online adverteren www.m4n.nl

welkom bij
opdieet.nl
onze diëtiste is lid
van de vereniging
van diëtisten
forum

Het forum van opdieet.nl is bedoeld voor alles wat met afvallen, dieet, voeding, gezondheid en overgewicht te maken heeft

Heb je vragen of tips ? Of wil je gewoon je verhaal kwijt ? Maak dan gebruik van ons forum !

Ons forum werkt heel simpel; je hoeft je niet te registreren en je blijft anoniem

Veel plezier !

Vragen over
dit forum ?

Opdieet.nl forum - 5 dagen dieet, Weight Care, wie heeft ervaring?
| Alle onderwerpen | Nieuw onderwerp | Zoeken |

5 dagen dieet, Weight Care, wie heeft ervaring?

16-10-2006

Zoals de titel al zegt:
Wie heeft er wel eens het 5 dagen dieet van Weight Care gevolgd???
Zo ja wat zijn je ervaringen ermee???
Als je het nog nooit gevolgd heb, ben ik ook erg benieuwd naar je mening hierover?

Het is een dieetplan voor 5 dagen. Maaltijden zitten inclusief en die staan dus al vast.

03-02-2012
20:10:56
Reactie van lingy:

Hoi hoi,

Anna, niet echt een motiverende reactie maar goed.........
Hier gaat het goed! We zijn vanaf zondag bezig. En tot nu toe is het goed vol te houden. De shake chocolade is erg lekker en ook de pasta vind ik lekker. Mijn vriend komt aan zegt hij, maar hij gaat ook elke dag op de weegschaal, das niet zo slim!
Ik heb geen idee of ik ben afgevallen. Ik ga niet op de weegschaal staan, dat doe ik wel over een week of zo.
Hoe gaat het met jullie? Eten jullie groente (warm) bij plan A?

Groetjes,
Lingy

03-02-2012
20:10:39
Reactie van lingy:

Hoi hoi,

Anna, niet echt een motiverende reactie maar goed.........
Hier gaat het goed! We zijn vanaf zondag bezig. En tot nu toe is het goed vol te houden. De shake chocolade is erg lekker en ook de pasta vind ik lekker. Mijn vriend komt aan zegt hij, maar hij gaat ook elke dag op de weegschaal, das niet zo slim!
Ik heb geen idee of ik ben afgevallen. Ik ga niet op de weegschaal staan, dat doe ik wel over een week of zo.
Hoe gaat het met jullie? Eten jullie groente (warm) bij plan A?

Groetjes,
Lingy

03-02-2012
20:04:55
Reactie van eef:

hey,

Bij mij ging het afgelopen week iets minder en toch maar 0,1 ons aangekomen valt me mee.
Ik sport 1 keer in de week (hardlopen) en sinds kort ook nog een keer bij de fysio. Hij coacht mij en dat werkt motiverend.
Vandaag met deze sneeuw een stuk gewandeld.
Verder gaat het nu weer goed met de shakes.

shir, ik weet nu ook 69,6 en mijn eerste streefgewicht is 67 en wil eigenlijk ook wel 65 maar eerst die 67,0 kilo maar.

03-02-2012
11:46:35
Reactie van loesje:

Weer een berichtje van mij. Kant
Toch eindelijk resultaat 1,8 afgevallen ik heb nu ook vet burgers gebruikt weet niet of het daar aan ligt maar ik ben tevreden
)Heb 2x broodgegeten en 1 dag zelf schijt aan weight care gehad
:Dit omdat ik vorige week zo tegen vallen had
Wilde bijna met wat anders beginnen Atkin leek me ook wel wat
maarga nu toch weer met frisse wint verder
)Ik kook wel wat magerder en gebruik geen aard meer alle kleine beetjes helpen ik neem mijn shake in met optimel iemand tips hoor het graag
en vol houden allemaal

Gr. Loesje

03-02-2012
08:19:57
Reactie van shir:

Na 5 dagen 1,8 kilo eraf, nu plan B. Best veel honger gehad en mis normaal avond eten. Weeg nu 69.6, wil 65 kilo. ik doe rustig aan, niet te snel afvallen! En veel sporten!

03-02-2012
00:08:08
Reactie van andrea:

Ben vorige week woensdag begonnen met Plan A. Geen honger gehad. Hoewel ik de vrijdag (omdat dit allang vast stond) uit eten ben gegaan zonder op te letten en zeker 10 glazen wijn in de après-ski bar, ben ik nu na 8 dagen al 5,5 kilo kwijt!!!!! Geweldig toch? dat geeft genoeg stimulans om door te gaan. Ik woog 102 kg en wil eerst eens naar 80 en daarna toch waarschijnlijk verder naar 70. (1,65 m). Maar ik ben tevreden als ik weer graag in de spiegel kijk, of dat nu met 80 of met 70 kilo is. Over een week zal ik weer een bericht plaatsen.

02-02-2012
23:21:33
Reactie van marijke:

hallo allemaal,

Ik ben in mijn tweede week bezich van plan a, de eerste week viel ik 3,5 kg af. en nu ben ik een pond aangekomen, snap er niets van in de tweede week...voel me nu wel beetje bale, wil zo graag die kilo's er af hebben!! Heeft iemand nog een tip?

gr en succes allemaal

01-02-2012
06:16:34
op de site van weightcare staat bij plan a dat je 2 stuks fruit en rauwkost mag eten. ik vervang de rauwkost voor ruim 2 ons willekeurige groente en dat werkt voor mij beter. zo kan ik toch enigzins mee-eten met de pot en is de minestronemaaltijd iets beter te doen. bij de champingon maaltijd doe ik lekker extra chamingons en een paprika fijngesneden, zo is het nog lekkerder! bij de boerenomelet doe ik een flinke hand roerbak en dat is ook lekkerder! groetjes, Sandra

31-01-2012
18:25:10
Reactie van shir:

Zo dag 3 bijna voorbij, hou me aan het dieet. Wel vaak honger...wel een rommelige buik en even flink naar de wc geweest (diaree). Herkent iemand dit?
Sport 6 uur in de week, dus er moet wat af zijn!! Succes allemaal hier.

31-01-2012
16:42:20
Reactie van roxanne:

Dag medestrijders, :)
Ik ben vandaag begonnen met plan A van weight care. En ik moet zeggen, het gaat nog goed. Tussendoor een plakje kaas gepakt, want ik werd een beetje flauw. straks mijn warme maaltijd maken...en vanavond een stuk lopen! Ik ben al een tijdje bezig gweest met plan B en een paar kilo's afgevallen..maar daarna erg ongezond gaan eten waardoor de kilo's weer terug zijn gekomen. Maar ik ga er nu weer helemaaal voor!
Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen!

1  2  3  4  5  6  7  8  9  ... 415  Volgende

Onderdeel forum

OpDieet.nl
All rights reserved 2000-2006®
Design: Esther en Tim
Software: Tim