welkom bij
opdieet.nl
onze diëtiste is lid
van de vereniging
van diėtisten

Vragen over
dit forum ?

Opdieet.nl forum - 5 dagen dieet, Weight Care, wie heeft ervaring?
| Alle onderwerpen | Nieuw onderwerp | Zoeken |

5 dagen dieet, Weight Care, wie heeft ervaring?

16-10-2006

Zoals de titel al zegt:
Wie heeft er wel eens het 5 dagen dieet van Weight Care gevolgd???
Zo ja wat zijn je ervaringen ermee???
Als je het nog nooit gevolgd heb, ben ik ook erg benieuwd naar je mening hierover?

Het is een dieetplan voor 5 dagen. Maaltijden zitten inclusief en die staan dus al vast.

11-04-2015
08:03:57
Reactie van hillybilly:

69,1 vanmorgen! Viel me een klein beetje tegen, maar ben desondanks tevreden!
Hardlopen ging gisteren super slecht. Volgende keer toch iets extra's van te voren eten.
Doel deze week: volgende weegmoment 68 wegen. ;-)
Dus 1,1 kilo te gaan deze week. ;-)

08-04-2015
17:45:09
Reactie van hillybilly:

Gaat nog steeds goed. Bij Kruidvat weer wat blikken ingeslagen met de aanbieding. Soms ben ik wat dizzy, dan eet ik wat extra. Zolang ik maar niet boven de 1200 kcal uitkom.
Vandaag dus plan B gedaan, gisteren weer plan A. Zo wissel ik het een beetje af.
Vandaag is het woensdag, zaterdag pas weer wegen, al ben ik nu al ontzettend nieuwsgierig weer! Eerste doel nu weer is op de 65 te komen.

04-04-2015
13:03:11
Reactie van hillybilly:

Van 71,6 naar 69,9 in 1 week!! Combinatie plan a en b gedaan. Helemaal blij!!

03-04-2015
17:13:28
Reactie van hillybilly:

Zo, vandaag een nieuwe lading wc producten binnen gekregen. Oa de nieuwe kant en klare maaltijden! Straks 1 proberen. Vandaag ook hardlopen. Weinig tussendoortjes gegeten, dus ik hoop morgen op mijn weegdag eindelijk de 6 op mijn weegschaal te zien. ;-) eindelijk onder de 70....Ik hoop het!
Morgenochtend de appel kaneel shake proberen, die had ik ook besteld.

01-04-2015
13:49:37
Reactie van hillybilly:

Ik lees dit topic al een tijdje, en het leek me leuk om ook eens wat te schrijven. Al is het hier al maanden rustig.... klets ik wel lekker tegen mezelf. ;-)
In december woog ik 84 kilo. Bij een lengte van 1,68, veel te zwaar dus!
De maat was vol! En de knop om.
Ik ben eerst begonnen met minder eten, veel recepten van Sonja B. gemaakt en verantwoorde tussendoortjes gaan eten. De fruitschaal lag elke dag goed gevuld te wachten. Ook haalde ik veel minder lekkers in huis. Het hele gezin doet gewoon mee.
Ik viel zo'n kilo gemiddeld per week af. Ben ook begonnen met hardlopen. Al met al goed bezig dus.
Ik zit nu op 71,6 en kan niet wachten onder die magische 70 te komen! Om een beetje een spurtje te maken (moet namelijk nog ong 12 kilo), ben ik met plan B van weight care bezig. Mijn eetpatroon is al veranderd, dus als ik met weight care stop ga ik gewoon door zoals ik begin dit jaar bezig was. Dan verwacht ik ook geen terugval.
Ik ben verliefd op de kokos shake trouwens! Die neem ik met alpro soja kokos melk....hmmmmm.

Vorige  1  2  3  4  5  6  7  8  9  ... 1013  Volgende

Onderdeel forum

OpDieet.nl
All rights reserved 2000-2006®
Design: Esther en Frank
Software: Frank