online adverteren www.m4n.nl

welkom bij
opdieet.nl
onze diëtiste is lid
van de vereniging
van diëtisten
forum

Het forum van opdieet.nl is bedoeld voor alles wat met afvallen, dieet, voeding, gezondheid en overgewicht te maken heeft

Heb je vragen of tips ? Of wil je gewoon je verhaal kwijt ? Maak dan gebruik van ons forum !

Ons forum werkt heel simpel; je hoeft je niet te registreren en je blijft anoniem

Veel plezier !

Vragen over
dit forum ?

Opdieet.nl forum - Modifasten!!
| Alle onderwerpen | Nieuw onderwerp | Zoeken |

Modifasten!!

23-09-2006

Hi allemaal!

begin oktober ga ik beginnen met Modifast... Mijn streven is om 30 kilo af te vallen! het zal een behoorlijke klus worden maar de moeite waard, als het lukt!

Zijn er mensen die ook willen gaan beginnen?? lijkt me leuk te horen hoe het een ander vergaat!!

08-09-2010
09:09:11

Nieuw
Reactie van talantha:

Hoi iedereen, goh, wat is het lekker druk geworden hier :) Ik heb een beetje een drukke periode achter de rug, begin van het schooljaar, terug beginnen werken na drie weken (kletsnatte) vakantie...

Het is fijn om te zien dat iedereen nog zo gemotiveerd is! Ook mij helpt het te lezen dat ik niet alleen ben in de strijd tegen de kilo's. En put ik motivatie uit de succesverhalen :) Ondertussen ben ik mijn dertiende week ingegaan en ben ik 22.9kg kwijt - nog 17kg te gaan...
Doordat ik in de vakantie pas in de voormiddag woog (lekker uitslapen, he?) en nu ik weer werk rond 5.45 lijkt het wel alsof de weegschaal nu stil blijft staan. Heel vervelend vind ik dat, al weet ik wel dat het door het tijdstip van het wegen komt. Zo 's morgendsvroeg weeg ik altijd veel meer als in de voormiddag. En toch zit ik er mee in mijn maag. Jullie verhalen echter monteren me weer een beetje op, bedankt!

08-09-2010
08:05:35

Nieuw
Reactie van claudia:

Goedemorgen,

Week 1 is om voor me. Ben totaal 3.3kg afgevallen. Best veel toch? Is het normaal dat je zo veel in een week afvalt? Aan de ene kant heel fijn natuurllijk aan de andere kant vraag ik me af hoe het met 'het velletje' zit als je zoveel kg kwijt moet. Iemand ervaring?

Iedereen gaat nog lekker lees ik. Wel wat mensen die het even wat moeilijker hebben (gehad) en een beetje gezondigd hebben. Nou ja, wat jullie extra gegeten hebben is zo weinig. Dat zal je vast niet merken op de weegschaal.

Iedereen weer een fijne dag en volhouden he!!

Groetjes,
Claudia

08-09-2010
07:52:45

Nieuw
Reactie van renate:

Jullie krijgen me allemaal jaloers:D lekker aan het werk dus veel afleiding( behalve snackie dan stoer hoor in een snackbar werken en dan toch kunnen volhouden)
Hier vandaag na de tweede dag ook een gelukkige ik. Heb me gisteren slecht vergrepen aan twee brintacrackers( die van 18 kcal per stuk) Met een honger gevoel naar bed gaan is niet echt geslaagd als ik ook nog wil slapen. Ook vandaag ga ik er weer helemaal voor benieuwd wat het gaat worden want ik moet natuurlijk behalve de maaltijden ook in de gaten ook op de been blijven en de genezing trekt ook nogal veel van me. Volgens de chirurg staat de energie die de genezing vraagt gelijk staat aan een uur snel wandelen.
Zo mijn aardbeienshake staat weer klaar...

groetjes en heel veel succes weer vandaag

08-09-2010
07:25:30

Nieuw
Reactie van daantje:

Goedemorgen, de weegschaal gaf een leuk getal aan vandaag! Dat heb ik in geen jaren meer gezien, 94,5! Dat betekent dat ik al 12 kilo ben afgevallen. En nu dus 2 kilo in 2 dagen met Modifast Intensive. :D
Al moet ik zeggen dat ik er ook af en toe iets van Weightcare tussengooi. ;-) Ga zo werken, succes allemaal vandaag met volhouden!

Oh ja, heb gisteren ook gesport, bbb-les. Ben vanaf vorige week gestart met twee keer per week sporten. Nu MOET het gewoon lukken om verder af te vallen.

Groetjes,
Daniëlle

08-09-2010
00:08:58

Nieuw
Reactie van jo-jo:

Ook ik ben nu alweer 6 dagen bezig met modifast.Ik ben nu 2 kilo afgevallen.Ik ben wel onder begeleiding van een diëtiste.Gelukkig mag ik een paar tussendoortjes een reep(95cal) en, rauwkost en bouillon.Zo is het wel goed te doen hoor.Hoewel ik de shakes vreselijk vind.Ik moet nog 1,5 week .Er moet in totaal 10 kilo af.Ben nu 84 en mijn streefgewicht is 76.

07-09-2010
18:35:02

Nieuw
Reactie van vrolijke-ik:

Hoi allemaal,
Geweldig hoe druk het op het forum is, heb iedere avond genoeg bij te lezen...
Overdag ben ik druk met mijn kleutertjes bezig en heb ik geen tijd om te lezen. Ik voel me echt nog steeds heel goed en merk dat modifast al een beetje een leefstijl wordt.
Het moeilijkste vind ik nog wel dat je geen warm eten krijgt, maar dan neem ik gewoon een opkikkertje en heb je toch weer iets warms binnen gekregen.

