welkom bij
opdieet.nl
onze diëtiste is lid
van de vereniging
van diėtisten

Vragen over
dit forum ?

Opdieet.nl forum - 5 dagen dieet, Weight Care, wie heeft ervaring?
| Alle onderwerpen | Nieuw onderwerp | Zoeken |

5 dagen dieet, Weight Care, wie heeft ervaring?

16-10-2006

Zoals de titel al zegt:
Wie heeft er wel eens het 5 dagen dieet van Weight Care gevolgd???
Zo ja wat zijn je ervaringen ermee???
Als je het nog nooit gevolgd heb, ben ik ook erg benieuwd naar je mening hierover?

Het is een dieetplan voor 5 dagen. Maaltijden zitten inclusief en die staan dus al vast.

08-06-2016
06:47:18
Reactie van myrthe:

Ik ben in mei ergens begonnen en ben inmiddels 3 kg kwijt. Ik shake alleen banaan, omdat ik dat het lekkerste vind. Verder neem ik fruit en drink 1,5 liter water. Ik vul een fles en die moet op aan t einde van de dag. Dat werkt goed. Verder drink ik gewoon m'n koffie verkeerd een paar keer per dag.
Ik wil nog 10 kg.
Ik vind het goed te doen. Niet echt hongerig.
Zet 'm op!!

22-05-2016
18:12:34
Reactie van susanne:

Ik ben sinds gisteren begonnen!
Hoe gaat het met de rest, houden jullie het een beetje vol?? Is er al resultaat te zien??

02-05-2016
13:12:23
Reactie van nena:

Hi ik wil ook vandaag graag beginnen, is iemand noch bezig?

29-03-2016
10:01:17
Reactie van weightcarefan:

Ik zie nu jouw berichtje pas.
Heb hier lange tijd terug ook geschreven en toen kreeg je volgens mij altijd een melding als er een nieuw bericht werd gepost.

De paasdagen zijn inmiddels voorbij! :-)

Is het goed gegaan bij jou vandaag?

Ik was na 4 dagen plan a 2,5 kilo kwijt, vrijdag ben ik uiteten geweest, zaterdagavond chinees gegeten en zondag gegourmet. Verder wel mijn 2 maaltijdvervangers per dag op de paasontbijtjes na. Ik heb best wat wijn gedronken deze 3 dagen en de schade is beperkt gebleven, halve kilo erbij, dus nu 2 kilo kwijt. Vandaag weer mijn 5 dagen opgepakt.

Het is hier maar stilletjes..

24-03-2016
20:21:23
Reactie van bb:

hai! Ja, ik kijk hier soms even :) Hoe gaat het nu met jou? Ik moet nog 1 dag (morgen), komend weekend 2 maaltijd vervangers en 'normaal' avond eten, maandag paaslunch en dan pak ik s avonds en s ochtends een shake. Heb jij al over pasen nagedacht?

Vorige  1  2  3  4  5  6  7  8  9  ... 1013  Volgende

Onderdeel forum

OpDieet.nl
All rights reserved 2000-2006®
Design: Esther en Frank
Software: Frank