2012
19:10:44
Reactie van sanaslank valkenswaard:

Het is voor iedereen geschikt ongeacht je overgewicht .dus of je er nu 2 kilo of 40 kilo wilt afvallen maakt niet uit.
Alleen contraindicaties daar moet je wel rekening mee houden.
Neem anders even kontact met me op dan kan ik je er meer over vertellen.

03-02-2012
18:57:34
Reactie van nikki:

werkt sanaslank bij iedereen? of alleen bij mensen met veel overgewicht? ik vind dat je zoveel moet eten?gr nikki

18-01-2012
17:16:31
Reactie van cindy:

Ik ben nu twee maanden bezig met het sanaslank dieet, en ik moet zeggen, het is erg goed vol te houden! Ik begon met 80 kilo en weeg nu 69 kilo, ben al erg blij met de vooruitgang! Honger heb ik bijna niet en als ik wel honger heb dan maak ik voor mezelf wat komkommertjes en tomaatjes klaar. Het is wel aan de prijzige kant maar je krijgt er heel veel voor terug. Het is zeker aan te raden voor mensen die meer dan 5 kilo willen kwijt raken! Je raakt het snel kwijt maar ook geleidelijk waardoor het niet alleen van bijvoorbeeld je benen af gaat maar op alle plekken!
Succes met afvallen!

15-01-2012
14:15:51
Reactie van nikki:

Bedankt voor de reactie, had je veel overgewicht? Ging t er op de goede plaatsen af? En kon je er goed bij sporten? Hoelang heb je blok1 gevolgd, en hoeveel toen kwijt? Lukt het bij iedereen? Voor mijn gevoel is het zo veel eten.. Gr nikki

15-01-2012
14:06:52
Reactie van silvia:

Hallo Nikki, Sanaslank is een geweldig dieet, ik heb dit dieet gevolgd in 2010, in 2 maanden tijd 20 kilo afgevallen en het is er nog af. Ik heb mij nooit verveeld met alleen soepjes en drankjes en shakes, maar ook de wafels en koekjes en het avondeten is verrukkelijk, vooral de spaghetti. ik deed er slankie geraspte kaas overheen en roerbakgroenten bij. Zoiets doe ik nu ook met de pasta fusilli en penne van Sana en daar doe ik zelfgemaakte tomatensaus over met roerbakgroenten en champignons, nou smullen maar haha. Ik blijf mooi op gewicht en eet verder normaal, dus ook aardappels, niet meer dan 2 per dag en volkorenbrood. Dus aan te raden dit dieet! Ben destijds begeleid via internet door Ingrid van Sanaslank, zij heeft mij heel veel tips gegeven, waar ik nu nog profijt van heb. Groeten van Silvia uit Uden

14-01-2012
15:01:02
Reactie van nikki:

ik ben geen grote eter, heb cambridge geprobeerd, waardoor ik helemaal negatief over mezelf ben geworden. is sanaslank een optie voor mij? het lijkt me zoveel, dat het bij mij niet gaat werken? ik ben 170 en weeg 70; zou graag 10 kilo afvallen. heeft iemand tips en ervaring over hoelang ik hiermee bezig zou zijn?
gr nikki

01-08-2011
20:56:38
veul te duur !!!

30-07-2011
11:41:52
Ik ben in één maand 10 kilo afgevallen, super "dieet". Ook ik heb van alles geprobeerd, maar dit is geweldig! Nikita

05-06-2011
10:57:37
Reactie van leonie:

Ik ben vrijdag 27 mei begonnen en na 6 dagen was ik al 3.6 kg afgevallen, super.,
Dinsdag wegen en ben weer reuze benieuwd. heb wel voordat ik begon een afbouw week gedaan met wat eiwitproducten. die week was ik ook al 3.0 kg afgevallen.
dus dat stimuleert wel hoor.

Volg het boek goed,
al vindt ik sommige smaken niet helemaal lekker, maar los dat heel makkelijk op (in overleg met begeleidster).

Voor iedereen aan te raden.

15-05-2011
22:52:07
Reactie van astrid:

Ik ben afgelopen week begonnen met het Sana Slank Dieet en houd dagelijks een verslag bij over het dieet, mijn ervaringen en resultaten.
Ik heb twee jaar geleden prodimed dieet gedaan. Ik vind nu al, na een paar dagen, Sana Slank veel beter. Het is gevarieerder, het boek geeft duidelijk aan wat je moet eten. Bij Prodimed moest je altijd zelf je hele week invullen.
Sana Slank wordt geleverd met een soort Sonja Bakker boek, waarin weekmenu's staan en veel duidelijke recepten. Je koopt per week een pakket in principe, waar alles voor die week in zit. Heel overzichtelijk. Werkt voor mij prima.

1  2  3  Volgende

Onderdeel forum

OpDieet.nl
All rights reserved 2000-2006®
Design: Esther en Tim
Software: Tim