online adverteren www.m4n.nl

welkom bij
opdieet.nl
onze diëtiste is lid
van de vereniging
van diëtisten
forum

Het forum van opdieet.nl is bedoeld voor alles wat met afvallen, dieet, voeding, gezondheid en overgewicht te maken heeft

Heb je vragen of tips ? Of wil je gewoon je verhaal kwijt ? Maak dan gebruik van ons forum !

Ons forum werkt heel simpel; je hoeft je niet te registreren en je blijft anoniem

Veel plezier !

Vragen over
dit forum ?

Opdieet.nl forum - 5 dagen dieet, Weight Care, wie heeft ervaring?
| Alle onderwerpen | Nieuw onderwerp | Zoeken |

5 dagen dieet, Weight Care, wie heeft ervaring?

16-10-2006

Zoals de titel al zegt:
Wie heeft er wel eens het 5 dagen dieet van Weight Care gevolgd???
Zo ja wat zijn je ervaringen ermee???
Als je het nog nooit gevolgd heb, ben ik ook erg benieuwd naar je mening hierover?

Het is een dieetplan voor 5 dagen. Maaltijden zitten inclusief en die staan dus al vast.

08-09-2010
12:33:08

Nieuw
Reactie van wen007dy:

Dag allemaal,

Het eierdieet heb ik stopgezet.. ik ben helemaal niks afgevallen daarmee, dus dan maar weer verder met plan A. Vandaag doe ik een dagje plan B en morgen ga ik dan weer netjes beginnen! Ben vandaag ook voor de eerste keer naar een diëtiste geweest, maar daar hoor ik eigenlijk alleen maar dingen die ik zelf toch al wel weet! Maar goed, het uitvoeren daarvan is natuurlijk ook wel belangrijk! En ik zie het maar als een stok achter de deur..
24 oktober is er een familiedag van mijn vriend, en hoop voor die tijd toch wel 7 kilo kwijt te zijn! Ik ben benieuwd of het me gaat lukken!

Succes weer allemaal!
Groetjes wen

08-09-2010
10:24:49

Nieuw
Reactie van paars_pruimpje:

Ja, en ik had dus ook nog gesnaaid.. denk een hele blok cote 'd or chocolade in 1 week tijd.. en soms een extra boterhammetje rond 23.00 als ik weer eens niet in slaap kon komen..

08-09-2010
09:10:55

Nieuw

Week 1 zit er soort van op.. ik wilde plan B doen, maar ellende en snaaien en bahbah.. MAAR

ik begon op ongeveer 68,3
Vanmorgen woog ik 66,9

Dus toch nog 1,4 er af!!!! Blijkbaar helpt het wel om ontbijt alleen al te vervangen! Ik gebruik ook die kauwgompjes tussendoor, heb daardoor ook veel minder trek! En ik drink nu veel thee in plaats van koffie en cola light.

Ik ben blij! Komende week weer plan B.. deze keer probeer ik dan in de avond shakes te nemen :) Afgelopen week heb ik alleen ontbijt vervangen, voor lunch nam ik dan 2 boterhammen ipv 3 en als avondeten nam ik een lichte maaltijd. Ben benieuwd naar volgende week :D

08-09-2010
08:59:52

Nieuw
Reactie van leotje:

wat een mooie resultaten allemaal! :) Super!

Ik ben nu bezig met dag 4 van plan A en het gaat me goed af! Alleen eergisteren 1 cracotte gesmokkeld maar ik had ook heel de dag fanatiek in de tuin gewerkt dus dat mocht wel van mezelf ;)
Eerste 2 dagen waren echt heel moeilijk, dag 2 alsmaar hoofdpijn gehad na de middag, maar nu gaat het goed!
Vanavond visite dus hoop dat ik van de chips af kan blijven haha!
Dat eierdieet lijkt me ook wel wat! Ik ben dol op eieren dus misschien een aanrader voor volgende week of de week daarop.

succes allemaal! Ik weeg zelf zondag, dan ben ik precies een week verder. Ik laat het jullie weten! Hopelijk een mooi resultaat :)

xx leotje

07-09-2010
19:18:35

Nieuw
Reactie van wen007dy:

Hee wen23,

Het eierdieet lukt wel, maar ik eet er veel meer bij dan de bedoeling is, anders hou ik het echt niet vol! Dat is dan wel groente en fruit en veel water drinken, maar toch.. Ik ben benieuwd wat er morgen op de weegschaal staat. Ik heb net wel lekker een steak gegeten met gebakken tomaat en salade. Daarnaast natuurlijk weer een groot glas water.
Als er morgen, net als vandaag, geen verandering is op de weegschaal, dan stap ik terug over op plan A, en als er wel verandering is dan ga ik nog even verder :)
Heel veel succes en als je het even moeilijk hebt.. schrijf het hier dan maar op, dan steun ik je wel!! Je lichaam moet nu iig echt even wennen, maar het gaat steeds beter!

Groetjes wen007

07-09-2010
18:55:08

Nieuw
Reactie van wen23:

hallOoo allamaal!

@ Daniëlle22 goed hoor!! en dat met plan B... goed bezig!

hey Wen007 lukt het een beetje met het eier-dieet??

ik ben er niet aan begonnen.. ik ga eerst weer even proberen om plan a te doen. daar ben ik gisteren mee begonnen maar dat valt me vies tegen zeg!
het lijkt wel of ik echt weer aan het afkicken ben zeg pff.. maarja doorzetten he.. aangezien er zeker 25 kilo af moet.

suc6 iedereen

groetjes Wen23

07-09-2010
11:06:55
Reactie van danielle22:

Nou toch nog een verassing vanmorgen op de weegschaal!
Ik ben nu toch nog in 2 weken 2 kilo afgevallen met plan B. En dan heb ik afgelopen weekend toch gezondigd met sushi en patat!

Zet em op allemaal!

07-09-2010
09:33:04

Denk dat ik in het weekend 2 dagen gewoon dag 1 en dag 2 van eierdieet doe en de rest van de week weight care plan B.. dan kan je in het weekend toch iets eten zeg maar, zonder dat je je er echt schuldig over hoeft te voelen. Dag 1 en dag 2 zitten onder aantal kcal van weight care, dus is wel een mooie afwisseling!

07-09-2010
09:20:10
Reactie van wen007dy:

@ pien

Het bevalt op zich wel goed, maar moet eerlijk zeggen dat ik 's ochtends of voor lunch een product van weightcare pak om het af te wisselen.. dan is het nog 2x per dag eieren eten en veel groente natuurlijk! Ik ben na de eerste dag nog niks afgevallen, maar had zondag ook gezondigd, dus dat zal daar dan wel aan liggen!!

07-09-2010
09:11:51
Reactie van pien:

@ wen007: hoe bevalt het eier dieet? Miss ga ik daar ook wel mee beginnen.

Groetjes

1  2  3  4  5  6  7  8  9  ... 293  Volgende

Onderdeel forum

OpDieet.nl
All rights reserved 2000-2006®
Design: Esther en Tim
Software: Tim