Ik had ook de appel-kaneel muesli gekocht, maar moet zeggen Daantje de muesli is idd erg VIES...
Probeer nu wel iedere dag een beetje af te wisselen tussen shake, pudding, drinkmaaltijd en ook tussen de diverse smaken. Dan blijft het ook gevarieerd :-)

Dit forum helpt me ook enorm, fijn om al jullie verhalen te lezen, geeft jezelf ook weer moed.
Fijne avond allemaal, ik heb een vergadering op planning staan....

07-09-2010
18:20:34

Nieuw
Reactie van carmen:

Hallo allemaal,
Nou bij mij is het vanmiddag toch een beetje fout gegaan..Maar het waren een paar crackers met slankie dus ik ben nog voor mijn doen netjes gebleven.Ik vind het wel stom ,maar goed het aantal kalorieen is nog binnen de perken gebleven.Ik ben wel vanmiddag meteen naar de sportschool gegaan.Normaal ga ik 2 keer per week ,nu maar even een keertje extra....Het geeft me ook een rustig gevoel dat ik niet te buiten ben gegaan aan chocolade ofzo....Nu heb ik voor mijn doen iets gepakt wat verantwoord is,jammer en wel stom maar niet zo onoverkomelijk!!

Ik moet even wat teruglezen.....tot zo.

07-09-2010
17:41:10

Nieuw
Reactie van janess:

Wooow ik heb 2 dagen niet op het forum gekeken en heb mn hele postvak vol met allemaal berrichten. Wat leuk om alles te lezen van jullie.
Ik ben nu weer naar school.. maar doordat ik 2x vervangmaaltijd heb. Eet ik broodmaaltijd op school. Ik ga zondag pas weer wegen. Dus ben benieuwd. Ik fiets nu ook weer naar school dagelijks in totaal zon 30 km dus ook lekker veel beweging:).

Het gaat jullie goed allemaal!! en heelveel succes

07-09-2010
17:26:56

Nieuw
Reactie van inger20:

@ daantje:

Ik heb precies hetzelfde.. nouja, niet dat ik zwanger was.. maar dat ik een paar jaar geleden 78 kilo woog en mezelf toen al te dik vond. Ik kan nu alleen maar dromen van dat gewicht. Ik weet nu dat dat gewicht goed bij me past, maar dat ik dan nog steeds niet heel erg dun ben. Ik heb dan een gezond bmi, maar moet wel op blijven letten. En dat ga ik ook zeker doen. Dat moeten we allemaal eigenlijk.. Maar jij iig ook succes!

Ook ik krijg gemixte reacties. Mijn zus doet eigenlijk heel negatief, maar dat komt denk ik ook omdat zij zelf moeilijk kan afvallen ivm een vroegere eetstoornis. Dus van haar snap ik het wel.

Een klasgenoot van mij heeft het cambridge dieet gedaan, dat komt ongeveer op hetzelfde neer.. Hij heeft me vorige week enorm geholpen tijdens een feestje. En de anderen klasgenoten zien nu ook wel dat ik ben afgevallen, dus dat motiveert enorm!

Ik vind het zo fijn om dit forum te lezen, ik kijk misschien wel 5 keer per dag even of er al nieuwe berichten op staan! Het motiveert me enorm om te lezen dat er mensen zijn die al zoveel zijn afgevallen, én dat er mensen zijn die nog volop bezig zijn, zoals ik.

Dus ga zo door iedereen, en focus je op alle goede reacties die je krijgt.. blijf niet hangen bij die paar mensen die negatief zijn (dit zijn waarschijnlijk gewoon mensen die dit zelf niet zouden kunnen!)

07-09-2010
15:26:21

Nieuw
Reactie van daantje:

Ook bij mij op het werk vragende blikken als ik zeg dat ik nog meer af wil vallen. "goh, je moet niet te dun worden hoor" of "er blijft niets van je over". Ik weeg nu 95,3 kilo en dat is toch echt nog lang niet lichtgewicht.
Toen ik net begon heb ik ook een beetje stiekum gedaan op het werk. Snel achter mijn bureau de shake of muesli (vies trouwens) genomen en dan zeggen dat ik al gegeten had. Ik durfde/wilde het niet vertellen. Maar na een paar weken was ik dat zat en heb het gewoon verteld. De meesten vinden het wel heel knap en vragen zich af of je wel vol zit. In principe heb ik niet echt honger, maar zin in van alles dat blijft. Afleiding is bij mij het beste. Als ik maar bezig ben dan denk ik niet meer zo aan eten en kan ik best zonder. ;-)

Toch ben ik blij wanneer ik weer één gewone maaltijd kan eten. Dan zal het wel wat langer duren voor ik mijn kilo's kwijt ben, maar dat neem ik dan voor lief. Het is er ook niet snel bij op gekomen. Dat is echt in de loop der jaren gebeurd. Voor ik zwanger werd (mijn oudste is nu 16 jaar) woog ik rond de 70 kilo. En toen vond ik mezelf al te zwaar. kan je nagaan. Ik zou heel graag weer dat gewicht hebben nu. Maar heb mijn streef op 78 gezet. En ik kom van 106.5. Hoewel ik vorig jaar ook bijna 110 heb gewogen.

Ik zit hier nog wel een tijdje dus. ;-)

1  2  3  4  5  6  7  8  9  ... 210  Volgende

Onderdeel forum

OpDieet.nl
All rights reserved 2000-2006®
Design: Esther en Tim
Software: Tim