welkom bij
opdieet.nl
onze diëtiste is lid
van de vereniging
van diŽtisten

Vragen over
dit forum ?

Opdieet.nl forum - 5 dagen dieet, Weight Care, wie heeft ervaring?
| Alle onderwerpen | Nieuw onderwerp | Zoeken |

5 dagen dieet, Weight Care, wie heeft ervaring?

16-10-2006

Zoals de titel al zegt:
Wie heeft er wel eens het 5 dagen dieet van Weight Care gevolgd???
Zo ja wat zijn je ervaringen ermee???
Als je het nog nooit gevolgd heb, ben ik ook erg benieuwd naar je mening hierover?

Het is een dieetplan voor 5 dagen. Maaltijden zitten inclusief en die staan dus al vast.

12-04-2014
01:42:48
Reactie van sofia:

Hallo allemaal,
ik ben nieuw hier en ben sinds een weekje bezig met weight care plan b. Dus ochtend shake, middag reep en s avonds gewoon gezonde lichte warme maaltijd van max 600 calorieŽn. Tussendoor fruit en ontbijtkoek of cracker met kaas koffie thee en water.

Het is hier nu wel erg leeg, sinds 29 maart niemand meer gereageerd. Hopelijk blaast mijn reactie wat leven in dit forum.

Laat ook effe een berichtje achter.
Liefs, Sofia

29-03-2014
09:34:02
Reactie van christel:

Dag allemaal,
Tussen alle drukte door even vlug een stand van zaken geven vanuit een zonnig Antwerpen.
Hier gaat het zoals ik gewend ben, alles op een rustige manier verder. Ondertussen ben ik 14,5 kg kwijt en kijk ik nu reikhalzend uit naar die laatste halve kg. Want geef toe, 15 kg klinkt toch veel mooier. :-)
Maar voorlopig lukt het me niet, al moet ik toegeven dat ik ook niet meer zo streng bezig ben. Nu ja, zolang er ook niet bijkomt ben ik al lang tevreden. Issie, ik wil je eerst en vooral een heel dikke pluim geven voor het behalen van je ideale streefgewicht. Je mag terecht trots op jezelf zijn. Ook ik wil je bedanken voor je steun, want mede dankzij jou ben ik uiteindelijk nog meer kwijtgeraakt dan oorspronkelijk mijn streefgewicht was. Ikzelf kan nog altijd niet geloven dat het me zo goed gelukt is. Dus dames die nu nog bezig zijn, geef de moed niet op, het lukt echt, je moet alleen wat geduld hebben en niet te streng zijn voor jezelf want dan hou je het niet vol.
Momenteel ben ik nog wel heel hard zoekende naar wat ik nu beter wel en niet kan eten om op mijn gewicht te blijven. Zolang je op dieet bent is het immers makkelijk, bij shakes en maaltijdrepen hoef je niet na te denken. Ik bouw nu stilaan af. 3 dagen weight care, de andere 4 dagen niet. En dat bevalt me prima, want net zoals issie ben ik de shakes nog lang niet beu.

@ Peet, ik had ook soms last met mijn stoelgang. Maar sinds ik elke dag om 10 uur als tussendoortje een stukje ontbijtkoek eet, is dit veel beter geworden. Misschien is dit ook wel een tip voor jou. Verder drink ik heel veel groene thee.
Zo, nog veel succes allemaal en geniet van dit fijne lenteweer!

28-03-2014
17:00:35
Reactie van peet:

Hoi,
Wat fijn om te lezen dat bij jullie allemaal zo goed lukt! Ik ben nu een week bezig, maar helaas nog niets afgevallen. Heb me er wel goed aan gehouden, maar heb moeite met mijn stoelgang. Heeft iemand van jullie tips voor mij?
Veel succes allemaal, de kg's vliegen eraf bij jullie, nu nog bij mij ...

27-03-2014
13:36:26
Reactie van somayeh:

Hello all,
Sorry for writing in English, I am new in the Netherlands. I have started Wcare two days ago, but I wonder is too easy?!
This is what I am doing:
Breakfast:
1 Wcare meal like a muesli
two fruits after
Lunch: 1 Wcare milkshake,
one Wcare bar after,
a cup of broth
Dinner: 1 meal Wcare like an omelet or mushroom pasta + green salad
I also add vegetable to my meal like tomato, courgette or broccoli and let them cook with my Wcare meal.
Please let me know if I am doing something wrong.
It would be a nice help because it is a bit difficult for me to read Dutch text.
Thank you!

22-03-2014
06:57:42
Reactie van issie:

Hallo allemaal,
Ik kom even vertellen dat het me gelukt is, ik heb mijn streefgewicht bereikt!!! Zo blij dat ik deze mijlpaal heb gehaald, dat ik door ben gegaan op de moeilijke momenten en bijvoorbeeld niet heb opgegeven toen de weegschaal maar zo langzaam omlaag kroop.
Nu is voor mij het moment daar om af te bouwen en op gewicht te blijven. Je zou denken dat ik gewoon klaar ben, nou nee. ;) Het afbouwen vind ik net zo spannend! Lastig ook hoor, wat ik moet nemen en hoeveel. Keuzes wel of niet... Ik merk dat ik er echt even mijn weg in moet vinden. Weight Care vertelde me de laatste maanden duidelijk wat ik wel en niet mocht. En nu moet ik dat zelf bepalen. Maar dat is gewoon even zoeken en proberen, dan kom ik er wel uit. Ik zeg Weight Care dus nog niet in 1 x vaarwel. (Gelukkig maar, vind de shakes nog steeds zo lekker hahaha, dus voor wie nog moet beginnen: Nee hoor, je bent ze na een paar maanden nog niet zat).
Ach, in het begin van het dieet moest ik ook naar de goede weg zoeken en er even mijn ritme in vinden, en dat is nu aan het einde gewoon weer zo. Komt wel goed. :) Ik blijf de weegschaal in de gaten houden, kijken wat hij doet met de keuzes die ik langzaam aan maak.

Totaal ben ik bijna 32 kilo afgevallen, gewoon met Weight Care. En daarmee wil ik jullie dus allemaal zeggen: Het kan echt!!! (Als je wilt beginnen, maar twijfels hebt, is dit toch gewoon wat je wilt lezen van iemand die het al ervaren heeft?)

Christel, hoe is het met jou? Wil je alvast hartelijk bedanken voor je steun van de afgelopen tijd! Ook al ken ik je niet, het is fijn dat iemand die in hetzelfde schuitje zit, je af en toe even weer de goede weg op helpt. Ik gun jou ook ontzettend je streefgewicht!

Vorige  1  ... 5  6  7  8  9  10  11  12  ... 1013  Volgende

Onderdeel forum

OpDieet.nl
All rights reserved 2000-2006ģ
Design: Esther en Frank
Software: Frank