welkom bij
opdieet.nl
onze diëtiste is lid
van de vereniging
van diėtisten

Vragen over
dit forum ?

Opdieet.nl forum - 5 dagen dieet, Weight Care, wie heeft ervaring?
| Alle onderwerpen | Nieuw onderwerp | Zoeken |

5 dagen dieet, Weight Care, wie heeft ervaring?

16-10-2006

Zoals de titel al zegt:
Wie heeft er wel eens het 5 dagen dieet van Weight Care gevolgd???
Zo ja wat zijn je ervaringen ermee???
Als je het nog nooit gevolgd heb, ben ik ook erg benieuwd naar je mening hierover?

Het is een dieetplan voor 5 dagen. Maaltijden zitten inclusief en die staan dus al vast.

28-10-2006
18:46:21
Reactie van -:

Nou ik heb het uitgeprobeerd en ik kan het echt iedereen afraden. Zonde van je geld!!
- De ontbijtjes zijn wel ok.
- De lunchrepen zijn absoluut niet vullend en zorgen voor verstopping
- De Diners zijn echt niet te hachelen, bahbahbah
Je hebt veel honger waardoor het niet goed is vol te houden en je er nog bij gaat snaaien. Het is echt niet goed voor je darmen, zijn meteen van slag en duurt weer even voordat het weer op gang komt!

Echt deze pakketten moeten ze uit de handel halen!!

21-10-2006
08:45:16
Reactie van -:

Al twee keer geprobeerd met weight care.
Resultaat: Veel honger, licht in mijn hoofd, en de ongelooflijke drang om te gaan snoepen. De eerste keer iets meer dan 1 kg afgevallen. Maar dat zat er de volgende week weer aan! Tweede keer minder dan 1 kg afgevallen. En ik vind de maaltijden en soepen ongelooflijk vies. Ik hoop niet dat je het al gekocht hebt. Het is echt zonde van je geld. Ik volg nu zo'n beetje Sonja Bakker en dat gaat een stuk beter. Je leert beter op je voeding letten. En ik val af.

16-10-2006
18:44:05
Reactie van -:

hoi hoi
ik gebruik geen weight care maar modifast.
Tijdens de eerste drie dagen met modifast verlies je voornamelijk vocht, pas daarna spreek je de vetreserve aan. Drie dagen modifast heeft dan ook geen zin. Ik neem aan dat dat voor Weight care, wat tenslotte ook een maaltijdvervanger is, ook geldt.
Ik gebruik nu twee weken modifast, het eerste resultaat was 4 kilo (vocht!) en het tweede resultaat was 1,5. Volgens mij is het ook met maaltijdvervangers een kwestie van de lange adem.

Succes!

Groet Jo(landa)

16-10-2006
17:20:50
Reactie van -:

hallo,

ik heb het gedaan, zonde van mijn geld, viel 2 kilo af en portemonaie was ook lichter! heb veel honger gehad die 5 dagen!
daarna nog 2 weken geshaked....ook niet zo'n resultaat!
nu ben ik ruim 20 kilo kwijt door alcohol, toetjes, foute tussendoortjes etc te schrappen en gewoon 3 maaltijden per dag met 3 verantwoorde tussendoortjes,
groetjes

Vorige  1  ... 1005  1006  1007  1008  1009  1010  1011  1012  1013

Onderdeel forum

OpDieet.nl
All rights reserved 2000-2006®
Design: Esther en Frank
Software: Frank