welkom bij
opdieet.nl
onze diëtiste is lid
van de vereniging
van diŽtisten

Vragen over
dit forum ?

Opdieet.nl forum - 5 dagen dieet, Weight Care, wie heeft ervaring?
| Alle onderwerpen | Nieuw onderwerp | Zoeken |

5 dagen dieet, Weight Care, wie heeft ervaring?

16-10-2006

Zoals de titel al zegt:
Wie heeft er wel eens het 5 dagen dieet van Weight Care gevolgd???
Zo ja wat zijn je ervaringen ermee???
Als je het nog nooit gevolgd heb, ben ik ook erg benieuwd naar je mening hierover?

Het is een dieetplan voor 5 dagen. Maaltijden zitten inclusief en die staan dus al vast.

15-08-2017
10:06:12
Reactie van jaquelien:

Binnen vijf dagen afslanken en een gewenste resultaat behalen tijdens dat je zwaar weegt (120KG) is vrijwel onmogelijk! en als dat kan dan gebeurd het op een zeer ongezonde en overhaaste manier.
Maar als je lichter bent en wil gewoon een paar kilotjes kwijt, dat zou zeker kunnen binnen 5 dagen maar dan is goede discipline vereist.
neem nooit overhaaste beslissingen.
mensen vallen met gemak af als je
lekkere en gezonde recepten eet en niets hoeft leren eten.
Ook zijn deze recepten super makkelijk uit te voeren dus je hoeft geen ervaring te hebben
In de horeca om het te begrijpen. voor de gezondste makkelijkste
En de lekkerste recepten.
Typ in google healthycookbook
Ga vervolgens naar zap-power en klik dan op de receptenbijbel.

27-06-2017
11:13:58
Reactie van mayke:

Hallo,

Nog even wat kilo's afvallen voor de vakantie, ProDiet dieet vorige week mee begonnen en al 3,2 kilo lichter! Het dieet is makkelijk met fases en ben gestart met een Starterspakket! Zojuist wat andere producten los besteld. Iemand ervaring met de Supplementen van ProDiet? En zijn er meerdere mensen met dit dieet bezig?

06-11-2016
14:26:56
Reactie van tessa:

Hallo, ik ben vanmorgen begonnen met mijn 10 dagen kuur van weight care. Shake vanille ging met 'n rietje maar net naar binnen, de lunchreep was wel erg lekker. Ben benieuwd naar het resultaat binnenkort.

08-07-2016
18:19:51
Reactie van radijsje:

Ik ben maandag gestart met het vijfdaagse pakket en na dag vier ben ik -1 kilo. Dat is nog niet zo veel, maar het moet ook niet te snel gaan. Ik zie na die vier dagen dat ik vooral geen vocht meer ophoop in mijn gezicht, handen en voeten en dat is best aangenaam. Waarschijnlijk ben ik tot nu toe ook enkel vocht verloren, maar dat is normaal bij een dieet.
Ik heb reeds een voorraad wc producten aangeschaft om er mee door te gaan. Ik vind het goed vol te houden, maar heb wel dipjes in de namiddag. Tomaatjes, radijsjes of blauwe bessen helpen wel tegen de honger in de namiddag. Bij de lunchreep eet ik ook telkens een portie rauwkost. Daar doe ik soms wat harissa op (en geen vinaigrette of olijfolie). Ik drink daarnaast 2 liter water per dag en ik doe voorlopig niet aan sport, dat lijkt me geen goed idee als je zo weinig calorieŽn binnen krijgt. Na een aantal weken ga ik geleidelijk aan overschakelen op gezond en mager eten en sport zoals eigenlijk is voorgeschreven.
Mijn streefdoel is om opnieuw 55 kg te wegen. Nu zit ik op 74,5 kg (na vier dagen wc) en ben 1,60 m, te zwaar dus.

20-06-2016
17:22:19
Reactie van berna:

Ik wil hier ook graag mee beginnen, maar ik heb zo rap honger, hoe lossen jullie dit op?

1  2  3  4  5  6  7  8  9  ... 1013  Volgende

Onderdeel forum

OpDieet.nl
All rights reserved 2000-2006ģ
Design: Esther en Frank
Software: Frank