Gezonde Gewoontes
3 x DVD

19 simpele (voedings)gewoonten
die je slank maken en houden

welkom bij
opdieet.nl
onze diëtiste is lid
van de vereniging
van diėtisten
forum

Het forum van opdieet.nl is bedoeld voor alles wat met afvallen, dieet, voeding, gezondheid en overgewicht te maken heeft

Heb je vragen of tips ? Of wil je gewoon je verhaal kwijt ? Maak dan gebruik van ons forum !

Ons forum werkt heel simpel; je hoeft je niet te registreren en je blijft anoniem

Veel plezier !

Vragen over
dit forum ?

Opdieet.nl forum - 5 dagen dieet, Weight Care, wie heeft ervaring?
| Alle onderwerpen | Nieuw onderwerp | Zoeken |

5 dagen dieet, Weight Care, wie heeft ervaring?

16-10-2006

Zoals de titel al zegt:
Wie heeft er wel eens het 5 dagen dieet van Weight Care gevolgd???
Zo ja wat zijn je ervaringen ermee???
Als je het nog nooit gevolgd heb, ben ik ook erg benieuwd naar je mening hierover?

Het is een dieetplan voor 5 dagen. Maaltijden zitten inclusief en die staan dus al vast.

21-05-2013
18:02:34
Reactie van silvana:

Ik heb een kop drinkbouillon van knorr gedronken als tussendoortje. zijn er meer mensen die dat doen of deden? En is het wel een verantwoord tussendoortje?

groetjes Silvana

20-05-2013
20:15:54
Reactie van silvana:

oemp, hoe bedoel je 'voort met 1 shake'? Eet je de rest van de dag normaal en wat doe je aan beweging?

groetjes, Silvana

20-05-2013
14:02:03
Reactie van oemp.:

Ik volgde eerst het 5 dagen dieet van weight care en nu neem ik regelmatig een shake, en soms een lekkere reep. Ben toch al 2,5 kg kwijt op 3 weken. Super blij natuurlijk en ik doe voortaan met 1 shake per dag om op gewicht te blijven. Mijn vriendin wil er direct ook aan beginnen. Oemp.

20-05-2013
13:16:35
Reactie van silvana:

Ik ben vandaag begonnen met 3 shakes per dag. als ik het te zwaar vind laat ik 1 shake vallen voor een normale avondmaaltijd. Tussendoor eet ik komkommer, tomaat of iets in die richting. Ik weeg 65,8 en ben 1,58 (19 jaar). Mijn streefgewicht is 55. Hopelijk lukt het me!

18-05-2013
14:28:53
Reactie van fritske:

Ik denk dat de mensen eens niet zo moeten klagen dat ze het niet volhouden enzo.

Het zit nergens anders dan tussen je oren, en als je geen doorzettingsvermogen hebt, dan kun je er beter niet aan beginnen (net zoals met al die andere diėten).

Ik volg nu het b-plan, dus met ontbijt en de lunch 1 shake en om 10u en om 15u een stuk fruit.
s avonds eet ik gewoon warm wat de pot schaft (met mate natuurlijk) en als ik s avonds nog trek heb dan neem ik een stuk fruit of wat groente (cherrie tomaatjes, wortel, radijs e.d.).

ik ben nu 5 dagen bezig en al 1,6 kg kwijt, ik hou het zo wel vol.

1  2  3  4  5  6  7  8  9  ... 964  Volgende

Het Mentale Dieetplan
Minimaal 5 tot 17 kilo
in 11 dagen

Onderdeel forum

OpDieet.nl
All rights reserved 2000-2006®
Design: Esther en Tim
Software: Tim