welkom bij
opdieet.nl
onze diëtiste is lid
van de vereniging
van diėtisten

Vragen over
dit forum ?

Opdieet.nl forum - 5 dagen dieet, Weight Care, wie heeft ervaring?
| Alle onderwerpen | Nieuw onderwerp | Zoeken |

5 dagen dieet, Weight Care, wie heeft ervaring?

16-10-2006

Zoals de titel al zegt:
Wie heeft er wel eens het 5 dagen dieet van Weight Care gevolgd???
Zo ja wat zijn je ervaringen ermee???
Als je het nog nooit gevolgd heb, ben ik ook erg benieuwd naar je mening hierover?

Het is een dieetplan voor 5 dagen. Maaltijden zitten inclusief en die staan dus al vast.

06-01-2015
13:30:56
Reactie van ikke86:

Hoi Veerle,

Ik eet twee repen. Een ontbijtreep, een lunchreep, twee stukken fruit en ongeveer 300ml 0% vet yoghurt/kwark van Almhof plus afgewogen avondeten.
Ik heb ooit cambridge gedaan en dit deed ik ook bij cambridge, alleen vond ik dat echt te duur. Volgens mij zit ik dan rond de 1300 kcal. Ik ben sinds gister begonnen. Ik wil er nog 5 kilo vanaf en heb het vooral vandaag enorm zwaar. Maar ja, met welk dieet heb je dit niet?
Ben benieuwd wat jij gaat doen.

03-01-2015
20:44:02
Reactie van veerle van uffelen:

hallo,
Ik ben veerle, 42 jaar, en zo als de meeste met overgewicht. Ik zou graag willen beginnen met WC. Maar wat eten jullie zo al?

groetjes, veerle

09-09-2014
23:47:07
Reactie van martina johansen:

Mijn ervaring... Iedereen die aan een 'CRESH' DIEET o.a. Cambridge, Modifast of andere. Het heeft niets met Voeding te maken en doet je lichaam meer schade aan dan het gezond is. Ik ben hierdoor, toen ik stopte en alle 'cresh' dieeten uit had geprobeerd ruim 19 kilo aangekomen en in gezondheid snel achteruit gehold met een waslijst aan ernstige klachten. Laat je GRATIS op een vierpunts weegschaal meten inclusief een intake met een lichaams- & voedings analyse.
Met mij gaat het na ruim 6 jaar gelukkig weer uitstekend, fitter en ik blijf op gewicht. En dat is tenslotte je gezondheid voor een beter leven.
Met energieke groetjes, Martina (1961)
Consulente/Welzijnscoach

09-09-2014
23:42:54
Reactie van martina johansen:

Hi allemaal,
Ik zoek nog deelnemers die het 3 DAGEN TRY-OUT PAKKET euro 10,- willen uit proberen om het verschil te voelen, een paar kilo's of meer kwijt willen, vetpercentage naar beneden en spiermassa willen opbouwen. GRATIS INTAKE/CONSULT lichaams- en body analyse op een vierpunten weegschaal. Samen sterk doelgericht met oog voor detail begeleiding om je doel te verwezelijken.
Ophalen in Amsterdam/Badhoevedorp en t/m 25 km bezorgen. Wat heb je te verliezen!? Interesse? Stuur een berichtje. Met energieke groetjes, Martina (1961) Welzijnscoach/ Consulente.

24-06-2014
19:30:45
Reactie van dirgni:

Hoi petra,
Ik heb al een tijdje hier niet meer op gekeken. Zie net je berichtje pas.
Wat leuk dat je ook in schinnen woont.
Ik woon er ook pas een jaar.
Ik doe niet het wc, maar ik sport en let op het eten, en ben nu al 10 kilo kwijt.

Ik ken eigenlijk verder nog niemand in schinnen.

Groetjes, ingrid

Vorige  1  2  3  4  5  6  7  8  9  ... 1013  Volgende

Onderdeel forum

OpDieet.nl
All rights reserved 2000-2006®
Design: Esther en Frank
Software: Frank