online adverteren www.m4n.nl

welkom bij
opdieet.nl
onze diëtiste is lid
van de vereniging
van diėtisten
forum

Het forum van opdieet.nl is bedoeld voor alles wat met afvallen, dieet, voeding, gezondheid en overgewicht te maken heeft

Heb je vragen of tips ? Of wil je gewoon je verhaal kwijt ? Maak dan gebruik van ons forum !

Ons forum werkt heel simpel; je hoeft je niet te registreren en je blijft anoniem

Veel plezier !

Vragen over
dit forum ?

Opdieet.nl forum - Modifasten!!
| Alle onderwerpen | Nieuw onderwerp | Zoeken |

Modifasten!!

23-09-2006

Hi allemaal!

begin oktober ga ik beginnen met Modifast... Mijn streven is om 30 kilo af te vallen! het zal een behoorlijke klus worden maar de moeite waard, als het lukt!

Zijn er mensen die ook willen gaan beginnen?? lijkt me leuk te horen hoe het een ander vergaat!!

03-02-2012
14:24:54
Reactie van snackie:

het afvallen is helemaal niet zo moeilijk 45 kilo afgevallen...met modifast en cb ,maar het eraf houden dat is het moeilijkste....vind ik hoor !!!! het iedere dag normaal koken (gaat hier niet altijd heb een snackbar!!)en netjes je broodje enz ,want als je extra neemt zit het er zo weer aan...dus levenslang zeg ik iedere keer...maar ik blijf me best doen om slank te blijven want t voelt zoooo goed..dus een paar kilootjes aangekomen na de vakantie ,dat gaat er wel weer af ,dacht ik maar nee,dus nu even weer aan de modifast en dan is het altijd leuk om medestanders te hebben groetjes snackie

02-02-2012
22:42:01
Reactie van marga:

Nee, je bent niet de enige die aan het lijnen is.
Ik ben afgelopen zaterdag ook maar weer eens begonnen met de shakes. Ik was het niet meer van plan omdat ik weet dat je met bewust eten (en dus niet meer snoepen tussendoor) ook heel goed af kan vallen. Maar hoe je ook afvalt, of het nu op de ''gezonde' manier gaat of met shakes of wat dan ook, het probleem komt altijd na een paar maanden dat je op gewicht zit. Dan ga je voor lieverlee toch weer meer snoepen en ongezonde tussendoortjes eten. Het is ook gewoon allemaal veel te lekker.
Afijn, ik ben dus weer begonnen en ben nu in 5 dagen tijd al weer 4 kilo kwijt. Ik ben dan ook wel streng en zit op 3 shakes afgewisseld met een paar maaltijdrepen voor op mijn werk. In de avond eet ik altijd een bord sla om toch wat te kunnen eten aan tafel.
Min lekkere trek is gelukkig al weer verdwenen. En ondanks dat ik wel sneller moe ben, heb ik nu alweer het idee dat ik meer energie heb om de dagelijkse beslommeringen aan te kunnen.
groetjes,
Marga

31-01-2012
09:07:00
Reactie van milka:

Nou, is dat even raar: 2 kg in 1 dag! Mag dan vocht wezen, maar eraf is eraf. ;)

Gisteren 2 x shake en 's avonds verse groentensoep met 3 stukjes bruin stokbrood met kaas en wijncervelaat. Ik weet dat het niet mag, maar 3 shakes ga ik echt niet redden! Ik dacht dat ik van mijn stokje ging. En dat is vroeger ook 2 x gebeurd. Doodeng is dat als het ineens zwart voor je ogen wordt.

