welkom bij
opdieet.nl
onze diëtiste is lid
van de vereniging
van diėtisten
forum

Het forum van opdieet.nl is bedoeld voor alles wat met afvallen, dieet, voeding, gezondheid en overgewicht te maken heeft

Heb je vragen of tips ? Of wil je gewoon je verhaal kwijt ? Maak dan gebruik van ons forum !

Ons forum werkt heel simpel; je hoeft je niet te registreren en je blijft anoniem

Veel plezier !

Vragen over
dit forum ?

Opdieet.nl forum - 5 dagen dieet, Weight Care, wie heeft ervaring?
| Alle onderwerpen | Nieuw onderwerp | Zoeken |

5 dagen dieet, Weight Care, wie heeft ervaring?

16-10-2006

Zoals de titel al zegt:
Wie heeft er wel eens het 5 dagen dieet van Weight Care gevolgd???
Zo ja wat zijn je ervaringen ermee???
Als je het nog nooit gevolgd heb, ben ik ook erg benieuwd naar je mening hierover?

Het is een dieetplan voor 5 dagen. Maaltijden zitten inclusief en die staan dus al vast.

12-11-2008
14:46:40
Reactie van rebecca:

hey dafne

Ik volg het nu 2 weken ongeveer en ben nu 4,5 kilo kwijt maar ik wil nog doorblijven gaan want je ziet het al wel.. Maar het is nog lang niet m'n einddoel jij heel veel succes en laat ff weten hoe het gaat

Groetjes Rebecca:)

12-11-2008
14:42:02
Reactie van djeff:

@ dafne: ... en heren !
Ik ben inmiddels 12,5 kg afgevallen en ben al 13 weken met dit spul bezig... Het is (vindt ik) goed te volgen. In het begin is het wel even afzien, maar gewoon volhouden. Ik heb zelfs soms spijt dat ik op zaterdag iets gewoons eet samen met mijn dochter. Dan ben ik 2-3 dagen bezig voor die ene kilo. Gemiddeld 1kg per week.

12-11-2008
13:37:53
Reactie van dafne:

En Rebbeca,

Hoe is het gegaan, ben je inderdaad afgevallen.
Wil zelfs morgen met plan A beginnen en ben erg benieuwd.

En de andere dames? zijn jullie ook wat afgevallen???

Groet,
Dafne

29-10-2008
18:30:27
Reactie van rebecca:

HoiHoi

Ik ben sinds maandag begonnen met weightcare 5 dagen dieet intensief omdat ik heel graag wat kilo's kwijt wil.. maar kan iemand mij vertellen hoe ik echt het snelst afval op een goeie manier..?? ik wil dit vol kunnen houden maar ik heb de hele dag door honger moet ik doorzetten of doe ik iets niet goed?ik wil de mensen in me naaste omgeving laten zien dat ik het kan vol houden kan iemand mij helpen??

Groetjes Rebecca

11-10-2008
18:32:55
Reactie van petra:

morgen wil beginnen met het 5 dagen dieet.
sinds 3 jaar zit ik ziek thuis en vooral het afgelopen jaar ben ik flink gegroeid. het is mijn 1e keer dat ik 'op dieet' ga, dus ik ben heel benieuwd. ik hoop dat het voor mij gaat werken en ik hoop vooral dat ik de discipline heb om door te zetten......
ik wil graag 10 kilo kwijt. het zou mooi zijn als het lukt!

groetjes Petra

11-10-2008
18:28:54
Reactie van petra:

ik wil morgen gaan beginnen met het 5 dagen dieet.
sinds 3 jaar zit ik ziek thuis, en vooral het afgelopen half jaar, ben ik erg gegroeid. 10 kilo wil ik er graag af hebben. ik zag wel dat er 2 zakjes diner met prei of zo in zitten, laat ik nou niet zo van prei houden......!
ik hoop dat het lukt en vooral dat ik de discipline heb om het vol te houden! 's avonds lust ik nl nog wel eens iets zoets....
groetjes Petra

11-10-2008
05:53:06
Reactie van hilda:

Hoi Adriana, het eerste wat er af gaat is vocht, dan het makkelijke vet, daarna het langst zittende vet, dat gaat moelijker, dus het gaat dan niet meer zo snel.DE AANHOUDER WINT!!! Ga er voor, ook jij kunt het. Als je door zet wordt de behoefte aan snoepen echt minder. Ik zelf beloon me als er 5 kg. af is. Dat stimuleerd ook. Fijn week end. Groetjes Hilda

10-10-2008
19:51:13
Reactie van adriana:

Ik weet wel dat het veel is. Maar die 1,5 kilo viel ik de eerste twee dagen af. Maar nu lig ik al een week stil. Ik weet ook dat het er langzaam op komt dat het er weer langzaam af moet. Maar hoelang mag je met de repen door gaan en de muesli?? Ik moet wel zeggen dat ik de meusli niet van weight care heb.. En ik vind het makkelijk vol houden. Totaal geen honger. Maar ik was ook geen snoepert! Jullie wel??
Hilda bedankt voor je reactie!!

Groetjes Adriana

10-10-2008
18:30:51
Reactie van hilda:

hoi, 2.5kg in 1.5 week is toch erg veel. je weet dat het ook niet in een keer aan gekomen is. Lijnen is door zetten, en dan zul je het resultaat ook zien en merken. OOK JIJ KUNT HET, JE WIL HET, EN JE DOET HET ,HARSTIKKE GOED GA ZO DOOR!!! Groetjes Hilda

09-10-2008
08:18:31
Reactie van adriana:

Hoi Allemaal!!

Ik ben nu ook 1.5 week met weight care bezig. Ik eet 's ochtends musli en 's middags een twaalf uurtje. En 's avonds eet ik met de pot mee. Maar ik ben 2,5 kilo afgevallen en meer nog niet. Ik beweeg elke dag ongeveer 45 min. Wat ik 1.5 week geleden nog niet deed!!! En nog blijf ik stil staan al een paar dagen. WAT MOET IK DOEN!! WAT DOE IK FOUT??? Ik snap er niks van!!

1  2  3  4  5  6  7  8  9  ... 45  Volgende

Onderdeel forum

OpDieet.nl
All rights reserved 2000-2006®
Design: Esther en Tim
Software: Tim