welkom bij
opdieet.nl
onze diëtiste is lid
van de vereniging
van diėtisten

Vragen over
dit forum ?

Opdieet.nl forum - 5 dagen dieet, Weight Care, wie heeft ervaring?
| Alle onderwerpen | Nieuw onderwerp | Zoeken |

5 dagen dieet, Weight Care, wie heeft ervaring?

16-10-2006

Zoals de titel al zegt:
Wie heeft er wel eens het 5 dagen dieet van Weight Care gevolgd???
Zo ja wat zijn je ervaringen ermee???
Als je het nog nooit gevolgd heb, ben ik ook erg benieuwd naar je mening hierover?

Het is een dieetplan voor 5 dagen. Maaltijden zitten inclusief en die staan dus al vast.

22-04-2014
14:47:34
Reactie van daphne:

Hallo dames,
Ik ben vandaag gestart, pfff moeilijk.. Ben 5,5 maanden geleden bevallen en wil graag 15 kg afvallen voordat we op reis vertrekken half juli. Weeg 75kg en meet 1,60. Ben juist 20 kg bijgekomen tijdens mijn zwangerschap. :-(
Ik hoop dat we elkaar kunnen steunen om niet op te geven.
Alvast veel succes!
xxx

14-04-2014
00:56:15
Reactie van petra:

Hoi Sofia,
Ik was net begonnen met Weight care. Vandaag 2e dag en ging goed. Eigenlijk ben ik helemaal niet zo te zwaar. Ik ben 1,65m en ik weeg 65 kilo. Dus valt wel mee. Maar die buik he, die puilt gewoon uit. En voor het mooie kan er wat meer af. Dus weer even eraan werken. Had de laatste tijd iets te veel bbq's en ijsjes gegeten. Dat mooie weer heeft ook zo z'n nadelen.
Ik ben trouwens 39 jaar en getrouwd. Heb geen kinderen. Wel een sluimerende kinderenwens, maar is tot nu toe niet in vervulling gegaan. Wellicht komt het er nog van, misschien ook niet. We zien wel wat het lot beslist. Zonder zijn we ook gelukkig. We hebben best veel uitjes, dat is dus ook het probleem. Heel gezellig, maar ook met wijntjes en hapjes enzo. Terwijl ik het ook belangrijk vindt dat m'n kleding me goed staat. Dus de strijd van lekker eten en slank zijn voer ik wel vaker. Maar nu wil ik echt weer even slank zijn. Dus ook op feestjes gaat de rem erop. Mijn man gaat me helpen. En ja, bewegen is ook belangrijk. Ik doe fitness en fietsen. Maar kan altijd meer. Heb helaas wel een zittend beroep. Dat helpt niet mee.
Maar goed, vandaag weight care ging goed en omdat ik nu goed gemotiveerd ben en in het ritme zit, blijft het wel goed gaan. De paasdagen, die zullen lastig worden.

haha, ik begreep dat je 34 jaar bent, hoewel 34 jaar getrouwd ook had gekund. :)
Wat zijn jouw moeilijke momenten qua eten? En ja, van zwangerschappen kom je snel aan, dat heb ik bij vriendinnen ook gezien. Dat is mij (tot nu toe) gespaard gebleven.

leuk als we elkaar kunnen steunen.
Groetjes,
Petra

13-04-2014
01:59:21
Reactie van sofia:

Ik bedoel dat ik 34 jaar oud ben, getrouwd en 2 kids.
Hoe ik het schreef leek het net alsof ik 34 jaar getrouwd ben, hahahaha.

13-04-2014
01:54:56
Reactie van sofia:

Hoi Petra,
Bedankt voor je reactie. Fijn dan kunnen we mekaar steunen.
Ik ben nu zelf 1,5 kilo afgevallen in 1 week tijd. Ik doe ook 3 a 4 x per week Insanity. Dat is heel zwaar, maar het geeft na afloop zo'n kick.... Heerlijk. ... doe het gewoon thuis voor de tv.
Ik wil namelijk niet alleen afvallen, maar ook strakker worden.

Ik heb ook de ervaring met weight care dat ik gauw een platte buik krijg. Ik weeg nu 70,5 kilo en ben 1.63 lang. Ik wil er 12 kilo af. Ik wil weer 58,5 kilo wegen, dat is mijn ideale gewicht. Door 2 zwangerschappen ben ik uiteindelijk zo gegroeid.

Ik ben trouwens 34 jaar, getrouwd en heb 2 kinderen.

Vertel eens iets meer over jezelf, je gewicht en lengte en wat er af moet.

Ik hoop gauw wat van je te horen.
Liefs,
Sofia

12-04-2014
20:48:34
Reactie van petra:

Hoi Sofia,
Ja, ik doe ook weight care, even voor de Pasen. Heb volgende week een druk sociaal weekend en dan wil ik nog even m'n buikje wegwerken. Ik volg hetzelfde dieet als jij, ook plan b. Is niet te streng, zodat het lijnen te doen blijft. Heb vanavond scholfilet gegeten met wat groentes (niet aangemaakt) en 1 aardappel. Minder dan 600 kcal, maar is genoeg. Als tussendoortjes neem ik alleen fruit of een stuk komkommer of paprika. Geen snijkoek ofzo, want daar ga ik van door eten.
Met pasen stop ik even en daarna ben ik van plan om weer door te gaan met Weight care.
Lukt het bij jou een beetje? Ben je al afgevallen?
Uit ervaring weet ik dat mijn buik vrij snel platter wordt. Dat is stap 1. Daarna wil ik verder afvallen.
Groetjes,
Petra

Vorige  1  ... 4  5  6  7  8  9  10  11  ... 1013  Volgende

Onderdeel forum

OpDieet.nl
All rights reserved 2000-2006®
Design: Esther en Frank
Software: Frank