Als ik zo doorga zal ik minder snel af gaan vallen dan met 3 x shake, maar kan ik het wel uithouden. Iedere dag toch iets om naar uit te kijken, die ene lekkere (lichte) maaltijd. :)

En??? Ben ik hier de enige die aan het lijden is? Oh ik bedoel lijnen :D

30-01-2012
21:40:51
Reactie van milka:

Hoi Iris!
Ik had het 1e pak bij kruidvat gehaald, maar kwam zondag bij de etos en daar is het nu 2 halen 1 betalen! Dus 17,39 voor 6 dagen.
Ik ga dat pak naar kruidvat terugbrengen en misschien nog meer bij etos halen. Misschien ook niet want ik vind het toch wel erg zwaar. Alle herinneringen van toen komen terug, vond het toen ook al niet te zuipen maar heb het toch maandenlang volgehouden. Nu merk ik op de 1e dag al dat ik de hele dag veel honger heb en ben bang dat ik het niet volhoudt tot dat minder wordt (want na een tijdje verdwijnt het hongergevoel wel)....

Moeilijk, moeilijk...

Maar hoeveel je afvalt hangt ervan af hoe oud je bent, hoe zwaar en of je al vaak gelijnd hebt. In het begin gaat het even heel snel maar ik weet nog dat ik destijds gemiddeld 1 kg per week afviel.

Ga je het doen?

30-01-2012
18:46:20
Reactie van iris:

hoi milka,
ik wil ook aan de modifast beginnen
hoeveel kun je er gemiddeld per week mee afvallen?
en waar koop jij het ??
groetjes iris

30-01-2012
16:03:12
Reactie van milka:

Hallo,
Het is hier al een tijdje stil zie ik, maar ik heb met grote belangstelling de verhalen zitten lezen en het helpt mij ook de motivatie hoog te houden, dus allemaal bedankt daarvoor. ;)

Ik weeg 122,3 en moet en zal om te beginnen z.s.m. onder de 100 komen.
Vervolgens hoop ik dat mijn maagband het weer over kan nemen.
Mijn maagband was lek, ben daardoor weer gigantisch aangekomen.
Ik heb in december een hersteloperatie gehad, maar hij staat nog niet goed afgesteld. In Februari alweer een afspraak, dus hopelijk hoef ik niet al te lang door deze modifast-hel. Tja...het is pas dag 1 en dat is natuurlijk zwaar!

Tot die tijd dus even shaken. Ik ben ooit (toen ik 18 was) 40 kg afgevallen met modifast. I know the drill, dus.
Maar inmiddels 13 jaar en 2 kids verder en natuurlijk zwaarder dan toen. :S

Zijn er nog mensen die momenteel bezig zijn met modifast???

20-09-2011
20:35:50
Reactie van marian:

hallo

waarom in oktober beginnen
ben vandaag begonnen ben benieuwd
laat wel weten hoe het gaat

20-09-2011
15:12:43
Reactie van pipo:

Hallo lezers,

is er nog iemand anders bezig met modifast op dit moment? Ik ben gisteren begonnen. Ik ben een man van begin 30 met een lengte van 1m85. Ik woog gisterochtend 100.2kg volgens mijn weegschaal thuis. Mijn doel is 80kg.

Het lijkt me leuk de vorderingen van anderen hier te kunnen volgen.
Mijn eerstvolgende weegmoment heb ik voor maandagochtend a.s. gepland. Ik hoop op circa 95kg (i.v.m het vele vochtverlies de eerste week).

28-08-2011
18:50:51
Reactie van priscilla:

Hoe gaat het modifasten?
bij mij nu dag 3 overdag weinig last alleen het avond eten vind ik wel jammer om te missen, s avonds ook wel last van hoofdpijn. nog niet op de weegschaal gestaan ben benieuwd!

15-08-2011
09:09:32
Reactie van linda:

Wat is het stil op het forum..
Over 3 weekjes ga ik op vakantie naar de zon en wil graag nog een paar kilootjes afvallen (van 75 naar 70 bij 1.64) dus ga 2 weken fulltime Modifasten en dan afbouwen. Op vakantie eet ik meestal niet zoveel door het warme weer dus laatste week afbouwen op vakantie is geen probleem. Hoop dat het me gaat lukken!
groetjes Linda

1  2  3  4  5  6  7  8  9  ... 283  Volgende

Onderdeel forum

OpDieet.nl
All rights reserved 2000-2006®
Design: Esther en Tim
Software: Tim